Кафедра технологій дистанційного навчання та цифрової дидактики в дошкільній освіті
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра технологій дистанційного навчання та цифрової дидактики в дошкільній освіті за Тема "adult education"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСВІТА ДОРОСЛИХ: СВІТОВІ ТЕНДЕНЦІЇ, УКРАЇНСЬКІ РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ(Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020)У монографії здійснено аналіз освіти дорослих як чинника розвитку людського капіталу в умовах глобалізаційних та євроінтеграційних процесів, розкрито особливості теорії та практики організації навчання дорослих в Україні та провідних країнах світу, визначено особливості андрагогічної науки та її значення для системи управління людськими ресурсами, окреслено тенденції професійної підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації педагогів та андрагогів, визначено освітні потреби різних категорій дорослого населення. Монографія призначена для науковців, викладачів, аспірантів, усіх, кого цікавлять питання безперервного навчання та освіти дорослих. В монографии проведен анализ образования взрослых как фактора развития человеческого капитала в условиях глобализационных и интеграционных процессов, раскрыты особенности теории и практики организации обучения взрослых в Украине и ведущих странах мира, определены особенности андрагогический науки и ее значение для системы управления человеческими ресурсами, определены тенденции профессиональной подготовки , переподготовки и повышения квалификации педагогов и андрагогив, определены образовательные потребности различных категорий взрослого населения. Монография предназначена для научных работников, преподавателей, аспирантов, всех, кого интересуют вопросы непрерывного обучения и образования взрослых. The monograph analyzes adult education as a factor in human capital development in the context of globalization and European integration processes, reveals the features of the theory and practice of adult learning in Ukraine and leading countries, identifies features of andragogical science and its importance for human resource management, , retraining and advanced training of teachers and andragogues, the educational needs of different categories of adults are identified. The monograph is intended for scientists, teachers, graduate students, anyone interested in lifelong learning and adult education.
- ДокументІКТ в освіті дорослих(Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України ; Харківський національний педагогічний університет імені Г .С. Сковороди, 2020) Прокопенко, А. І.; Доценко, С. О.Економічний розвиток країн багато в чому залежить від того, наскільки швидко та ефективно досягнення науково-технічного прогресу впроваджуються у виробництво. Основним фактором, що визначає результативність цього процесу, є рівень освіти працівників. У зв‘язку з цим в умовах зародження в економіці VI технологічного укладу освіта дорослих стає все більш актуальною, оскільки вона надає людині можливість розширювати запас своїх знань; сприяє скороченню відстані у світогляді представників різних поколінь; дає можливості підвищувати свою кваліфікацію тощо. Экономическое развитие стран во многом зависит от того, насколько быстро и эффективно достижения научно-технического прогресса внедряются в производство. Основным фактором, определяющим результативность этого процесса, является уровень образования работников. В связи с этим в условиях зарождения в экономике VI технологического уклада образование взрослых становится все более актуальной, поскольку она предоставляет человеку возможность расширять запас своих знаний; способствует сокращению расстояния в мировоззрении представителей разных поколений; позволяет повышать свою квалификацию и тому подобное. The economic development of countries largely depends on how quickly and effectively the achievements of scientific and technological progress are implemented in production. The main factor that determines the effectiveness of this process is the level of education of employees. In this regard, in the context of the emergence in the economy of the VI technological way of life, adult education is becoming increasingly important, as it gives a person the opportunity to expand their knowledge; contributes to reducing the distance in the worldview of different generations; gives opportunities to improve their skills, etc.