Кафедра інформатики
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра інформатики за Назва
Зараз показано 1 - 20 з 234
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументBrain Pad як сучасна платформа для кодування роботів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Петрига, А.; Носова, В.; Олефіренко, Н.В статті розроблено комплект завдань ігрового та проєктного характеру для школярів 7-9 класів, які можна реалізувати за допомогою плати BrainPad як на позакласних заняттях з робототехніки, так і у гуртковій роботі. Запропоновані завдання дають змогу школярам поєднати знання з фізики та програмування, виявити креативність, виконувати невеликі дослідження, придумувати власні інженерні рішення. Застосування сучасних мікрокомп‘ютерів, зокрема, BrainPad, дає змогу широко запровадити основи робототехніки у освітньому процесі закладів загальної середньої освіти, а також сприяти розвитку STEAM-освіти. The article develops a set of game and project tasks for students of grades 7-9, which can be implemented using the BrainPad board both in extracurricular robotics classes and in club work. The proposed tasks allow students to combine knowledge of physics and programming, to show creativity, perform small studies, come up with their own engineering solutions. The use of modern microcomputers, in particular, BrainPad, makes it possible to widely introduce the basics of robotics in the educational educational process of general secondary education institutions, as well as to promote the development of STEAM education.
- ДокументCOMPUTER-BASED SIMULATION OF STOCHASTIC PROCESS FOR INVESTIGATION OF EFFICIENCY OF STATISTICAL HYPOTHESIS TESTING IN PEDAGOGICAL RESEARCH(Kherson State University (KhSU), 2016-05-28) Kolgatin, O. G.; Колгатін, О. Г.; Колгатин, А. Г.Efficiency of Chi-square criterion and Fisher's angular transformation for statistical hypothesis testing are investigated at small samples with computer-based model. The results show that both criteria give satisfactory accuracy even at small samples. Accuracy zones of determination of the false positive rate (type I error) are analysed on the base of stochastic computational experiments. Comparison of sensitivities of investigated tests is shown as a function of samples size for some cases. Ефективність критерію Хі -квадрат і тригонометричне перетворення Фішера для статистичної перевірки гіпотез розглядаються на малих зразках на основі комп'ютерної моделі. Результати показують, що обидва критерії дають задовільну точність навіть при невеликих зразках. Точність зони визначення помилкового результату наукового дослідження (тип I помилки) аналізуються на основі стохастичних обчислювальних експериментів. Порівняння чутливості досліджуваних випробувань показана залежно від розміру зразків для деяких випадків. Эффективность критерия Хи-квадрат и тригонометрическое преобразование Фишера для статистической проверки гипотез расматриваются на малых образцах на основе компьютерной модели. Результаты показывают, что оба критерия дают удовлетворительную точность даже при небольших образцах. Точность зоны определения ошибочного результата научного исследования (тип I ошибки) анализируются на основе стохастических вычислительных экспериментов. Сравнение чувствительности исследуемых испытаний показана в зависимости от размера образцов для некоторых случаев.
- ДокументEDMODO: ОНЛАЙН-СЕРВІС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СЛУХАЧІВ ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНОЇ АКАДЕМІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Андрієвська, В. М.; Галкіна, Т. М.В статті розглянуто організацію дистанційного навчання. Одним з інструментів організації дистанційного навчання виступає онлайн-сервіс EDMODO – освітня технологічна платформа з організації дистанційної комунікації, співпраці учасників навчального процесу. EDMODO ефективно створює навчальне середовище, максимально наближене до реалій: організація навчальних класів, груп; організація чатів і обговорень; робота з онлайн дошкою (публікація об’яв на дошці); робота з онлайн-бібліотекою; проведення тестувань; створення онлайн календаря подій; організація відкритих дискусійних площадок тощо. В статье рассмотрена организация дистанционного обучения. Одним из инструментов организации дистанционного обучения выступает онлайн-сервис EDMODO – образовательная технологическая платформа по организации дистанционной коммуникации, сотрудничества участников учебного процесса. EDMODO эффективно создает учебную среду, максимально приближенную к реалиям: организацию учебных классов, групп; организацию чатов и обсуждений; работу с онлайн доской (публикация объявлений на доске) работу с онлайн-библиотекой; проведение тестирований; создание онлайн календаря событий; организацию открытых дискуссионных площадок и тому подобное. The article deals with the organisation of distance learning. One of the tools to organize distance learning is online service EDMODO - an educational technology platform to organize distance communication, cooperation between participants in the learning process. EDMODO effectively creates an educational environment as close to reality as possible: the organization of classes, groups, chat rooms and discussions, work with the online board (publishing messages The EDMODO effectively creates a learning environment as close to reality as possible: organising classrooms and groups; organising chats and discussions; working with an online whiteboard (publishing bulletins); working with an online library; running tests; creating an online events calendar; organising open discussion boards; and so on.
