Перегляд за Автор "Tusheva, V. V."
Зараз показано 1 - 12 з 12
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументAusbildung der Forschungskultur des zukünftigen Musiklehrers(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2023) Tusheva, V. V.Die Monographie belegt die theoretischmethodischen und wissenschaftlich-methodischen Grundlagen der Ausbildung der wissenschaftlich-forschenden Kultur des zukünftigen Musiklehrers unter den Bedingungen einer pädagogischen Hochschule. Auf der Grundlage kultureller, systemischer, synergetischer, tätigkeitsbezogener, axiologischer und persönlichkeitswissenschaftlicher Ansätze wurde das Wesen dieses persönlichen Phänomens als besonderer Kompetenztypus unter neuen soziokulturellen und informationellen Bedingungen umfassend aufgedeckt und seine komponenten- und strukturbezogene Zusammensetzung analysiert. Die Monographie richtet sich an Wissenschaftler, Mitarbeiter der pädagogischen Hochschulen, Lehrer, Studenten und Dozenten. У монографії обґрунтовано теоретико-методологічні й науково-методичні засади формування науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах вищої педагогічної школи. На основі культурологічного, системного, синергетичного, діяльнісного, аксіологічного, особистісного наукових підходів всебічно розкрито сутність даного особистісного феномену як особливого виду компетентності в нових соціокультурних й інформаційних умовах, проаналізовано його компонентно-структурний склад. Монографія адресується науковцям, працівникам вищої педагогічної освіти, викладачам, студентам, вчителям.
- ДокументBasics of scientific and pedagogical research(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2024) Tusheva, V. V.The textbook addresses issues of methodology, logic and organisation of pedagogical research, its methods and techniques, ways of obtaining and processing information in students' educational and research work. Some scientific issues, possible ways of understanding such cognitive constructs as ‘science’, ‘scientific ideal’, ‘style of scientific thinking’ are covered. The manual is addressed to students of a higher pedagogical school, in particular music majors, teachers, graduate students, it is recommended to be used in the system of postgraduate pedagogical education. У підручнику розглядаються питання щодо методології, логіки і організації педагогічного дослідження, його методи і методика проведення, способи одержання і переробки інформації в навчально-дослідній роботі студентів. Висвітлюються деякі наукознавчі питання, можливі способи осмислення таких когнітивних конструктів, як «наука», «науковий ідеал», «стиль наукового мислення». Посібник адресовано студентам вищої педагогічної школи, зокрема музичних спеціальностей, викладачам, аспірантам, рекомендовано для використання в системі післядипломної педагогічної освіти.
- ДокументFondamenti della ricerca scientifica e pedagogica(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2024) Tusheva, V. V.Il libro di testo affronta le questioni relative alla metodologia, alla logica e all'organizzazione della ricerca pedagogica, ai suoi metodi e alle sue tecniche, ai modi di ottenere ed elaborare le informazioni nel lavoro educativo e di ricerca degli studenti. Vengono trattate alcune questioni scientifiche, i possibili modi di intendere costrutti cognitivi come “scienza”, “ideale scientifico”, “stile di pensiero scientifico”. Il libro di testo si rivolge agli studenti delle scuole superiori di pedagogia, in particolare ai laureati in musica, agli insegnanti e agli studenti post-laurea, ed è consigliato per l'uso nel sistema di formazione pedagogica post-laurea. У підручнику розглядаються питання щодо методології, логіки і організації педагогічного дослідження, його методи і методика проведення, способи одержання і переробки інформації в навчально-дослідній роботі студентів. Висвітлюються деякі наукознавчі питання, можливі способи осмислення таких когнітивних конструктів, як «наука», «науковий ідеал», «стиль наукового мислення». Посібник адресовано студентам вищої педагогічної школи, зокрема музичних спеціальностей, викладачам, аспірантам, рекомендовано для використання в системі післядипломної педагогічної освіти.
- ДокументFormação da cultura de investigação do futuro professor de música(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2023) Tusheva, V. V.A monografia fundamenta as bases teóricometodológicas e científico-metodológicas da formação da cultura de investigação científica do futuro professor de música nas condições de uma escola superior de pedagogia. Com base em abordagens científicas culturais, sistémicas, sinérgicas, de actividade, axiológicas e pessoais, a essência deste fenómeno pessoal como um tipo especial de competência em novas condições sócio-culturais e informacionais foi revelada de forma abrangente, e a sua componente e composição estrutural foram analisadas. A monografia é dirigida a cientistas, funcionários do ensino superior pedagógico, professores, estudantes e docentes. У монографії обґрунтовано теоретико-методологічні й науково-методичні засади формування науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах вищої педагогічної школи. На основі культурологічного, системного, синергетичного, діяльнісного, аксіологічного, особистісного наукових підходів всебічно розкрито сутність даного особистісного феномену як особливого виду компетентності в нових соціокультурних й інформаційних умовах, проаналізовано його компонентно-структурний склад. Монографія адресується науковцям, працівникам вищої педагогічної освіти, викладачам, студентам, вчителям.
