Перегляд за Автор "Kalashnyk, L."
Зараз показано 1 - 10 з 10
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументEducational Studios : Theory and Practice(Premier Publishing s.r.o., Vienna-Prague, 2018-04-25) Karaman, O.; Yurkiv, Ya.; Davydova, Zh.; Ionova, O.; Trubavina, I.; Kabus, N.; Chernovol-Tkachenko, R.; Rogova, T.; Romanyshyna, L.; Romanyshyna, O.; Kalashnyk, L.; Naumenko, S.; Wu, Ya.; Luparenko, S.; Tverdokhlib, T.; Panasenko, E.; Sapozhnikov, S.; Pisotskaya, M.; Zhelanova, V.; Linnik, O.; Agarkova, N.; Zolotukhina, S.; Zelenska, L.; Kin, O.; Sobchenko, T.; Smolyanyuk, N.; Roman, N.; Zhukov, V.; Vasylieva, S.; Marmaza, O.; Tsapko, A.; Rybalko, L.; Jose da Costa, G.; Dovzhenko, T.; Nebytova, I.; Tverdokhlib, G.; Podcherniaieva, N.; Kurinnoi, Ia.; Zelenskyi, R.; Sliusarenko, O.; Zelenskyi, B.; Kabatska, O.; Gurina, V.; Gorbacheva, I.; Popova, O.; Kabanska, O.; Popov, V.; Tkachovа, N.; Tkachov, A.; Zahrebelnyi, O.; Naboka, O.; Sharapova, O.; Brigak, N.; Krischuk, B.; Deynychenko, G.; Deinychenko, V.; Deynichenko, T.; Havrilova, L.; Voronova, N.; Kirychenko, S.; Lebedieva, K.; Kalashnyk, N.; Levchenko, Y.; Rakhlis, V.; Chornovol-Tkachenko, R.; Martyniuk, A.; Trubavina, I.; Kaplun, S.; Kutsenko, T.; Lazariev, M.; Lazarieva, O.; Lazarieva, K.; Mainaiev, F.; Rybalko, L.; Bilous, T. L.The monograph is dedicated to scientifi c achievements of Department of General Pedagogy and Pedagogy of Higher School in H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. It contains works on modern transformations of education in Ukraine in methodological, theoretical, methodic and technological aspects. The monograph reveals new scientifi c approaches in theory of pedagogy, since they have been implemented, experimentally verifi ed and approved in educational practice. New terms and concepts are defi ned in the monograph, and it reveals the pedagogical conditions for improving the quality of education and upbringing, for they have been identifi ed and tested in experimental work. Socialpedagogical, historical and managerial aspects of improving the realization of the human right to education are outlined. Монографія присвячена науковим досягненням кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. У ній представлені роботи за сучасними перетвореннями освіти в Україні в методологічних, теоретичних, методичних і технологічних аспектах. Монографія розкриває нові наукові підходи в теорії педагогіки, оскільки вони реалізовані, експериментально підтверджені і затверджені в навчальній практиці. У монографії визначені нові терміни і поняття, що розкривають педагогічні умови для підвищення якості освіти і виховання, оскільки вони були ідентифіковані і випробувані в експериментальній роботі. Викладено соціально-педагогічні, історичні та управлінські аспекти вдосконалення реалізації права людини на освіту. Монография посвящена научным достижениям кафедры общей педагогики и педагогики высшей школы Харьковского национального педагогического университета имени Г. С. Сковороды. В ней представлены работы по современным преобразованиям образования в Украине в методологических, теоретических, методических и технологических аспектах. Монография раскрывает новые научные подходы в теории педагогики, поскольку они реализованы, экспериментально подтверждены и утверждены в учебной практике. В монографии определены новые термины и понятия, раскрывающие педагогические условия для повышения качества образования и воспитания, поскольку они были идентифицированы и испытаны в экспериментальной работе. Изложены социально-педагогические, исторические и управленческие аспекты совершенствования реализации права человека на образование.
