Перегляд за Автор "Ramirez, L. M."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументReading on paper and digital screening in students of journalism and foreign languages of Universities of Manizales, Colombia and Kharkiv, Ukraine(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2017) Konstantinova, L. V.; Ramirez, L. M.The main objective ofthe current research was to evaluate aspects of the process ofreading of printed text and of computerized text by considering students of Communication and Journalism of the University of Manizales, Colombia and students of Foreign Languages Department of Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, Ukraine. Statistically significant differences were found in the number of weekly hours of computer use by students according to the participating universities (p – 0.00). The analysis also determined significant differences between the grades received by those who used paper (p = 0.000) and digital (p = 0.000), with the results being higher in both cases for the students of Foreign Languages Department of Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University- NPUK (Statistician U of Mann-Whitney). Основною метою дослідження було вивчення і оцінка різних аспектів процесу читання тексту, надрукованого на папері із використанням електронного пристрою на прикладі студентів двох університетів: університету міста Манісалес (Колумбія) і Харківського педагогічного університету (Україна). Були виявлені статистично значущі відмінності в кількості годин, проведених за комп’ютером упродовж тижня, у студентів вищеназваних університетів (р = 0,00). Також були відзначені великі розбіжності в отриманих оцінках як у випадку читання тексту надрукованого на папері, (р = 0,000) так і за допомогою електронного носія (р = 0,000). Причому в обох випадках результати виявилися вищими у студентів факультету іноземних мов ХНПУ імені Г. С. Сковороди. Основной целью данного исследования было изучение и оценка различных аспектов процесса чтения текста, напечатанного на бумаге и с использованием электронного устройства на примере студентов двух университетов: университета города Манисалес (Колумбия) и Харьковского педагогического университета (Украина). Были обнаружены статистически значимые различия в количестве часов, проводимых за компьютером в неделю, у студентов вышеназванных университетов (р = 0,00). Также были отмечены значительные расхождения в полученных оценках как в случае чтения текста напечатанного на бумаге (р = 0,000), так и с помощью электронного носителя (р = 0,000). Причем в обоих случаях результаты оказались выше у студентов факультета иностранных языков ХНПУ имени Г. С. Сковороды.