- ДокументSMART НАВЧАННЯ ЯК МАЙБУТНЄ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Греков, М. О.; Олефіренко, Н. В.В статті розглянута SMART-освіта, яка розуміється як об’єднання навчальних закладів, професорсько-викладацького складу та вчительства для здійснення спільної освітньої діяльності в Інтернеті, як поєднання навчального контенту з усього світу та надання доступу до нього будь-якому школяреві або студентові, як використання розумних пристроїв для покращення якості освіти та швидкої реакції системи освіти на потреби тих, хто навчається. В статье рассмотрено SMART-образование, которое воспринимается как объединение учебных заведений, профессорско-преподавательского состава и учителей для осуществления совместной образовательной деятельности в Интернете, как сочетание учебного контента со всего мира и предоставление доступа к нему любому школьнику или студенту, как использование умных устройств для улучшения качества образования и быстрой реакции системы образования на потребности учащихся. The article examines SMART education, which is perceived as bringing together educational institutions, faculty and teachers to implement collaborative educational activities on the Internet, combining learning content from around the world and making it available to any student or pupil, using smart devices to improve the quality of education and making the education system respond quickly to students' needs.
- ДокументTHE FUTURE TEACHERS’ TRAINING CONCEPT: METHODICAL ASPECT(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-20) Ponomarova, N.The article author reveals the conceptual principles (the essence, purpose, tasks, approaches, content, forms and methods) of methodical training of future teachers of Physics, Mathematics and Computer Science at the Faculty of Physics and Mathematics of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University.Розкрито концептуальні засади (суть, мету, завдання, підходи, принципи, зміст, форми та методи) методичної підготовки майбутн іх учителів фізики, математики та інформатики, а також магістрів з освітніх, педагогічних наук на фізико-математичному факультеті ХНПУ імені Г.С. Сковороди.
- ДокументБЕЗПЕРЕРВНИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ПЕДАГОГА В СИСТЕМІ ФОРМАЛЬНОЇ, НЕФОРМАЛЬНОЇ ТА ІНФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Белевець, О.; Андрієвська, В.Статтю присвячено проблемі безперервного професійного розвитку педагога в системі формальної, неформальної та інформальної освіти. Уточнено, що цифровізація освіти стала впливовим фактором поширення Концепції «Освіта упродовж життя», цінність якої полягає у забезпеченні кожного педагога здатністю до безперервного професійного розвитку. Висвітлено відмінності, уточнено переваги і недоліки професійного розвитку педагога в системі формальної, неформальної та інформальної освіти. Показано зміни у професійному розвитку педагогів, які відбуваються сьогодні, в умовах широкої цифровізації освіти. Уточнено підстави для присвоєння педагогу професійних та присудження часткових освітніх кваліфікацій. The article is devoted to the problem of continuous professional development of a teacher in the system of formal, informal and informal education. It is clarified that the digitalization of education is an influential factor in the spread of the "Lifelong Education" Concept, the social significance of which is to provide every teacher with the ability for continuous professional development. The differences are highlighted, the advantages and disadvantages of the teacher's professional development in the system of formal, informal and informal education are clarified. The changes in the professional development of teachers, which are taking place today, in the conditions of widespread digitization of education, are shown. The grounds for assigning professional and partial educational qualifications to a teacher have been specified.
- ДокументВЕБ-ЗАСТОСУНОК ДЛЯ ЕЛЕКТРОННОГО ОБЛІКУ УСПІШНОСТІ СТУДЕНТІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Гайдусь, А. Ю.; Прихода, М. О.Робота присвячена аналізу існуючих підходів розробки систем електронного обліку успішності студентів та розглянута можливість створення такої системи у вигляді веб-застосунку з використанням сучасних інформаційних технологій. The paper is devoted to existing approaches system development analysis for electronic student result management system and the possibility of creating such system as web application based on modern information technologies.
- ДокументВЕБ-КВЕСТИ В СИСТЕМІ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З ІНФОРМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Остапенко, Л. П.; Ковальова, В. М.; Черенкова, Г. С.Web-Веб-квести є однією з форм організації та проведення позакласної роботи з інформатики. Приклади різних видів веб-квесті розроблені в оналйн-середовищах для застосування в умовах зміша- них та дистанційних форм навчання. Web quest is one of the forms of organizing and conducting by-post robots in informatics. Add new types of web quests to breakdown in online media for storing in minds of different and remote forms of creation.
