Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1395
Title: Reading on paper and digital screening in students of journalism and foreign languages of Universities of Manizales, Colombia and Kharkiv, Ukraine
Other Titles: Читання тексту, надрукованого на папері і в електронному вигляді на прикладі студентів факультету журналістики Університету міста Манісалес, Колумбія і студентів факультету іноземних мов ХНПУ імені Г. С. Сковоро­ди, Харків, Україна
Чтение текста, напечатанного на бумаге и в электронном виде на примере студентов факультета журналистики Университета го­рода Манисалес, Колумбия и студентов факультета иностранных языков ХНПУ имени Г. С. Сковороды, Харьков, Украина
Authors: Konstantinova, L. V.
Ramirez, L. M.
Константінова, Л. В.
Рамірсс, Л. М.
Константинова, Л. В.
Рамирес, Л. М.
Keywords: romance philology
reading on paper
computes
universities
electronic media
романська філологія
читання текстів
комп’ютери
університети
електронні носії
романская филология
чтение текстов
компьютеры
университеты
электронные носители
Issue Date: 2017
Publisher: ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Citation: Konstantinova L. V. Reading on paper and digital screening in students of journalism and foreign languages of Universities of Manizales, Colombia and Kharkiv, Ukraine / L. V. Konstantinova, L. M. Ramirez // Лінгвістичні дослідження : зб. наук. пр. / ХНПУ імені Г. С. Сковороди ; [редкол. : К. Ю. Голобородько (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2017. – Вип. 45. – С. 138–145.
Abstract: The main objective ofthe current research was to evaluate aspects of the process ofreading of printed text and of computerized text by considering students of Communication and Journalism of the University of Manizales, Colombia and students of Foreign Languages Department of Skovo­roda Kharkiv National Pedagogical University, Ukraine. Statistically significant differences were found in the number of weekly hours of computer use by students according to the participating universities (p – 0.00). The analysis also determined significant differences between the grades received by those who used paper (p = 0.000) and digital (p = 0.000), with the results being higher in both cases for the students of Foreign Languages Department of Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University- NPUK (Statistician U of Mann-Whitney). Основною метою дослідження було вивчення і оцінка різних аспек­тів процесу читання тексту, надрукованого на папері із використанням електронного пристрою на прикладі студентів двох університетів: університету міста Манісалес (Ко­лумбія) і Харківського педагогічного університету (Україна). Були виявлені статистично значущі відмінності в кількості годин, проведених за комп’ютером упродовж тижня, у студентів вищеназваних університетів (р = 0,00). Також були відзначені великі роз­біжності в отриманих оцінках як у випадку читання тексту надрукованого на папері, (р = 0,000) так і за допомогою електронного носія (р = 0,000). Причому в обох випад­ках результати виявилися вищими у студентів факультету іноземних мов ХНПУ імені Г. С. Сковороди. Основной целью данного исследования было изучение и оценка различных аспектов процесса чтения текста, напечатанного на бумаге и с использованием электронного устройства на примере студентов двух университетов: университета города Манисалес (Колумбия) и Харьковского педагогического университе­та (Украина). Были обнаружены статистически значимые различия в количестве часов, проводимых за компьютером в неделю, у студентов вышеназванных университетов (р = 0,00). Также были отмечены значительные расхождения в полученных оценках как в слу­чае чтения текста напечатанного на бумаге (р = 0,000), так и с помощью электронного носителя (р = 0,000). Причем в обоих случаях результаты оказались выше у студентов факультета иностранных языков ХНПУ имени Г. С. Сковороды.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1395
Appears in Collections:Кафедра романської філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konstantinova L. V., Ramirez L. M. .pdf555.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.