Перегляд за Автор "Naumenko, S."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументEducational Studios : Theory and Practice(Premier Publishing s.r.o., Vienna-Prague, 2018-04-25) Karaman, O.; Yurkiv, Ya.; Davydova, Zh.; Ionova, O.; Trubavina, I.; Kabus, N.; Chernovol-Tkachenko, R.; Rogova, T.; Romanyshyna, L.; Romanyshyna, O.; Kalashnyk, L.; Naumenko, S.; Wu, Ya.; Luparenko, S.; Tverdokhlib, T.; Panasenko, E.; Sapozhnikov, S.; Pisotskaya, M.; Zhelanova, V.; Linnik, O.; Agarkova, N.; Zolotukhina, S.; Zelenska, L.; Kin, O.; Sobchenko, T.; Smolyanyuk, N.; Roman, N.; Zhukov, V.; Vasylieva, S.; Marmaza, O.; Tsapko, A.; Rybalko, L.; Jose da Costa, G.; Dovzhenko, T.; Nebytova, I.; Tverdokhlib, G.; Podcherniaieva, N.; Kurinnoi, Ia.; Zelenskyi, R.; Sliusarenko, O.; Zelenskyi, B.; Kabatska, O.; Gurina, V.; Gorbacheva, I.; Popova, O.; Kabanska, O.; Popov, V.; Tkachovа, N.; Tkachov, A.; Zahrebelnyi, O.; Naboka, O.; Sharapova, O.; Brigak, N.; Krischuk, B.; Deynychenko, G.; Deinychenko, V.; Deynichenko, T.; Havrilova, L.; Voronova, N.; Kirychenko, S.; Lebedieva, K.; Kalashnyk, N.; Levchenko, Y.; Rakhlis, V.; Chornovol-Tkachenko, R.; Martyniuk, A.; Trubavina, I.; Kaplun, S.; Kutsenko, T.; Lazariev, M.; Lazarieva, O.; Lazarieva, K.; Mainaiev, F.; Rybalko, L.; Bilous, T. L.The monograph is dedicated to scientifi c achievements of Department of General Pedagogy and Pedagogy of Higher School in H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. It contains works on modern transformations of education in Ukraine in methodological, theoretical, methodic and technological aspects. The monograph reveals new scientifi c approaches in theory of pedagogy, since they have been implemented, experimentally verifi ed and approved in educational practice. New terms and concepts are defi ned in the monograph, and it reveals the pedagogical conditions for improving the quality of education and upbringing, for they have been identifi ed and tested in experimental work. Socialpedagogical, historical and managerial aspects of improving the realization of the human right to education are outlined. Монографія присвячена науковим досягненням кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. У ній представлені роботи за сучасними перетвореннями освіти в Україні в методологічних, теоретичних, методичних і технологічних аспектах. Монографія розкриває нові наукові підходи в теорії педагогіки, оскільки вони реалізовані, експериментально підтверджені і затверджені в навчальній практиці. У монографії визначені нові терміни і поняття, що розкривають педагогічні умови для підвищення якості освіти і виховання, оскільки вони були ідентифіковані і випробувані в експериментальній роботі. Викладено соціально-педагогічні, історичні та управлінські аспекти вдосконалення реалізації права людини на освіту. Монография посвящена научным достижениям кафедры общей педагогики и педагогики высшей школы Харьковского национального педагогического университета имени Г. С. Сковороды. В ней представлены работы по современным преобразованиям образования в Украине в методологических, теоретических, методических и технологических аспектах. Монография раскрывает новые научные подходы в теории педагогики, поскольку они реализованы, экспериментально подтверждены и утверждены в учебной практике. В монографии определены новые термины и понятия, раскрывающие педагогические условия для повышения качества образования и воспитания, поскольку они были идентифицированы и испытаны в экспериментальной работе. Изложены социально-педагогические, исторические и управленческие аспекты совершенствования реализации права человека на образование.