- ДокументEducational Studios: Theory and Practice(Premier Publishing, 2018) Agarkova, N.; Bilous, T.; Brizhak, N.; Chernovol-Tkachenko, R.; Chornovol-Tkachenko, R.; Davydova, Zh.; Deynychenko, G.; Deinychenko, V.; Deynichenko, T.; Dovzhenko, T.; Gurina, V.; Gorbacheva, I.; Havrilova, L.; Ionovа, O.; Jose da Costa, G.; Kabanska, O.; Kabatska, O.; Kabus, N.; Kalashnyk, L.; Kalashnyk, N.; Kaplun, S.; Karaman, O.; Kin, O.; Kirychenko, S.; Krishchuk, B.; Kurinnyi, Ia.; Kutsenko, T.; Lazariev, M.; Lazarieva, K.; Lazarieva, O.; Lebedieva, K.; Levchenko, Ya.; Linnik, O.; Luparenko, S.; Mainaiev, F.; Marmaza, O.; Martyniuk, A.; Naboka, O.; Naumenko, S.; Nebytova, I.; Panasenko, E.; Pisotskaya, M.; Podcherniaieva, N.; Popova, O.; Popov, V.; Rakhlis, V.; Rogova, T.; Roman, N.; Romanyshyna, L.; Romanyshyna, O.; Rybalko, L.; Sapozhnikov, S.; Sharapova, O.; Sliusarenko, O.; Smolyanyuk, N.; Sobchenko, T.; Tkachov, A.; Tkachovа, N.; Trubavina, I.; Tsapko, A.; Tverdokhlib, G.; Tverdokhlib, T.; Vasylieva, S.; Voronova, N.; Yanlin, W.; Yurkiv, Ya.; Zahrebelnyi, O.; Zelenskyi, B.; Zelenskyi, R.; Zhelanova, V.; Zhukov, V.; Zolotukhina, S.; Zelenska L.The monograph is dedicated to scientifi c achievements of Department of General Pedagogy and Pedagogy of Higher School in H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. It contains works on modern transformations of education in Ukraine in methodological, theoretical, methodic and technological aspects. The monograph reveals new scientific approaches in theory of pedagogy, since they have been implemented, experimentally verifi ed and approved in educational practice. New terms and concepts are defi ned in the monograph, and it reveals the pedagogical conditions for improving the quality of education and upbringing, for they have been identifi ed and tested in experimental work. Socialpedagogical, historical and managerial aspects of improving the realization of the human right to education are outlined. Монографія присвячена науковим досягненням кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. Вона містить роботи з сучасних перетворень освіти в Україні. Монографія розкриває нові наукові підходи в теорії педагогіки, оскільки вони були впроваджені, експериментально перевірені та затверджені на навчальній практиці. У монографії окреслено нові терміни та поняття, а також це розкриває педагогічні умови для підвищення якості освіти та виховання, оскільки вони були ідентифіковані та випробувані в експериментальній роботі. Викладено соціально-педагогічні, історичні та управлінські аспекти вдосконалення реалізації права людини на освіту. Монография посвящена научным достижением кафедры общей педагогики и педагогики высшей школы ХНПУ им. Г. С. Сковороды. Она содержит работы из современных преобразований образования в Украине. Монография раскрывает новые научные подходы в теории педагогики, поскольку они были внедрены, экспериментально проверены и утверждены на учебной практике. В монографии обозначены новые термины и понятия, а также это раскрывает педагогические условия для повышения качества образования и воспитания, поскольку они были идентифицированы и испытаны в экспериментальной работе. Изложены социально-педагогические, исторические и управленческие аспекты совершенствования реализации права человека на образование.