- ДокументFormación de la cultura investigadora del futuro profesor de música(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2023) Tusheva, V. V.La monografía fundamenta los fundamentos teórico-metodológicos y científico-metódicos de la formación de la cultura científico-investigativa del futuro profesor de música en las condiciones de una escuela pedagógica superior. Sobre la base de enfoques científicos culturales, sistémicos, sinérgicos, de actividad, axiológicos y personales, se reveló de forma exhaustiva la esencia de este fenómeno personal como un tipo especial de competencia en las nuevas condiciones socioculturales e informativas, y se analizó su composición componente y estructural. La monografía está dirigida a científicos, empleados de la enseñanza pedagógica superior, profesores, estudiantes y docentes. У монографії обґрунтовано теоретико-методологічні й науково-методичні засади формування науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах вищої педагогічної школи. На основі культурологічного, системного, синергетичного, діяльнісного, аксіологічного, особистісного наукових підходів всебічно розкрито сутність даного особистісного феномену як особливого виду компетентності в нових соціокультурних й інформаційних умовах, проаналізовано його компонентно-структурний склад. Монографія адресується науковцям, працівникам вищої педагогічної освіти, викладачам, студентам, вчителям.
- ДокументFormation de la culture de recherche du futur professeur de musique(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2023) Tusheva, V. V.La monographie étaye les fondements théoriques, méthodologiques et scientifiques de la formation de la culture scientifique et de recherche du futur professeur de musique dans les conditions d'une école pédagogique supérieure. Sur la base d'approches scientifiques culturelles, systémiques, synergiques, d'activité, axiologiques et personnelles, l'essence de ce phénomène personnel en tant que type spécial de compétence dans de nouvelles conditions socioculturelles et informationnelles a été révélée de manière exhaustive, et ses composants et sa composition structurelle ont été analysés. Cette monographie s'adresse aux scientifiques, aux employés de l'enseignement supérieur pédagogique, aux enseignants, aux étudiants et aux professeurs. У монографії обґрунтовано теоретико-методологічні й науково-методичні засади формування науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах вищої педагогічної школи. На основі культурологічного, системного, синергетичного, діяльнісного, аксіологічного, особистісного наукових підходів всебічно розкрито сутність даного особистісного феномену як особливого виду компетентності в нових соціокультурних й інформаційних умовах, проаналізовано його компонентно-структурний склад. Монографія адресується науковцям, працівникам вищої педагогічної освіти, викладачам, студентам, вчителям.
- ДокументFormation of the research culture of the future music teacher(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2023) Tusheva, V. V.The monograph substantiates the theoretical-methodological and scientific-methodical foundations of the formation of the scientific-research culture of the future music teacher in the conditions of a higher pedagogical school. On the basis of cultural, systemic, synergistic, activity, axiological, personal scientific approaches, the essence of this personal phenomenon as a special type of competence in new socio-cultural and informational conditions was comprehensively revealed, and its component and structural composition was analyzed. The monograph is addressed to scientists, employees of higher pedagogical education, teachers, students, and teachers. У монографії обґрунтовано теоретико-методологічні й науково-методичні засади формування науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах вищої педагогічної школи. На основі культурологічного, системного, синергетичного, діяльнісного, аксіологічного, особистісного наукових підходів всебічно розкрито сутність даного особистісного феномену як особливого виду компетентності в нових соціокультурних й інформаційних умовах, проаналізовано його компонентно-структурний склад. Монографія адресується науковцям, працівникам вищої педагогічної освіти, викладачам, студентам, вчителям.
- ДокументFormazione della cultura della ricerca del futuro insegnante di musica(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2023) Tusheva, V. V.La monografia illustra le basi teorico-metodologiche e scientifico-metodiche della formazione della cultura scientifico-ricercativa del futuro insegnante di musica nelle condizioni di una scuola pedagogica superiore. Sulla base di approcci scientifici culturali, sistemici, sinergici, di attività, assiologici e personali, è stata rivelata in modo esaustivo l'essenza di questo fenomeno personale come tipo speciale di competenza nelle nuove condizioni socio-culturali e informative, e sono state analizzate le sue componenti e la sua composizione strutturale. La monografia si rivolge a scienziati, dipendenti dell'istruzione pedagogica superiore, insegnanti, studenti e docenti. У монографії обґрунтовано теоретико-методологічні й науково-методичні засади формування науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах вищої педагогічної школи. На основі культурологічного, системного, синергетичного, діяльнісного, аксіологічного, особистісного наукових підходів всебічно розкрито сутність даного особистісного феномену як особливого виду компетентності в нових соціокультурних й інформаційних умовах, проаналізовано його компонентно-структурний склад. Монографія адресується науковцям, працівникам вищої педагогічної освіти, викладачам, студентам, вчителям.
