Матеріали наукових конференцій
Постійний URI для цього зібрання
Перегляд
Перегляд Матеріали наукових конференцій за Тема "adult education"
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСВІТА ДОРОСЛИХ: СВІТОВІ ТЕНДЕНЦІЇ, УКРАЇНСЬКІ РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ(Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-08)У збірці висвітлено актуальні проблеми освіти дорослих як складової розвитку людського капіталу в умовах глобалізаційних та євроінтеграційних процесів, обґрунтовано теоретико-методологічні засади і розкрито досвід організації навчання дорослих в Україні, розкрито особливості андрагогіки як субдисципліни педагогічної науки, окреслено тенденції професійної підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації педагогів та андрагогів, схарактеризовано освітні потреби різних категорій дорослого населення. Збірка адресована науковцям, науково-педагогічним працівникам, здобувачам вищої освіти, усім, кого цікавлять питання безперервного навчання та освіти дорослих. The collection highlights topical issues of adult education as a component of human capital development in the context of globalisation and European integration processes, substantiates theoretical and methodological foundations and reveals the experience of organising adult education in Ukraine, reveals the features of andragogy as a subdiscipline of pedagogical science, outlines trends in professional training, retraining and advanced training of teachers and andragogues, and describes the educational needs of different categories of the adult population. The collection is addressed to scientists, research and teaching staff, higher education students, and all those interested in lifelong learning and adult education.
- ДокументПсихолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Мітра, 2021-03-31)У збірнику відображено психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої школи в умовах сучасних викликів. Він містить результати досліджень учених, викладачів, учителів, наукові пошуки докторантів, аспірантів, студентів з питань розвитку педагогічної науки й освіти, психолого-педагогічних аспектів інклюзивної освіти, організації дистанційного навчання, реалізації інноваційних технологій, розвитку обдарованої особистості в сучасному освітньому середовищі, професійної підготовки фахівця а також сучасних проблем порівняльної педагогіки. Матеріали стануть у нагоді науковцям, докторантам, аспірантам, викладачам, магістрам і студентам вищих закладів освіти, практичним працівникам у галузі освіти. В сборнике отражены психолого-педагогические проблемы высшей и средней школы в условиях современных вызовов. Он содержит результаты исследований ученых, преподавателей, учителей, научные исследования докторантов, аспирантов, студентов по вопросам развития педагогической науки и образования, психолого-педагогических аспектов инклюзивного образования, организации дистанционного обучения, реализации инновационных технологий, развития одаренной личности в современном образовательном среде, профессиональной подготовки специалиста а также современных проблем сравнительной педагогики. Материалы пригодятся ученым, докторантам, аспирантам, преподавателям, магистрам и студентам высших учебных заведений, практическим работникам в области образования. The collection reflects the psychological and pedagogical problems of higher and secondary school in today's challenges. It contains the results of research by scientists, teachers, research of doctoral students, graduate students, students on the development of pedagogical science and education, psychological and pedagogical aspects of inclusive education, distance learning, implementation of innovative technologies, development of gifted personality in modern education, training as well as modern problems of comparative pedagogy. The materials will be useful for scientists, doctoral students, graduate students, teachers, masters and students of higher education institutions, practitioners in the field of education.
- ДокументПсихолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, видавництво "Мітра", 2019-12-12)У збірнику відображено психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої школи в умовах сучасних викликів. Він містить результати досліджень учених, викладачів, учителів, наукові пошуки докторантів, аспірантів, студентів з питань розвитку педагогічної науки й освіти, психолого-педагогічних аспектів інклюзивної освіти, реалізації інноваційних технологій, розвитку обдарованої особистості в сучасному освітньому середовищі, професійної підготовки фахівця, а також сучасних проблем порівняльної педагогіки. В сборнике отражены психолого-педагогические проблемы высшей и средней школы в условиях современных вызовов. Он содержит результаты исследований ученых, преподавателей, учителей, научные исследования докторантов, аспирантов, студентов по вопросам развития педагогической науки и образования, психолого-педагогических аспектов инклюзивного образования, реализации инновационных технологий, развития одаренной личности в современной образовательной среде, профессиональной подготовки специалиста, а также современных проблем сравнительной педагогики. The collection reflects the psychological and pedagogical problems of higher and secondary schools in the face of modern challenges. It contains the results of research by scientists, teachers, teachers, research of doctoral students, graduate students, students on the development of pedagogical science and education, the psychological and pedagogical aspects of inclusive education, the implementation of innovative technologies, the development of a gifted personality in a modern educational environment, professional training, as well as contemporary problems of comparative pedagogy.