- ДокументInformal component in the educational work with gifted children in China(Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, 2018-05-25) Kalashnyk, L.; Burtseva, Y.; Naumenko, S.; Yanlin, Wu.Informal Education is a general term for education that canoccur outside of a structured curriculum. Nowadays it is mainly used to provide people of different ages and social categories with additional knowledge and skills needed for their professional activity or fulfilling interest. China today also uses such kind of providing educational services mainly for children and youths. These activities are seen by the state educational system as the basic level of gifted children`s detection and separating them from the other ones. Modern Chinese educational theory has its own ideas as to the problem of gifted children starting from the definition of giftedness and up to the place of such children in the society including the welfare and legal issues. Seeing giftedness as “ability to work and methodical training” the Chinese educational and elfare system is totally built up by this conception. The article using various research methods (such as theoretical literature and current Chinese legislation`s analysis, comparative methods, method of personal experience etc.) represents the Chinese experience as to educational work with gifted children especially in the field of informal education as well as general ideas of the Giftedness theory in the Chinese educational practice. Неформальна освіта - це загальний термін для освіти, який може виникати поза структурованою навчальною програмою. В даний час він в основному використовується для надання людям різного віку та соціальних категорій додаткових знань та навичок, необхідних для їхньої професійної діяльності або виконання інтересу. Китай сьогодні також використовує такий вид надання освітніх послуг переважно дітям та молоді. Ці заходи розглядаються державною освітньою системою як базовий рівень виявлення обдарованих дітей та відділення їх від інших. Сучасна китайська теорія освіти має власні ідеї щодо проблеми обдарованих дітей, починаючи з визначення обдарованості та аж до місця таких дітей у суспільстві, включаючи питання добробуту та правових питань. Вбачаючи обдарованість як "працездатність та методичну підготовку", китайська система освіти та соціального захисту населення повністю побудована цією концепцією. Стаття з використанням різних методів дослідження (таких як теоретична література та аналіз чинного законодавства Китаю, порівняльні методи, метод особистого досвіду тощо) представляє китайський досвід щодо навчальної роботи з обдарованими дітьми, особливо в галузі неформальної освіти, а також загальні ідеї теорії обдарованості в китайській навчальній практиці. Неформальное образование - это общий термин, обозначающий образование, которое выходит за рамки структурированной учебной программы. В настоящее время он в основном используется для предоставления людям разных возрастов и социальных категорий дополнительных знаний и навыков, необходимых для их профессиональной деятельности или удовлетворения интересов. Китай сегодня также использует такие виды образовательных услуг, главным образом, для детей и молодежи. Эти мероприятия рассматриваются государственной образовательной системой как базовый уровень выявления одаренных детей и отделения их от других. В современной китайской образовательной теории есть свои представления о проблеме одаренных детей, начиная с определения одаренности и вплоть до места таких детей в обществе, включая вопросы благосостояния и права. Рассматривая одаренность как «умение работать и методически тренироваться», китайская система образования и социального обеспечения полностью построена на этой концепции. В статье, в которой используются различные методы исследования (такие как теоретическая литература и анализ действующего китайского законодательства, сравнительные методы, метод личного опыта и т. д.), Представлен опыт Китая в образовательной работе с одаренными детьми, особенно в области неформального образования, а также общие идеи теории одаренности в китайской образовательной практике.
- ДокументINTERNATIONALIZATION AS A COMPONENT OF TRAINING PROGRAMS FOR PRIMARY SCHOOLS’ ART DISCIPLINES TEACHERS IN CHINA(Educational Challenges, 2025) Kalashnyk, L.; Mkrtichian, O.Today, the People’s Republic of China views internationalization as a strategic national priority aimed at attracting the most advanced educational technologies to improve the quality of education in the country and showcasing its best pedagogical practices to the world. The article aims to explore the role and significance of internationalization in the preparation of art discipline teachers for primary schools in China, examining how the objectives and scope of such programs vary depending on the partner country, with a focus on their impact on fostering global competencies and cultural awareness. Additionally, the study introduces the concept of “home internationalization” into the Ukrainian academic discourse and highlights examples of real cooperation programs between China and other countries. Methodology. The research employs methods typical of general education and pedagogical comparative studies, including literature review, case studies, document analysis, and comparative analysis, which provide a comprehensive understanding of the issue under consideration. Results. The study identifies two main types of internationalization program. Programs