Перегляд за Автор "Pedyk, S."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументSOCIAL MEDIA PLATFORMS AS A TOOL FOR PROMOTING EDUCATIONAL INSTITUTIONS(Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2024) Chekhratova, O.; Pedyk, S.The article explores how educational institutions can effectively utilize social media to enhance their visibility, attract potential students, and foster an online community that supports their educational mission. The authors research social media as a tool for introducing schools and universities to the public and engaging followers in sharing the institutions’ values and educational goals. Having analyzed the most popular social media platforms in Ukraine and the world, the authors prove that Facebook is an outstanding leader among social media applications, although the age range of its followers is not considered here. On the other hand, if an educational institution is interested in opening up to a younger target audience, it’s essential to draw their attention to using platforms like Instagram. The survey conducted among the students of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University enrolled on Bachelor’s and Master’s Degree programs proves social networks to be now one of the most powerful tools for promoting goods and services on the market. An educational institution’s task here is to carefully analyse target audience preferences and create ideal conditions for them to choose a particular university for obtaining an academic degree. As social media continues to evolve and new trends and technologies appear, educational institutions must remain agile and adaptive, embracing emerging challenges. У статті досліджується, як заклади освіти можуть ефективно використовувати соціальні мережі для підвищення своєї впізнаваності, залучення потенційних студентів та створення онлайн-спільноти, яка підтримує їх освітню місію. Автори досліджують соціальні медіа як інструмент для представлення університетів громадськості та залучення підписників, які поділяють цінності та освітні цілі закладу. Проаналізувавши найпопулярніші соціальні медіа в Україні та світі, автори доводять, що Facebook є визначним лідером серед соціальних медіа-додатків, хоча віковий діапазон його підписників до уваги не береться. З іншого боку, якщо заклад освіти зацікавлений у залученні цільової аудиторії 18–30 років, важливо звернути увагу на використання таких платформ, як Instagram. Опитування, проведене серед студентів Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди, які навчаються на бакалаврських та магістерських програмах, доводить, що соціальні мережі сьогодні є одним з найпотужніших інструментів просування товарів та послуг на ринку. Завдання закладу освіти ретельно проаналізувати вподобання цільової аудиторії та створити ідеальні умови для того, щоб вона обрала саме цей університет для здобуття ступеня. Оскільки соціальні медіа продовжують розвиватися, з’являються нові тренди та технології, заклади освіти повинні залишатися гнучкими та адаптивними, приймаючи виклики, що виникають.