- ДокументEducational Studios: Theory and Practice(Premier Publishing, 2018) Agarkova, N.; Bilous, T.; Brizhak, N.; Chernovol-Tkachenko, R.; Chornovol-Tkachenko, R.; Davydova, Zh.; Deynychenko, G.; Deinychenko, V.; Deynichenko, T.; Dovzhenko, T.; Gurina, V.; Gorbacheva, I.; Havrilova, L.; Ionovа, O.; Jose da Costa, G.; Kabanska, O.; Kabatska, O.; Kabus, N.; Kalashnyk, L.; Kalashnyk, N.; Kaplun, S.; Karaman, O.; Kin, O.; Kirychenko, S.; Krishchuk, B.; Kurinnyi, Ia.; Kutsenko, T.; Lazariev, M.; Lazarieva, K.; Lazarieva, O.; Lebedieva, K.; Levchenko, Ya.; Linnik, O.; Luparenko, S.; Mainaiev, F.; Marmaza, O.; Martyniuk, A.; Naboka, O.; Naumenko, S.; Nebytova, I.; Panasenko, E.; Pisotskaya, M.; Podcherniaieva, N.; Popova, O.; Popov, V.; Rakhlis, V.; Rogova, T.; Roman, N.; Romanyshyna, L.; Romanyshyna, O.; Rybalko, L.; Sapozhnikov, S.; Sharapova, O.; Sliusarenko, O.; Smolyanyuk, N.; Sobchenko, T.; Tkachov, A.; Tkachovа, N.; Trubavina, I.; Tsapko, A.; Tverdokhlib, G.; Tverdokhlib, T.; Vasylieva, S.; Voronova, N.; Yanlin, W.; Yurkiv, Ya.; Zahrebelnyi, O.; Zelenskyi, B.; Zelenskyi, R.; Zhelanova, V.; Zhukov, V.; Zolotukhina, S.; Zelenska L.The monograph is dedicated to scientifi c achievements of Department of General Pedagogy and Pedagogy of Higher School in H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. It contains works on modern transformations of education in Ukraine in methodological, theoretical, methodic and technological aspects. The monograph reveals new scientific approaches in theory of pedagogy, since they have been implemented, experimentally verifi ed and approved in educational practice. New terms and concepts are defi ned in the monograph, and it reveals the pedagogical conditions for improving the quality of education and upbringing, for they have been identifi ed and tested in experimental work. Socialpedagogical, historical and managerial aspects of improving the realization of the human right to education are outlined. Монографія присвячена науковим досягненням кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. Вона містить роботи з сучасних перетворень освіти в Україні. Монографія розкриває нові наукові підходи в теорії педагогіки, оскільки вони були впроваджені, експериментально перевірені та затверджені на навчальній практиці. У монографії окреслено нові терміни та поняття, а також це розкриває педагогічні умови для підвищення якості освіти та виховання, оскільки вони були ідентифіковані та випробувані в експериментальній роботі. Викладено соціально-педагогічні, історичні та управлінські аспекти вдосконалення реалізації права людини на освіту. Монография посвящена научным достижением кафедры общей педагогики и педагогики высшей школы ХНПУ им. Г. С. Сковороды. Она содержит работы из современных преобразований образования в Украине. Монография раскрывает новые научные подходы в теории педагогики, поскольку они были внедрены, экспериментально проверены и утверждены на учебной практике. В монографии обозначены новые термины и понятия, а также это раскрывает педагогические условия для повышения качества образования и воспитания, поскольку они были идентифицированы и испытаны в экспериментальной работе. Изложены социально-педагогические, исторические и управленческие аспекты совершенствования реализации права человека на образование.