- ДокументВИБРАНІ ПИТАННЯ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ: ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Пономарьова, Н. О.; Олефіренко, Н. В.Навчальний посібник присвячений розкриттю можливостей застосування задачного підходу у навчанні шкільному курсу інформатики. Для здобувачів другого (магістерського) рівнів вищої педагогічної освіти, науковопедагогічних працівників закладів вищої педагогічної освіти та педагогічних кадрів закладів загальної середньої освіти наведено теоретичні відомості до опанування навчальної дисципліни «Вибрані питання методики навчання інформатики», завдання до лабораторних робіт, питання до самоконтролю, довідникові матеріали, перелік рекомендованої літератури. The textbook is devoted to revealing the possibilities of applying the task-based approach in teaching a school course in computer science. For applicants of the second (master's) level of higher pedagogical education, research and teaching staff of higher pedagogical education institutions and pedagogical staff of general secondary education institutions, theoretical information for mastering the discipline "Selected Issues of Computer Science Teaching Methods", tasks for laboratory work, questions for self-control, reference materials, and a list of recommended literature are provided.
- ДокументВИБІР ПРОФЕСІЇ: УРОКИ ІВАНА ФЕДОРОВИЧА ПРОКОПЕНКА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-06-10) Пономарьова, Н. О.В статті розглянуто професійну діяльність І. Ф. Прокопенка на посаді ректора Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Усім своїм життям Іван Федорович Прокопенко дав найважливіший урок – відданість професії, людям та Батьківщині. Іван Федорович Прокопенко – той самий Учитель від Бога. Авторитет Івана Федоровича Прокопенка як керівника, науковця, педагога не тільки в Харкові, а й в усій Україні був беззаперечний, а його далекоглядність і мудрість вражали.The article deals with the professional activity of I. F. Prokopenko as Rector of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. All his life Ivan Fedorovich Prokopenko gave the most important lesson - devotion to the profession, people and Motherland. Ivan Prokopenko is the very Teacher from God. The authority of Ivan Fedorovich Prokopenko as a leader, scientist, teacher not only in Kharkiv, but throughout Ukraine was indisputable, and his foresight and wisdom were impressive.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ WEBEX ЯК ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Гайдусь, А. Ю.; Талалай, В. С.Робота присвячена аналізу використання технологій дистанційного навчання в освітньому процесі профільної школи та розглянута можливість використання технології Webex в якості інструмента для кооперативного навчання. The work is devoted to the analysis of the use of distance learning technologies in the educational process of a specialized school and considers the possibility of using Cisco Webex technology as a tool for cooperative learning.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ВБУДОВАНИХ ФУНКЦІЙ MS EXCEL ДЛЯ РОЗВ’ЯЗАННЯ КОМБІНАТОРНИХ ЗАДАЧ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Пономарьова, Н. О.; Сусліченко, К. С.У статті розглянуто засоби розв’язання комбінаторних задач табличним процесором Microsoft Excel. Застосування Microsoft Excel у розв’язанні школярами задач з основ комбінаторики та теорії ймовірності дозволить підвищити ефективність використання навчального часу та перерозподілити його на користь посилення практичної складової за рахунок автоматизації виконання складних обчислень. В статье рассмотрены способы решения комбинаторных задач табличным процессором Microsoft Excel. Применение Microsoft Excel в решении школьниками задач на основе комбинаторики и теории вероятности позволит повысить эффективность использования учебного времени и перераспределить его на пользу усиления практической составляющей за счет автоматизации выполнения сложных вычислений. The article deals with the means of solving combinator tasks by the Microsoft Excel Table Processor. Application of Microsoft Excel in solving schoolchildren with the basics of combinatorics and probability theory will increase the efficiency of the use of educational time and redistribute it to the benefits of enhancing the practical component by automation of complicated computing.
