Перегляд за Автор "Luparenko, S. Ye."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументChildren’s Game Library as a Unique Extracurricular Educational Establishment in the USSR (the Middle of the 20th Century)(SciPress Ltd, 2016) Luparenko, S. Ye.The article reveals the history of emergence and work of children’s game libraries in the USSR in the middle of the 20th century. The first children’s game libraries, which were educational establishments where children could come and play different games, using various game and sport equipment free of charge, appeared in the 1930th and became wide spread in the USSR in the 1930th – 1950th. Children’s game libraries had different tasks of their work (organizing children’s cultural leisure time, increasing the educational and political levels of children’s games and entertainments which were conducted in schools, summer camps and extracurricular educational establishments). They also had different directions of their work, namely: organizational, methodic, educational, experimental, instructive and consultative directions. It has been shown in the article that children’s game libraries had great results of their work (they involved a lot of children and adults in their activities; the network of children’s game libraries began to grow; a lot of new toys and games were created and produced by them). However, children’s game libraries faced certain difficulties in their work, namely: absence of own premises of children’s game libraries, lack of enough support for their activities by some educational institutions and teaching staff, lack of the required amount of toys and games, insufficient instructive and publishing activities of children’s game libraries. У статті висвітлюється історія виникнення та роботи дитячих ігрових бібліотек в СРСР в середині 20-го століття. Перші дитячі ігрові бібліотеки, які були навчальними закладами, де діти могли б прийти і грати в різні ігри, використовуючи різноманітні ігри та спортивний інвентар безкоштовно, з'явилися в 1930-х і стали широко розповсюджуватися в СРСР в 1930-х - 1950-х рр. Дитячі ігрові бібліотеки мали різні завдання їх роботи (організація дитячого культурного дозвілля, підвищення освітнього і політичного рівня дитячих ігор і розваг, які були проведені в школах, літніх таборах і позашкільних навчальних закладах). Вони також мали різні напрямки їх роботи, а саме: організаційні, методичні, освітні, експериментальні, повчальні і дорадчі. В статті було доведено, що дитячі ігрові бібліотеки мали відмінні результати своєї роботи (багато дітей і дорослих беруть участь в їх діяльності, мережа дитячих ігрових бібліотек почала рости, багато нових ігор та іграшок були створені і вироблені ними). Проте, дитячі ігрові бібліотеки зіткнулися з певними труднощами в своїй роботі, а саме: відсутність власних приміщень дитячих ігрових бібліотек, відсутність достатньої підтримки їх діяльності деяких навчальних закладів та викладачів, відсутність необхідної кількості іграшок та ігор, недостатня повчально і видавнича діяльність дитячих ігрових бібліотек. В статье освещается история возникновения и работы детских игровых библиотек в СССР в середине 20-го века. Первые детские игровые библиотеки, которые были учебными заведениями, где дети могли бы прийти и играть в различные игры, используя различные игры и спортивный инвентарь бесплатно, появились в 1930-х и стали широко распространяться в СССР в 1930-х - 1950-х гг. Детские игровые библиотеки имели разные задачи их работы (организация детского досуга, повышение образовательного и политического уровня детских игр и развлечений, которые были проведены в школах, летних лагерях и внешкольных учебных заведениях). Они также имели различные направления их работы, а именно: организационные, методические, образовательные, экспериментальные, обучающие и консультационные. В статье было доказано, что детские игровые библиотеки имели отличные результаты работы (много детей и взрослых принимают участие в их деятельности, сеть детских игровых библиотек начала расти, много новых игр и игрушек были созданы и произведены ними). Однако, детские игровые библиотеки столкнулись с определенными трудностями в своей работе, а именно: отсутствие собственных помещений детских игровых библиотек, отсутствие достаточной поддержки их деятельности некоторых учебных заведений и преподавателей, отсутствие необходимого количества игрушек и игр, недостаточная поучительно и издательская деятельность детских игровых библиотек.