- ДокументFundamentos da investigação científica e pedagógica(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2024) Tusheva, V. V.O manual aborda questões de metodologia, lógica e organização da investigação pedagógica, os seus métodos e técnicas, formas de obter e processar informação no trabalho educativo e de investigação dos estudantes. São abordadas algumas questões científicas, possíveis formas de compreender constructos cognitivos como “ciência”, “ideal científico”, “estilo de pensamento científico”. O manual destina-se a estudantes de escolas superiores de pedagogia, em particular, licenciados em música, professores, estudantes de pós-graduação, e é recomendado para utilização no sistema de formação pedagógica de pós-graduação. У підручнику розглядаються питання щодо методології, логіки і організації педагогічного дослідження, його методи і методика проведення, способи одержання і переробки інформації в навчально-дослідній роботі студентів. Висвітлюються деякі наукознавчі питання, можливі способи осмислення таких когнітивних конструктів, як «наука», «науковий ідеал», «стиль наукового мислення». Посібник адресовано студентам вищої педагогічної школи, зокрема музичних спеціальностей, викладачам, аспірантам, рекомендовано для використання в системі післядипломної педагогічної освіти.
- ДокументFundamentos de la investigación científica y pedagógica(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2024) Tusheva, V. V.El libro de texto aborda cuestiones de metodología, lógica y organización de la investigación pedagógica, sus métodos y técnicas, formas de obtener y procesar información en el trabajo educativo y de investigación de los estudiantes. Se tratan algunas cuestiones científicas, posibles formas de entender constructos cognitivos como «ciencia», «ideal científico», «estilo de pensamiento científico». El libro de texto está dirigido a estudiantes de escuelas superiores de pedagogía, en particular, a licenciados en música, profesores, estudiantes de posgrado, y se recomienda su uso en el sistema de formación pedagógica de posgrado. У підручнику розглядаються питання щодо методології, логіки і організації педагогічного дослідження, його методи і методика проведення, способи одержання і переробки інформації в навчально-дослідній роботі студентів. Висвітлюються деякі наукознавчі питання, можливі способи осмислення таких когнітивних конструктів, як «наука», «науковий ідеал», «стиль наукового мислення». Посібник адресовано студентам вищої педагогічної школи, зокрема музичних спеціальностей, викладачам, аспірантам, рекомендовано для використання в системі післядипломної педагогічної освіти.
- ДокументGrundlagen der wissenschaftlichen und pädagogischen Forschung(LAP LAMBERT Akademischer Verlag, 2024) Tusheva, V. V.Das Lehrbuch behandelt Fragen der Methodik, der Logik und der Organisation der pädagogischen Forschung, ihrer Methoden und Techniken, der Art und Weise, wie Informationen in der Bildungs- und Forschungsarbeit der Schüler gewonnen und verarbeitet werden. Es werden einige wissenschaftliche Fragen, mögliche Wege zum Verständnis solcher kognitiven Konstrukte wie „Wissenschaft“, „wissenschaftliches Ideal“, „Stil des wissenschaftlichen Denkens“ behandelt. Das Lehrbuch richtet sich an Studenten der pädagogischen Hochschulen, insbesondere an Musikstudenten, Lehrer und Doktoranden, und wird für den Einsatz im System der pädagogischen Postgraduiertenausbildung empfohlen. У підручнику розглядаються питання щодо методології, логіки і організації педагогічного дослідження, його методи і методика проведення, способи одержання і переробки інформації в навчально-дослідній роботі студентів. Висвітлюються деякі наукознавчі питання, можливі способи осмислення таких когнітивних конструктів, як «наука», «науковий ідеал», «стиль наукового мислення». Посібник адресовано студентам вищої педагогічної школи, зокрема музичних спеціальностей, викладачам, аспірантам, рекомендовано для використання в системі післядипломної педагогічної освіти.
- ДокументLes bases de la recherche scientifique et pédagogique(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2024) Tusheva, V. V.Le manuel aborde les questions de méthodologie, de logique et d'organisation de la recherche pédagogique, ses méthodes et techniques, les moyens d'obtenir et de traiter l'information dans le travail éducatif et de recherche des étudiants. Il aborde certaines questions scientifiques, les manières possibles de comprendre des concepts cognitifs tels que la « science », l'« idéal scientifique », le « style de pensée scientifique ». Le manuel s'adresse aux étudiants des écoles pédagogiques supérieures, en particulier aux étudiants en musique, aux enseignants, aux étudiants de troisième cycle, et il est recommandé de l'utiliser dans le cadre du système de formation pédagogique de troisième cycle. У підручнику розглядаються питання щодо методології, логіки і організації педагогічного дослідження, його методи і методика проведення, способи одержання і переробки інформації в навчально-дослідній роботі студентів. Висвітлюються деякі наукознавчі питання, можливі способи осмислення таких когнітивних конструктів, як «наука», «науковий ідеал», «стиль наукового мислення». Посібник адресовано студентам вищої педагогічної школи, зокрема музичних спеціальностей, викладачам, аспірантам, рекомендовано для використання в системі післядипломної педагогічної освіти.