Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1077
Title: ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ РЕАЛІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ
Other Titles: ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ АСПЕКТ РЕАЛИЗАЦИИ ДИСТАНЦИОННЫХ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В УЧЕБНОМ ПРОЦЕССЕ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ МАТЕМАТИКИ
PSYCHOLOGICAL ASPEKT OF REALIZATION OF DISTANCE EDUCATIONAL TECHNOLOGIES IN THE STUDYING PROCESS OF FUTURE MATHEMATICS THACHERS
Authors: Жерновникова, О. А.
Zhernovnykova, О. А.
Keywords: викладачі
майбутні вчителі
математика
дистанційне навчання
взаємодія
комунікація
спілкування
преподаватели
будущие учителя
математика
дистанционное обучение
взаимодействие
коммуникация
общение
teachers
prospective teacher
mathematics
distance learning
interaction
communication
communion
Issue Date: 2017
Publisher: Бердянський державний педагогічний університет
Citation: Жерновникова О. А. Психологічний аспект реалізації дистанційних освітніх технологій у навчальний процес майбутніх учителів математики / О. А. Жерновникова // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки / Бердян. держ. пед. ун-т ; [редкол.: Богданов І. Т. (голов. ред.) та ін.]. – Бердянськ, 2017. – Вип. 2. – С. 219–225.
Abstract: У статті розглянуто психологічний аспект реалізації дистанційних освітніх технологій у навчальний процес майбутніх учителів математики. Визначено комунікативну взаємодію суб’єктів навчального процесу як засіб передачі інформації в системі дистанційної освіти. Наголошено, що встановлення комунікативних зв’язків, сприяння адаптації майбутніх учителів математики, спонукання, співпраця, діагностика навчальних досягнень, використання різних дидактичних методів для розвитку індивідуальних якостей студентів дають змогу ефективніше й успішніше здійснювати взаємодію з ними, що забезпечує досягнення мети навчання. В статье рассмотрен психологический аспект реализации дистанционных образовательных технологий в учебный процесс будущих учителей математики. Определено коммуникативное взаимодействие субъектов учебного процесса как средство передачи информации в системе дистанционного образования. Отмечено, что установление коммуникативных связей, содействие адаптации будущих учителей математики, побуждение, сотрудничество, диагностика учебных достижений, использование различных дидактических методов для развития индивидуальных качеств студентов позволяют эффективнее и успешнее осуществлять взаимодействие с ними, что обеспечивает достижение цели обучения. The article deals psychological aspect of realization of distance educational technologies in the studying process of future mathematics teachers. Based with the communicative interaction of subjects of the educational process as a means of transferring information in the system of distance education. It is noted that the establishment of communication links, the facilitation of of future mathematics teachers adaptation, motivation, cooperation, the diagnosis of educational achievements, the use of various didactic methods for the development of individual qualities of students, enable them to interact more effectively and successfully with them, thereby ensuri ng the achievement of the learning goal.
URI: http://dspace.hnpu.edu.ua/handle/123456789/1077
Appears in Collections:Кафедра математики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.