- ДокументCHILDREN’S SOCIALIZATION IN MODERN SOCIETY: THE EROSION OF EMOTIONAL BONDING BETWEEN PARENTS AND CHILDREN AND THE EROSION OF CHILDREN COMMUNITY(Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2014) Luparenko, S. Ye.This scientific paper has revealed the problems with institutions of children’s socialization (family and children’s community) in modern society. These problems are the erosion of emotional bonding between parents and children and the erosion of children community. The reasons for the erosion of emotional bonding between parents and children are determined. They are change of the system of social relations which caused the significant shifts in the system of adults’ values, change of quality of communication in families. The difficulties of modern family education have been determined. They are “distant” or “phone” education; great informational influence on children; lack of parents’ emotional contact with their children; formation of social infantilism; “social orphanage”. The paper uses data gathered from theoretic search and empirical investigation (data gathered from 31 families, from children and their parents). The results have shown that there are difficulties in communication and interaction between parents and children. These difficulties are caused by social-economical, moral-judicial, cultural-educational conditions (when parents have to spend much time at work and have no time to communicate with their children), parents’ inattentiveness, absence of their willingness and possibilities to communicate with their children, a low level of parents’ pedagogical culture, children’s overreliance on computer games and virtual world. Цей науковий документ виявив проблеми з установами дитячої соціалізації (сімейної та дитячої громадськості) в сучасному суспільстві. Ці проблеми - ерозія емоційного зв'язку між батьками та дітьми та ерозія дитячої спільноти. Визначено причини ерозії емоційного зв'язку між батьками та дітьми. Це зміна системи соціальних відносин, яка спричинила значні зрушення у системі цінностей дорослих, зміну якості спілкування у сім'ях. Визначено труднощі сучасного сімейного виховання. Вони є "віддаленою" або "телефонною" освітою; великий інформаційний вплив на дітей; відсутність емоційного зв'язку батьків з дітьми; формування соціального інфантилізму; "соціальний дитячий будинок". У роботі використовуються дані, отримані з теоретичного пошуку та емпіричного дослідження (дані зібрано з 31 сім'ї, від дітей та їхніх батьків). Результати показали, що існують труднощі у спілкуванні та взаємодії між батьками та дітьми. Ці труднощі обумовлені соціально-економічними, морально-правовими, культурно-освітніми умовами (коли батькам доводиться витрачати багато часу на роботі і вони не мають часу спілкуватися з дітьми), неуважність батьків, відсутність їх бажання та можливості спілкування з їхніми дітьми, низький рівень педагогічної культури батьків,надмірна залежність дітей від комп'ютерних ігор та віртуального світу. Этот научный документ выявил проблемы с детской социализацией (семейного и детского сообщества) в современном обществе. Эти проблемы - эрозия эмоциональной связи между родителями и детьми и эрозия детской сообщества. Определены причины эрозии эмоциональной связи между родителями и детьми. Это изменение системы социальных отношений, которая вызвала значительные сдвиги в системе ценностей взрослых, изменение качества общения в семьях. Определены трудности современного семейного воспитания. Они являются "отдаленным" или "телефонным" образованием; большое информационное воздействие на детей; отсутствие эмоциональной связи родителей с детьми; формирование социального инфантилизма; "социальный детский дом". В работе используются данные, полученные из теоретического поиска и эмпирического исследования (данные собраны с 31 семьи, от детей и их родителей). Результаты показали, что существуют трудности в общении и взаимодействии между родителями и детьми. Эти трудности обусловлены социально-экономическими, морально-правовыми, культурно-образовательными условиями (когда родителям приходится тратить много времени на работе и у них нет времени общаться с детьми), невнимательность родителей, отсутствие их желание и возможности общения с их детьми, низкий уровень педагогической культуры родителей, чрезмерная зависимость детей от компьютерных игр и виртуального мира.
- ДокументSPECIFIC FEATURES OF STUDYING IN HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS IN CONDITIONS OF MARTIAL LAW(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Luparenko, S. Ye.; Leshchova, S. S.The goal of education should be aimed at developing all aspects of human potential, including memory, thinking, aesthetic taste, spiritual values, physical abilities, and communication skills. Among other priorities, there is a healthy lifestyle, including sports and proper rest, respect for person’s own culture, mastery of ethical and moral norms and the ability to speak up and defend himself, as well as life resilience. Мета освіти має бути спрямована на розвиток усіх аспектів людського потенціалу, включаючи пам'ять, мислення, естетичний смак, духовні цінності, фізичні здібності та комунікативні навички. Серед інших пріоритетів - здоровий спосіб життя, що включає заняття спортом і повноцінний відпочинок, повагу до власної культури, засвоєння етичних і моральних норм, вміння відстоювати свою думку та захищати її, а також життєва стійкість.