targeting developed countries (e.g. the United States, the EU, Australia, and others) focus on participants learning advanced pedagogical methods and engaging in high-impact research. Programs with Asian countries (e.g. Singapore, Malaysia, and Japan) and economically dependent regions (African countries, Vietnam, Laos, and others)emphasize cultural exchange, equipping Chinese educators with certificates required for career advancement and showcasing China’s educational achievements. The concept of “home internationalization” describes initiatives with Taiwan, Hong Kong, and Macau, aimed at studying locally adapted European practices while demonstrating the advantages of China’s modern educational environment. Conclusions. The study concludes that internationalization is a transformative tool in the training of art teachers for primary schools, equipping them with innovative methodologies. By adapting program goals to the partner country, China effectively leverages internationalization to raise educational standards and address both domestic and global challenges. The findings illustrate the diversity and scale of these initiatives, offering valuable insights into how internationalization can contribute to the professional development of art teachers, including those specializing in primary school art disciplines, and promote cultural diplomacy. Сьогодні Китайська Народна Республіка розглядає інтернаціоналізацію як стратегічний національний пріоритет, спрямований на залучення найсучасніших освітніх технологій для підвищення якості освіти в країні, а такожна представлення світу власних найкращих педагогічних практик. Мета статті – дослідити роль і значення інтернаціоналізації у підготовці вчителів мистецьких дисциплін для початкових шкіл у КНР, зокрема, як цілі та обсяги таких програм змінюються залежно від країни-партнера, з акцентом на їхній вплив на формування глобальних компетенцій і культурної обізнаності. Крім того, дослідження вводить до наукового обігу України поняття “домашньої інтернаціоналізації” та висвітлює приклади реальних програм співпраці між КНР та іншими країнами. Методологія. У дослідженні застосовано методи, типові для загальноосвітніх і педагогічних компаративних досліджень, зокрема: огляд літератури, кейс-стаді, аналіз документів і порівняльний аналіз, що дозволяють отримати всебічне розуміння розглянутої проблеми. Результати. У результатах дослідження виокремлено два основних типи програм інтернаціоналізації. Програми, орієнтовані на розвинені країни (США, ЄС тощо), зосереджуються на вивченні учасниками програми передових педагогічних методів і їх участі у високоефективних дослідженнях. Програми з азійськими країнами (Сінгапур, Малайзія тощо) та економічно залежними регіонами акцентують увагу на культурному обміні, озброєнні китайських викладачів обов’язковими для просування за кар’єрними сходами документами (Сертифікатами) та демонстрації освітніх досягнень Китаю. Поняття “домашньої інтернаціоналізації” використовується для опису ініціатив із Тайванем, Гонконгом і Макао, які мають на меті вивчення місцевого досвіду адаптованих під китайські реалії класичних європейських практик та демонстрацію переваг китайського сучасного освітньогопростору. Висновки. У дослідженні зроблено висновок, що інтернаціоналізація є трансформаційним інструментом у підготовці вчителів мистецтва для початкових шкіл, який забезпечує їх інноваційними методиками. Завдяки адаптації цілей програм до країни-партнера, Китай ефективно використовує інтернаціоналізацію для підвищення освітніх стандартів і вирішення власних та глобальних викликів. Результати ілюструють різноманітність і масштаб цих ініціатив, пропонуючи цінні ідеї щодо того, як інтернаціоналізація може сприяти професійному розвитку вчителів мистецтва (вчителів мистецьких дисциплін для молодшої школи) тапросуванню культурної дипломатії.
- ДокументMingzu Universities as an Educational and Social Phenomena in PR China(Lumenis, 2021-09) Kalashnyk, L.; Levchenko, Y.; Tkachenko, L.; Mkrtichan, O.Mingzu University is a common name for educa-tional institutions for ethnic minorities established in China in 1950. By establishing such kind of higher education institu-tions, PR China as a state pursued several goals. In one hand, they started the opportunity for minor ethnic groups` repre-sentatives enter a higher education institution and thereby enlist their support for the state government. In the other hand, Chi-na saves the originality and the identity of small nationalities` cultures at the state level by studying and promoting it. Today such educational institutions also serve to train leading cadres from ethnic minorities’ representatives, loyal to the state system and the political and social course of modern China as they are brought up in the spirit of modern Chinese social and pedagog-ical guidelines. The article aims to represent different social functions of Minzu Universities as a social phenomena com-mon for China as well as cultural and social strategy of the PR China state in the field of ethnic minorities, an important part of which is implemented through them. Using the research methods typical for scientific studies of this kind (mainly em-pirical and theoretical ones) the article proves the idea that Mingzu Universities in China play a great not only the educa-tional, but also social role in the country to form an ideological-ly homogeneous society and respect for human rights in the country. Університет Мінцзу — загальна назва навчальних закладів для етнічних меншин, створених у Китаї в 1950 році. Створюючи такі види вищих навчальних закладів, КНР як держава переслідувала декілька цілей. З одного боку, вони створили можливість для представників дрібних етнічних груп вступити до вищого навчального закладу і тим самим заручитися підтримкою державної влади. З іншого боку, Китай зберігає самобутність культур малих національностей на державному рівні, вивчаючи та пропагуючи це. Сьогодні такі навчальні заклади також служать для підготовки керівних кадрів із представників етнічних меншин, лояльних до державного устрою та політичного та соціального курсу сучасного Китаю. Метою статті є представлення різних соціальних функцій університетів Мінцзу як загального для Китаю соціального феномена, а також культурно-соціальної стратегії держави КНР у сфері етнічних меншин. Використовуючи типові для наукових досліджень такого роду (переважно емпіричні та теоретичні) методи дослідження, доведено, що університети Мінцзу в Китаї відіграють велику не лише освітню, а й соціальну роль у країні у формуванні ідеологічно однорідного суспільство та дотримання прав людини в країні. Университет Минцзу – общее название учебных заведений для этнических меньшинств, созданных в Китае в 1950 году. Создавая такие виды вузов, КНР как государство преследовало несколько целей. С одной стороны, они создали возможность для представителей мелких этнических групп поступить в вуз и тем самым заручиться поддержкой государственной власти. Кроме того, Китай сохраняет самобытность культур малых национальностей на государственном уровне, изучая и пропагандируя это. Сегодня такие учебные заведения также служат для подготовки руководящих кадров из представителей этнических меньшинств, лояльных государственному устройству и политическому и социальному курсу современного Китая. Целью статьи является представление различных социальных функций университетов Минцзу как общего социального феномена Китая, а также культурно-социальной стратегии государства КНР в сфере этнических меньшинств. Используя типичные научные исследования такого рода (преимущественно эмпирические и теоретические) методы исследования, доказано, что университеты Минцзу в Китае играют большую не только образовательную, но и социальную роль в стране в формировании идеологически однородного общества и соблюдения прав человека.
- ДокументModern approaches to professional training of teachers are to work with gifted children in the sphere of non-formal education (experience of PR China)(Premier Publishing s.r.o., Vienna-Prague, 2018) Kalashnyk, L.; Naumenko, Ya. Wu.Informal Education is a general term for education that can occur out-side of a structured curriculum. China today also uses such kind of providing educational services mainly for children and youths. These activities are seen by the state ed-ucational system as the basic level of gifted children`s detection and separating them from the other ones. Modern Chinese educational theory has its own ideas as to the problem of gifted children starting from the defi nition of giftedness and up to require-ments forced to teachers as well as to the system of such teachers` trainings.The arti-cle describes contemporary approaches in the teachers` training system in modern PR China and represents the practical steps of the Chinese government that lead to the development of teachers able to work with specific categorieas of children both in the system of formal and informal education. The special attention in the article is payed to the state requirements as to the teacher as well as to the whole system of teachers` training. The Chinese national teachers` training system now is characterized by total state suppot, cjnpetative relations between state and non-formal educating institu-tions both as working place of a well-qualifi ed teacher and the body, that provides training services for teachers, control over the content and form of teachers` training educational activities from the state, wide means of self-education and self-develop-ment, ideological and citizenship orientation of educational work, active borrowing. Неформальна освіта - це загальний термін для освіти, який може відбуватися поза структурованою навчальною програмою. Китай сьогодні також використовує такий вид надання освітніх послуг переважно дітям та молоді. Ці заходи розглядаються державною редакційною системою як основний рівень виявлення обдарованих дітей та відділення їх від інших. Сучасна китайська теорія освіти має власні уявлення про проблему обдарованих дітей, починаючи з визначення обдарованості та закінчуючи вимогами, вимушеними вчителями, а також системою таких навчань вчителів. в системі підготовки вчителів у сучасному PR Китаї та являє собою практичні кроки уряду Китаю, які призводять до розвитку вчителів, здатних працювати з конкретними категоріями дітей як у системі формальної, так і неформальної освіти. Особлива увага в статті приділяється державним вимогам до вчителя, а також всій системі підготовки вчителів. Навчальна система підготовки вчителів Китаю зараз характеризується тотальною державною підтримкою, співпрацею між державними та неформальними навчальними закладами як робочим місцем кваліфікованого викладача та органом, що надає послуги з підготовки вчителів, контроль за змістом та формою навчальної діяльності вчителів з боку держави, широкими засобами самоосвіти та саморозвитку, ідеологічною та громадянською спрямованістю навчальної роботи, активним