Перегляд за Автор "Gulich, I."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументAPPLICATION OF AUGMENTED REALITY (AR) AND VIRTUAL REALITY (VR) IN PHYSICAL EDUCATION(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Gulich, I.AR and VR technologies can make PE more accessible to students with disabilities or limitations by providing alternative ways to participate in physical activities. Virtual environments can be customized to accommodate different skill levels, allowing all students to engage in meaningful physical education experiences, to practice movements and exercises in a safe and controlled environment. Examples demonstrate the diverse applications of AR and VR in physical education, from enhancing engagement and motivation to providing personalized feedback and accommodating diverse learning needs. As technology continues to advance, the potential for AR and VR to transform PE experiences will only grow, making physical education more enjoyable, accessible, and effective for students of all ages and abilities. Технології доповненої і віртуальної реальності можуть зробити фізкультуру більш доступною для учнів з інвалідністю або обмеженнями, надаючи альтернативні способи участі у фізичній активності. Віртуальне середовище можна налаштувати відповідно до різних рівнів навичок, що дає змогу всім учням брати участь у змістовних заняттях фізичною культурою, практикувати рухи та вправи в безпечному та контрольованому середовищі. Приклади демонструють різноманітне застосування доповненої і віртуальної реальності у фізичному вихованні: від посилення залучення і мотивації до надання персоналізованого зворотного зв'язку і задоволення різноманітних навчальних потреб. З розвитком технологій потенціал доповненої і віртуальної реальності для трансформації уроків фізкультури лише зростатиме, роблячи фізичне виховання більш приємним, доступним і ефективним для учнів різного віку і здібностей.
- ДокументEducational Challenges in the Digital Environment(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Gulich, I.; Gulich, O.The article deals with distance learning, which, due to the pandemic, has been transferred to the virtual plane. During this time, each of participants of the educational process managed to learn a lot, overcoming many difficulties. However, there are still enough unresolved problems in the educational environment (both in education and upbringing). Стаття присвячена дистанційному навчанню, яке у зв'язку з пандемією було перенесено у віртуальну площину. За цей час кожен з учасників освітнього процесу встиг багато чому навчитися, подолавши чимало труднощів. Однак, невирішених проблем в освітньому середовищі (як у навчанні, так і у вихованні) залишається ще достатньо.