- ДокументInformal component in the educational work with gifted children in China(Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, 2018-05-25) Kalashnyk, L.; Burtseva, Y.; Naumenko, S.; Yanlin, Wu.Informal Education is a general term for education that canoccur outside of a structured curriculum. Nowadays it is mainly used to provide people of different ages and social categories with additional knowledge and skills needed for their professional activity or fulfilling interest. China today also uses such kind of providing educational services mainly for children and youths. These activities are seen by the state educational system as the basic level of gifted children`s detection and separating them from the other ones. Modern Chinese educational theory has its own ideas as to the problem of gifted children starting from the definition of giftedness and up to the place of such children in the society including the welfare and legal issues. Seeing giftedness as “ability to work and methodical training” the Chinese educational and elfare system is totally built up by this conception. The article using various research methods (such as theoretical literature and current Chinese legislation`s analysis, comparative methods, method of personal experience etc.) represents the Chinese experience as to educational work with gifted children especially in the field of informal education as well as general ideas of the Giftedness theory in the Chinese educational practice. Неформальна освіта - це загальний термін для освіти, який може виникати поза структурованою навчальною програмою. В даний час він в основному використовується для надання людям різного віку та соціальних категорій додаткових знань та навичок, необхідних для їхньої професійної діяльності або виконання інтересу. Китай сьогодні також використовує такий вид надання освітніх послуг переважно дітям та молоді. Ці заходи розглядаються державною освітньою системою як базовий рівень виявлення обдарованих дітей та відділення їх від інших. Сучасна китайська теорія освіти має власні ідеї щодо проблеми обдарованих дітей, починаючи з визначення обдарованості та аж до місця таких дітей у суспільстві, включаючи питання добробуту та правових питань. Вбачаючи обдарованість як "працездатність та методичну підготовку", китайська система освіти та соціального захисту населення повністю побудована цією концепцією. Стаття з використанням різних методів дослідження (таких як теоретична література та аналіз чинного законодавства Китаю, порівняльні методи, метод особистого досвіду тощо) представляє китайський досвід щодо навчальної роботи з обдарованими дітьми, особливо в галузі неформальної освіти, а також загальні ідеї теорії обдарованості в китайській навчальній практиці. Неформальное образование - это общий термин, обозначающий образование, которое выходит за рамки структурированной учебной программы. В настоящее время он в основном используется для предоставления людям разных возрастов и социальных категорий дополнительных знаний и навыков, необходимых для их профессиональной деятельности или удовлетворения интересов. Китай сегодня также использует такие виды образовательных услуг, главным образом, для детей и молодежи. Эти мероприятия рассматриваются государственной образовательной системой как базовый уровень выявления одаренных детей и отделения их от других. В современной китайской образовательной теории есть свои представления о проблеме одаренных детей, начиная с определения одаренности и вплоть до места таких детей в обществе, включая вопросы благосостояния и права. Рассматривая одаренность как «умение работать и методически тренироваться», китайская система образования и социального обеспечения полностью построена на этой концепции. В статье, в которой используются различные методы исследования (такие как теоретическая литература и анализ действующего китайского законодательства, сравнительные методы, метод личного опыта и т. д.), Представлен опыт Китая в образовательной работе с одаренными детьми, особенно в области неформального образования, а также общие идеи теории одаренности в китайской образовательной практике.
- Документ比较研究当前的重要问题 方法建议(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Boiarska-Khomenko, A.; Naumenko, S.; Zhao, QianМетодичні рекомендації до курсу «Актуальні актуальні питання порівняльного дослідження» включають організаційно-методичні побудови, домашнє завдання, плани навчальних проектів і теми самостійної підготовки післядипломної освіти за модульною системою, питання для обговорення, побудови в порівняльній педагогіці статеві, творчі завдання. Завдання для самопідготовки, питання для семінарських занять допоможуть аспірантам проаналізувати та зрозуміти зміст лекцій, оптимізувати аудиторну діяльність, організувати самостійну роботу та підготуватися до іспитів. Методичні рекомендації для здобувачів громадян КНР «Актуальні питання компаративістких досліджень» у змістовій частині узгоджені з освітньо-науковою програмою «Освітні, педагогічні науки», третій (освітньо-науковий) рівень вищої світи, галузь знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальність 011 Освітні, педагогічні науки Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. У методичних рекомендаціях до практичних занять, самостійної роботи здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, галузь знань 01 Освіта/Педагогіка приділено увагу використанню елементів ергономіки, проєктування й навчальних конструкторів (instructional designers), що розширює діапазон побудови індивідуальної освітньої траєкторії здобувача вищої освіти. The methodological recommendations for the course "Topical Issues in Comparative Studies" include organisational and methodological structures, homework, plans for educational projects and topics for independent postgraduate education based on the modular system, and questions for discussion, structures in comparative pedagogy and gender, creative tasks. Self-study tasks and questions for seminars will help postgraduate students analyse and understand the content of lectures, optimise classroom activities, organise independent work and prepare for exams. The methodological recommendations for applicants of Chinese citizens "Topical Issues of Comparative Studies" are in line with the educational and scientific programme "Educational and Pedagogical Sciences", third (educational and scientific) level of higher education, field of knowledge 01 Education/Pedagogy, speciality 011 Educational and Pedagogical Sciences of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. The methodical recommendations for practical classes, independent work of applicants for the third (educational and scientific) level of higher education, field of knowledge 01 Education/Pedagogy, pay attention to the use of elements of ergonomics, design and instructional designers, which expands the range of building an individual educational trajectory of a higher education applicant.