запозиченням. Неформальное образование - это общий термин для образования, который может происходить вне структурированной учебной программой. Китай сегодня также использует такой вид предоставления образовательных услуг преимущественно детям и молодежи. Эти меры рассматриваются государственной редакционной системой как основной уровень выявления одаренных детей и отделения их от других. Современная китайская теория образования имеет собственные представления о проблеме одаренных детей, начиная с определения одаренности и заканчивая требованиями, вынужденными учителями, а также системой таких учений учителей. в системе подготовки учителей в современном PR Китае и представляет собой практические шаги правительства Китая, которые приводят к развитию учителей, способных работать с конкретными категориями детей как в системе формального, так и неформального образования. Особое внимание в статье уделяется государственным требованиям к учителю, а также всей системе подготовки учителей. Обучающая система подготовки учителей Китая сейчас характеризуется тотальной государственной поддержкой, сотрудничеством между государственными и неформальными учебными заведениями как рабочим местом квалифицированного преподавателя и органом, предоставляющим услуги по подготовке учителей, контроль за содержанием и формой учебной деятельности учителей со стороны государства, широкими средствами самообразования и саморазвития , идеологической и гражданской направленности учебной работы, активным заимствованием.
- ДокументResocialization and Readaptation as a Social Need of Post-Corona Period(Lumen Publishing House, 2020) Ding, S.; Kalashnyk, L.Pandemic of Coronavirus COVID19 faced the world with a new social phenomena: worldwide quarantine and self-isolation of countries and regions as well as families and indi-viduals. Prolongation of this situation has already led to disap-pearance or global transformation of subjects` interaction old forms (absolutely of all forms and at all the levels), rapid emer-gence of new types of communication (in particular) and being (in general) and the need for the world to be adapted to new realities when the post-Corona period comes. The authors of the article make the assumption that the old ways and princi-ples of life will no longer fit the post-quarantine realities. People and countries will have to re-develop the rules of interaction in society (both at local and global levels) urgently. To have the society as a monolithic concept again, countries will have to conduct their population through the processes of re-socialization (in cases of new priciples` development ) or social re-adaptation (in cases when it is still possible to apply the pre-Corona social algorithms to post-Corona conditions). The oth-er assumption made is that in post-Corona period (at least, at the beginning) we shall deal with new forms of subject-subject intersection where the subjects stand forexpanded personal space with clearer boundaries. Пандемія коронавірусу COVID19 зіткнулася зі світом із новими соціальними явищами: всесвітній карантин та самоізоляція країн та регіонів, а також сімей та людей. Подовження цієї ситуації вже призвело до зникнення або глобальної трансформації взаємодії суб’єктів старих форм (абсолютно всіх форм і на всіх рівнях), швидкого виникнення нових типів спілкування (зокрема) та буття (загалом) ) та необхідність адаптації світу до нових реалій, коли настане період після корони. Автори статті роблять припущення, що старі способи та принципи життя більше не будуть відповідати реаліям після карантину. Людям та країнам доведеться терміново переробити правила взаємодії в суспільстві (як на місцевому, так і на глобальному рівнях). Щоб суспільство знову стало монолітним поняттям, країнам доведеться проводити своє населення через процеси ресоціалізації (у випадках розвитку нових принципів) або соціальної адаптації (у випадках, коли ще можливо застосувати попередні соціальні алгоритми корони до посткоронних умов). Інше припущення полягає в тому, що в посткоронний період (принаймні, на початку) ми матимемо справу з новими формами перетину суб’єкта та суб’єкта, де суб’єкти стоять у розширеному особистому просторі з чіткішими межами. Пандемия коронавируса COVID19 столкнула мир с новым социальным явлением: всемирным карантином и самоизоляцией стран и регионов, а также семей и отдельных лиц. Продолжение этой ситуации уже привело к исчезновению или глобальной трансформации старых форм взаимодействия субъектов (абсолютно всех форм и на всех уровнях), быстрому возникновению новых типов общения (в частности) и бытия (в целом) и потребность в адаптации мира к новым реалиям, когда наступит период после короны. Авторы статьи исходят из предположения, что старые уклады и принципы жизни уже не будут соответствовать посткарантинным реалиям. Людям и странам придется срочно заново разработать правила взаимодействия в обществе (как на местном, так и на глобальном уровне). Чтобы общество снова стало монолитной концепцией, странам придется проводить свое население через процессы ресоциализации (в случае развития новых принципов) или социальной реадаптации (в тех случаях, когда еще можно применить предварительные правила социальные алгоритмы для условий после короны). Другое предположение состоит в том, что в период после короны (по крайней мере, в начале) мы будем иметь дело с новыми формами пересечения субъект-субъект, когда субъекты выступают в расширенном личном пространстве с более четкими границами.