- ДокументВикористання віртуальної машини в практичному навчанні(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Клокова, К.; Шакуров, Є.В статті розглянуто застосування віртуальних машин в освітній галузі. Використання віртуальних машин у педагогічній освіті дає змогу значно дозволяє розширити зміст завдань, їх якість та можливості для реалізації. The article considers the use of virtual machines in the educational field. The use of virtual machines in pedagogical education allows to significantly expand the content of tasks, their quality and possibilities for implementation.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛІЗАЦІЇ В ПРАКТИЧНОМУ НАВЧАННІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Шакуров, Є. О.; Клокова, К. В.Як свідчать сучасні реалій, перехід до дистанційної форми навчання, обмежує здобувача знань у можливості використовування ресурсної бази навчального закладу для відточування свої навиків. Віртуалізація це зовсім не нове поняття, але саме зараз воно стає бути впізнаваним і поширеним. According to modern realities, the transition to distance learning, limits the knowledge seeker in the possibility of using the resource base of the educational institution to hone their skills. Virtualization is not a new concept, but right now it is becoming recognizable and widespread.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ КОНЦЕПЦІЇ BYOD ДЛЯ КОНТРОЛЮ ТА ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Лаптій, К. О.У статті розглянуто, що актуальним на сьогодні є використання концепції BYOD (з англ. Bring Your Own Device – принеси свій власний пристрій), як один з інноваційних підходів до перевірки навчальних досягнень учнів, зокрема, проведення онлайн опитування, тестування. Використання концепції BYOD для контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів сьогодні є стійкою тенденцією, що пов’язано з трансформацією шкільної освіти, орієнтацією на змішане навчання. В статье рассмотрено, что актуальным на сегодня является использование концепции BYOD (с англ. Bring Your Own Device – принеси свой собственный устройство), как один из инновационных подходов к проверке знаний учащихся, в частности, проведение онлайн опроса, тестирования. Использование концепции BYOD для контроля и оценки знаний учащихся сегодня является устойчивой тенденцией, что связано с трансформацией школьного образования, ориентацией на смешанное обучение. The article deals with that today is the use of the BYOD concept (from English Bring Your Own Device – bring your own device), as one of the innovative approaches to checking students' achievements, in particular, conducting an online survey, testing. The use of the BYOD concept for monitoring and evaluating students' achievements today is a stable trend due to the transformation of school education, orientation to mixed training.
- ДокументВикористання мережних технологій в практиці освітньої підготовки та перепідготовки військових лікарів(Харківський національний університет радіоелектроніки, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, Приватна фірма «Колегіум», 2022) Галкіна, Т. М.Визначено мережні технології, що доцільно використовувати в практиці освітньої підготовки та перепідготовки військових лікарів: мережні техноло- гії організації віддаленого навчання, науково-освітні соціальні мережі; мережні технології підтримки підготовки та перепідготовки військових лікарів; циф- рові бібліотеки. З’ясовано, що мережні технологію надають низку нових можливостей для створення відкритого ІКТ-орієнтованого освітнього середовища підготовки та перепідготовки військових лікарів. Уточнено, що використання мережних технологій передбачає дотримання погоджених правил пове- дінки онлайн: розуміння відмінності між публічним онлайн-простором і особистим; уміння аналізувати змістовну сутність інформації, яка орієнтована на публічне поширення, а яка є суто особистою; уміння критично оцінювати інформацію перед публікуванням, орієнтація на конструктивну (позитивну) “присутність” в мережі; розуміння того, що будь-яка онлайн-дія може мати публічний фідбек; розуміння того, що сьогодні мережевий імідж – це ще й власна репутація. The article defines network technologies that are appropriate to use in the practice of educational training and retraining of military doctors: network technologies for the organization of distance learning, scientific and educational social networks; network technologies supporting the training and retraining of military doctors; digital libraries. It was found that network technology provides a number of new opportunities for creating an open ICT-oriented educational environment for the training and retraining of military doctors. It is specified that the use of network technologies involves compliance with the agreed rules of online behavior: understanding the difference between public online space and personal space; the ability to analyze the meaningful essence of information that is aimed at public distribution, and that is purely personal; ability to critically evaluate information before publication, focus on constructive (positive) "presence" in the network; understanding that any online action can have public feedback; understanding that today the network image is also one's own reputation.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНЯ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Денисова, Г. Ю.У статті розглянуто розвиток дітей з розладом аутистичного спектру. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в інклюзивній освіті дозволяє зменшити вплив таких факторів, як страх перед спілкуванням з оточуючими, проблема з розумінням та засвоєнням матеріалу, який викладається на уроці. Оскільки діти з аутизмом достатньо добре володіють цифровою технікою, то доцільно використовувати електронний персональний розклад, в такому випадку учень в будь-який час буде мати змогу подивитися інформацію щодо наступного його виду діяльності (заняття, прогулянки, уроки) або будь-якої іншої події. В статье рассматривается развитие детей с расстройством аутистического спектра. Использование информационных и коммуникационных технологий в инклюзивном образовании снижает влияние таких факторов, как страх общения с другими, проблемы понимания и усвоения материала, преподаваемого на уроке. Поскольку дети с аутизмом хорошо владеют цифровыми технологиями, рекомендуется использовать личное электронное расписание, и в этом случае ученик в любое время сможет просмотреть информацию о следующем его виде деятельности (занятия, прогулки, уроки) или о любом другом мероприятие. The article considers the development of children with autism spectrum disorder. The use of information and communication technologies in inclusive education reduces the influence of such factors as fear of communicating with others, the problem of understanding and mastering the material presented in the lesson. Because children with autism are well versed in digital technology, it is advisable to use an electronic personal schedule, in which case the student will be able to view information about their next activity (class, walk, lesson) or any other event at any time.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ СКЛАДНИХ ТЕМ ШКІЛЬНОГО КУРСУ ІНФОРМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Мосляков, Я. В.; Остапенко, Л. П.У статті розглянуто тема інформації в курсі інформатики. Ключовим поняттям цієї теми виступає поняття мови. Враховуючи діджиталізацію сучасного школяра, його зацікавленість в споживанні мобільного цифрового контенту, є доцільним розробка програмного мобільного додатку для опанування основ роботи з системами числення та тренування навичок. В процесі проектування додатку слід передбачити наявність декількох тренувальних рівнів-ігор з поступовим переходом до перевірки та оцінювання знань учнів. В статье рассмотрена тема информации в курсе информатики. Ключевым понятием этой темы выступает понятие языка. Учитывая диджитализацию современного школьника, его заинтересованность в потреблении мобильного цифрового контента, целесообразно разработка программного мобильного приложения для освоения основ работы с системами исчисления и тренировки навыков. В процессе проектирования приложения следует предусмотреть наличие нескольких тренировочных уровней-игр с постепенным переходом к проверке и оценке знаний учащихся. The article deals with the theme of information in the course of computer science. The key notion of this topic is the concept of language. Taking into account the cultivation of a modern student, its interest in consuming mobile digital content is the expedient development of a software mobile application for mastering the basics of working with numerical systems and training skills. In the process of designing the application, it is necessary to provide for several training levels-games with a gradual transition to checking and evaluating students' knowledge.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ШКОЛЯРІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Комар, Б. В.У статті розглянуто сучасні мобільні пристрої які можуть допомагати учневі у моделюванні, обміні інформацією, при необхідності знайти інформацію, у спостереженнях, взаємодії тощо. До мобільних пристроїв на даному етапі відносять мобільні телефони / смартфони, планшети, пристрої для читання електронних книг (рідери), нетбуки, невеликі ноутбуки, проте цей перелік швидко розширяється. Крім того, пристрої стають ще більш функціональними й надають можливості уведення тексту за допомогою усного мовлення, здатні відтворювати текстові, аудіо й відео файли тощо. Стає очевидним те, що мобільні пристрої і бездротові технології стануть в найближчому майбутньому не тільки повсякденною частиною навчання, так і помічниками у реальній взаємодії вчителя та учня. В статье рассмотрены современные мобильные устройства которые могут помогать ученику в моделировании, обмене информацией, при необходимости найти информацию, в наблюдениях, взаимодействиях и тому подобное. К мобильным устройствам на данном этапе относят мобильные телефоны / смартфоны, планшеты, устройства для чтения электронных книг (ридеры), нетбуки, небольшие ноутбуки, однако этот перечень быстро расширяется. Кроме того, устройства становятся еще более функциональными и предоставляют возможности введения текста с помощью устной речи, способны воспроизводить текстовые, аудио и видео файлы и тому подобное. Становится очевидным, что мобильные устройства и беспроводные технологии станут в ближайшем будущем не только повседневной частью обучения, но и помощниками в реальном взаимодействии учителя и ученика.The article deals with modern mobile devices that can help the student in modeling, information exchange, if necessary, find information, in observation, interaction, etc. Mobile devices at this stage include mobile phones / smartphones, tablets, devices for reading e-books (Readers) Netbooks, small laptops, however, expands this list. In addition, devices are even more functional and provide text input with verbal broadcasting capable of playing text, audio and video files, etc. It becomes apparent that mobile devices and wireless technologies will be in the near future not only by everyday part of the training and assistants in the real interaction of the teacher and student.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН-ЗАСОБІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ УЧНЯ ДО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Олефіренко, Н. В.; Богомаз, О. В.Проведено аналіз онлайн-засобів, що можуть бути використані для формування позитивного ставлення учнів до навчання. Розглянуто такі засоби, як онлайн-вікторини, гейміфіковані та інтерактивні вправи. Аргументовано ефективність використання онлайн-засобів для формування позитивного ставлення учнів до навчання. Completed an analysis of online tools that can be used to form a positive attitude of students to studying. Investigated tools such as online quizzes, gamified and interactive exercises. Proved the effectiveness of using online tools to form a positive attitude of students to studying.