Кафедра інформатики
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра інформатики за Тема "3D modeling"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОснови 3D-моделювання в шкільному курсі інформатики(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Ковальова, В.; Черенкова, Г.; Остапенко, Л.В статті розглянуто комп‘ютерну графіку, яка відіграє суттєву роль як в науці, так і в повсякденному житті людини. Наука відкриває нові види та способи створення комп‘ютерного зображення, які вражають складністю, красою та різноманітністю кольорів. Саме тому, комп‘ютерна графіка виступає необхідним інструментом в таких галузях як кіно, реклама, мистецтво, архітектура, моделювання прототипів, імітація динамічних явищ, створення комп‘ютерних ігор та навчальних програм, сприяючи затребуваності фахівців в цій галузі та появі нових професій. The article considers computer graphics, which plays a significant role both in science and in everyday human life. Science opens new types and ways of creating computer images that are striking in complexity, beauty and variety of colors. That is why computer graphics is a necessary tool in such fields as cinema, advertising, art, architecture, prototype modeling, simulation of dynamic phenomena, creation of computer games and training programs, contributing to the demand for specialists in this field and the emergence of new professions.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «3D ГРАФІКА» У БАЗОВІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Колгатіна, Л.; Марченко, Є.Статтю присвячено висвітленню специфіку навчання 3D графіки школярів у закладах базової середньої освіти. Розглянуто програму базового модулю рівня стандарт з питань вивчення тривимірної графіки. У статті аналізуються можливості тривимірних редакторів для певного рівня знань учнів. Наведено критерії відбору редакторів 3D графіки. Також запропонована методика вивчення теми «3D графіка». The article is devoted to highlighting the specifics of teaching 3D graphics to schoolchildren in basic secondary education institutions. The program of the basic module at the "standard" level on the study of three-dimensional graphics has been analyzed. The article considers the possibilities of three-dimensional editors for a certain level of knowledge of schoolchildren. The selection criteria for 3D graphics editors are given. The proposed method of studying the topic "3D graphics".