- ДокументSUMMARY TRANSLATION AS A SPECIALIZED FORM OF PROFESSIONAL TRANSLATION ACTIVITY(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-29) Kalashnyk, L.Summary translation, also known as gist translation or indicative translation, is a specialized form of translation that focuses on conveying the main ideas, essence, and key points of a text rather than providing a word-for-word or detailed translation. It aims to capture the overall meaning and message of the original text in a concise and simplified manner, making it accessible to the target audience without requiring a comprehensive understanding of the source language. Summary translation is often used in situations where a full translation is not necessary or feasible, such as in the case of news articles, summaries of research papers, or abstracts of academic texts. Реферативний переклад, також відомий як переклад суті або орієнтовний переклад, є спеціалізованою формою перекладу, яка фокусується на передачі основних ідей, суті та ключових моментів тексту, а не на дослівному або детальному перекладі. Він має на меті передати загальний зміст та ідею оригінального тексту в стислій та спрощеній формі, роблячи його доступним для цільової аудиторії, не вимагаючи всебічного розуміння мови оригіналу. Реферативний переклад часто використовується в ситуаціях, коли повний переклад не є необхідним або можливим, наприклад, у випадку новинних статей, анотацій наукових робіт або рефератів академічних текстів.
- ДокументTeachers' support service as a part of flexible education concept: experience of PR China(Rezekne Academy of Technologies, 2021-05) Kalashnyk, L.; Mkrtichan, O.; Zhukov, K.; Marakushin, A.In 2020 China became the first country of the world that faced all the challenges of the COVID-19 pandemic, including the ones that dealt with education. They were the first ones to provide lock-down and distance education as the only education reality as well as the first ones to face all the positive and negative repercussions of the process mentioned. That's why the Chinese experience (both negative and positive) is worth presenting and exploring. There is one more peculiarity of the Chinese educational system that makes it unique and lets the country in a short period make a distance education system became competitive with the tradi-tional off-line one. It is a teachers` support system that includes not only the teachers training system (vocational training activities), but also financial support for using different online-education tools,direct assistance of a group of specialists during preparing and lessoning, psychological support etc. The study aims to present the positive educational and organization experience already approved in China. When writing the article, methods such as observation, study of normative and scientific literature were used for a comprehensive analysis of the new pedagogical reality - the teachers` support service. У 2020 році Китай став першою країною у світі, яка зіштовхнулася з усіма проблемами пандемії COVID-19, у тому числі у системі освіти. Вони були першими, хто забезпечив закриту та дистанційну освіту як єдину освітню реальність, а також першими, хто зіткнувся з усіма позитивними та негативними наслідками згаданого процесу. Ось чому китайський досвід (як негативний, так і позитивний) варто уявити і вивчити. Є ще одна особливість китайської освітньої системи, яка робить її унікальною і дозволяє країні за короткий термін зробити систему дистанційної освіти конкурентоспроможною з традиційною. Це система підтримки вчителів, яка включає не тільки систему підготовки вчителів (діяльність з професійного навчання), але й фінансову підтримку для використання різних інструментів онлайн-навчання, пряму допомогу групи фахівців під час підготовки та проведення уроку, психологічну підтримку тощо. Дослідження спрямоване на подання позитивного освітнього та організаційного досвіду, вже схваленого в Китаї. В 2020 году Китай стал первой страной в мире, столкнувшейся со всеми проблемами пандемии COVID-19, в том числе в системе образования. Они были первыми, кто обеспечил закрытое и дистанционное образование как единственную образовательную реальность, а также первыми, кто столкнулся со всеми положительными и отрицательными последствиями упомянутого процесса. Вот почему китайский опыт (как отрицательный, так и положительный) стоит представить и изучить. Есть еще одна особенность китайской образовательной системы, которая делает ее уникальной и позволяет стране в короткие сроки сделать систему дистанционного образования конкурентоспособной с традиционной. Это система поддержки учителей, которая включает в себя не только систему подготовки учителей (деятельность по профессиональному обучению), но и финансовую поддержку для использования различных инструментов онлайн-обучения, прямую помощь группы специалистов во время подготовки и проведения урока, психологическую поддержку и т. д. Исследование направлено на представление положительного образовательного и организационного опыта, уже одобренного в Китае.
