Reading on paper and digital screening in students of journalism and foreign languages of Universities of Manizales, Colombia and Kharkiv, Ukraine

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2017
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Анотація
The main objective ofthe current research was to evaluate aspects of the process ofreading of printed text and of computerized text by considering students of Communication and Journalism of the University of Manizales, Colombia and students of Foreign Languages Department of Skovo­roda Kharkiv National Pedagogical University, Ukraine. Statistically significant differences were found in the number of weekly hours of computer use by students according to the participating universities (p – 0.00). The analysis also determined significant differences between the grades received by those who used paper (p = 0.000) and digital (p = 0.000), with the results being higher in both cases for the students of Foreign Languages Department of Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University- NPUK (Statistician U of Mann-Whitney). Основною метою дослідження було вивчення і оцінка різних аспек­тів процесу читання тексту, надрукованого на папері із використанням електронного пристрою на прикладі студентів двох університетів: університету міста Манісалес (Ко­лумбія) і Харківського педагогічного університету (Україна). Були виявлені статистично значущі відмінності в кількості годин, проведених за комп’ютером упродовж тижня, у студентів вищеназваних університетів (р = 0,00). Також були відзначені великі роз­біжності в отриманих оцінках як у випадку читання тексту надрукованого на папері, (р = 0,000) так і за допомогою електронного носія (р = 0,000). Причому в обох випад­ках результати виявилися вищими у студентів факультету іноземних мов ХНПУ імені Г. С. Сковороди. Основной целью данного исследования было изучение и оценка различных аспектов процесса чтения текста, напечатанного на бумаге и с использованием электронного устройства на примере студентов двух университетов: университета города Манисалес (Колумбия) и Харьковского педагогического университе­та (Украина). Были обнаружены статистически значимые различия в количестве часов, проводимых за компьютером в неделю, у студентов вышеназванных университетов (р = 0,00). Также были отмечены значительные расхождения в полученных оценках как в слу­чае чтения текста напечатанного на бумаге (р = 0,000), так и с помощью электронного носителя (р = 0,000). Причем в обоих случаях результаты оказались выше у студентов факультета иностранных языков ХНПУ имени Г. С. Сковороды.
Опис
Ключові слова
romance philology, reading on paper, computes, universities, electronic media, романська філологія, читання текстів, комп’ютери, університети, електронні носії, романская филология, чтение текстов, компьютеры, университеты, электронные носители
Цитування
Konstantinova L. V. Reading on paper and digital screening in students of journalism and foreign languages of Universities of Manizales, Colombia and Kharkiv, Ukraine / L. V. Konstantinova, L. M. Ramirez // Лінгвістичні дослідження : зб. наук. пр. / ХНПУ імені Г. С. Сковороди ; [редкол. : К. Ю. Голобородько (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2017. – Вип. 45. – С. 138–145.