Перегляд за Автор "Nazarenko, K."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументSelecting Teaching Materials in Developing Middle School Students‘ Pronunciation Skills(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-18) Chukhno, O.; Nazarenko, K.Teaching materials affect learners‘ understanding, motivation, and engagement. In teaching middle school students English pronunciation, the use of appropriate materials should not be underestimated, either. The choice of materials for developing pronunciation skills should comply with some criteria which take into account not only the general principles of teaching a foreign language, but also the nature of learning pronunciation. The study aims to define the criteria for selecting materials used in teaching English pronunciation. Навчальні матеріали впливають на розуміння, мотивацію та зацікавленість учнів. У навчанні англійської вимови учнів середніх класів не можна недооцінювати використання відповідних матеріалів. Вибір матеріалів для розвитку вимовних навичок повинен відповідати певним критеріям, які враховують не лише загальні принципи викладання іноземної мови, але й специфіку навчання вимови. Метою дослідження є визначення критеріїв для відбору матеріалів для навчання англійської вимови.
- ДокументWAYS OF ADAPTING MATERIALS IN TEACHING ENGLISH TO VISUALLY IMPAIRED STUDENTS(Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2022-02-21) Chukhno, O.; Nazarenko, K.The study aims to explore the ways of adjusting materials in the process of teaching students with vision loss. Accessible materials motivate learners with special educational needs. Since using an adapted textbook either in a printed or in an electronic format is less challenging than using an unadapted one, sight challenged learners find the information they need faster and perceive it without asking the teacher or peers for help. Мета дослідження - дослідити шляхи адаптації матеріалів у процесі навчання студентів з порушеннями зору. Доступні матеріали мотивують учнів з особливими освітніми потребами. Оскільки використання адаптованого підручника в друкованому чи електронному форматі є менш складним, ніж неадаптованого, учні з вадами зору швидше знаходять потрібну інформацію та сприймають її, не звертаючись за допомогою до вчителя чи однолітків.