- ДокументTHE EDUCATION ROLE OF HIEROGLYPH IN PRESERVING CULTURAL VALUES OF HOMELAND IN DIASPORA: A CASE STUDY OF THE CHINESE DIASPORA IN SINGAPORE(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Kalashnyk, L.This article explores the educational role of Chinese hieroglyphs in preserving cultural values of the homeland within the diaspora, focusing on the Chinese community in Singapore. The study examines how hieroglyphic writing serves as a cultural bridge, maintaining the identity and heritage of the Chinese diaspora while fostering a connection to their motherland. The aim of the research is to investigate how the use of hieroglyphs in everyday life contributes to cultural continuity among diaspora communities. Practical tasks include analysing the role of the Chinese in Singapore, exploring the role and balance between the Chinese characters and the official language in Singapore and find the ways it saves the Chinese culture and forms locality to Chinese state initiatives now. The research employs qualitative methods, including case studies and content analysis, to assess the effectiveness of hieroglyphs as cultural preservers. Results indicate that the use of hieroglyphs in community practices strengthens cultural retention and identity within the diaspora. У статті досліджується педагогічна роль китайських ієрогліфів у збереженні культурних цінностей батьківщини серед китайської діаспори в Сінгапурі. Ієрогліфічна писемність виступає важливим засобом збереження культурної ідентичності та спадщини в умовах глобалізації та зростаючої асиміляції в місцеві соціокультурні контексти. Методи дослідження включають методи, які є характерними для компаративної та соціальної педагогіки (аналіз літератури з відкритих джерел інформації, кейс-стаді життя представників китайської діаспори в Сінгапурі, вивчення нормативної документації та академічних видань з теми дослідження тощо). Мета і завдання статті. Метою статті є аналіз ролі китайських ієрогліфів в освітньому процесі китайської діаспори Сінгапуру та визначення їх значення у формуванні лояльності до китайських державних ініціатив у сучасному світі. До основних практичних завдань дослідження входить: аналіз соціально-культурної ролі китайців у Сінгапурі, дослідження балансу між використанням китайських ієрогліфів та офіційної латинської писемності в місцевій освітній та суспільній практиці, а також вивчення механізмів, через які збереження ієрогліфічної писемності сприяє підтримці китайської культурної спадщини та ідентичності. Результати. Дслідження розглядає, як ієрогліфічна писемність впливає на самоідентифікацію етнічних китайців в Сінгапурі (також і з числа «нової» діаспори), а також як вищезазначені фактори впливають на формування лояльності місцевих етнічних китайців до сучасних китайських державних ініціатив, таких як «Один пояс – один шлях», і як це підтримується урядом КНР. У висновках зазначається, що китайські ієрогліфи не лише виконують роль культурного зв’язку з батьківщиною, але й сприяють підтримці національної ідентичності в умовах багатонаціонального середовища, зміцнюючи культурну лояльність до китайської держави та її сучасних ініціатив. Окрім того, система освіти, що інтегрує вивчення ієрогліфів, є важливим фактором у формуванні міжкультурного діалогу та збереженні полікультурної гармонії в Сінгапурі.