Перегляд за Автор "Khodykina, Y."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументCROSS-SECTIONAL STUDIES OF UKRAINIAN AND NORWEGIAN PRE-SERVICE EARLY CHILDHOOD EDUCATION TEACHERS’ DIGITAL(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-20) Madsen, S.; Krasin, S.; Krasina, H.; Khodykina, Y.Пандемія Covid-19 спровокувала різкі зміни в освітньому контексті. Здається, що у використанні онлайн-навчання є певні успіхи, та проблема соціальної дистанції більш не є актуальною проблемою.У цій статті представлені результати опитувань, проведених у Норвегії та Україні, щодо динаміки професійної цифрової компетентності в період освітньої трансформації. The context of education has changed dramatically due to the Covid-19 pandemic. It seems that the use of online education has increased even though the need for social distancing is no essential. This article presents results of the surveys conducted in Norway and Ukraine and dedicated to the dynamics of professional digital competence in times of educational transformation.
- ДокументFeatures Of Psychological And Pedagogical Conditions For The Development Of Motivation Of Applicants For Higher Education.(IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 2021-07) Chernova, I.; Vdovina, O.; Dragomyretska, O.; Khodykina, Y.; Medvedieva, O.; Gvozdetska, S.The article analyzes the psychological and pedagogical scientific literature on the roblem of motivation of students' educational activity, compiled and implemented a diagnostic research program, studied the system of conditions for the development of motivation for educational activity of students, compiled and implemented a program for the velopment of motivation for educational activity of students, highlighted the features of motivation for educational activity of students and conducted a comparative study analysis. У статті здійснено психолого-педагогічний аналіз наукової літератури з проблеми мотивації навчально-виховної діяльністі студентів, складено та реалізовано програму діагностичних досліджень, вивчено систему умов розвитку мотивації до навчально-виховної діяльності студентів, складено та реалізовано програму розвитку мотивації до навчальної діяльності студентів. Виділено особливості мотивації навчальної діяльності студентів, проведено порівняльний аналіз дослідження. В статье проведен психолого-педагогический анализ научной литературы по проблеме мотивации учебно-воспитательной деятельности студентов, составлена и реализована программа диагностических исследований, изучена система условий развития мотивации к учебно-воспитательной деятельности студентов, составлена и реализована программа развития мотивации к учебной деятельности студентов. Выделены особенности мотивации учебной деятельности студентов, проведен сравнительный анализ исследования.