Перегляд за Автор "Deynychenko, G."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументEducational Studios : Theory and Practice(Premier Publishing s.r.o., Vienna-Prague, 2018-04-25) Karaman, O.; Yurkiv, Ya.; Davydova, Zh.; Ionova, O.; Trubavina, I.; Kabus, N.; Chernovol-Tkachenko, R.; Rogova, T.; Romanyshyna, L.; Romanyshyna, O.; Kalashnyk, L.; Naumenko, S.; Wu, Ya.; Luparenko, S.; Tverdokhlib, T.; Panasenko, E.; Sapozhnikov, S.; Pisotskaya, M.; Zhelanova, V.; Linnik, O.; Agarkova, N.; Zolotukhina, S.; Zelenska, L.; Kin, O.; Sobchenko, T.; Smolyanyuk, N.; Roman, N.; Zhukov, V.; Vasylieva, S.; Marmaza, O.; Tsapko, A.; Rybalko, L.; Jose da Costa, G.; Dovzhenko, T.; Nebytova, I.; Tverdokhlib, G.; Podcherniaieva, N.; Kurinnoi, Ia.; Zelenskyi, R.; Sliusarenko, O.; Zelenskyi, B.; Kabatska, O.; Gurina, V.; Gorbacheva, I.; Popova, O.; Kabanska, O.; Popov, V.; Tkachovа, N.; Tkachov, A.; Zahrebelnyi, O.; Naboka, O.; Sharapova, O.; Brigak, N.; Krischuk, B.; Deynychenko, G.; Deinychenko, V.; Deynichenko, T.; Havrilova, L.; Voronova, N.; Kirychenko, S.; Lebedieva, K.; Kalashnyk, N.; Levchenko, Y.; Rakhlis, V.; Chornovol-Tkachenko, R.; Martyniuk, A.; Trubavina, I.; Kaplun, S.; Kutsenko, T.; Lazariev, M.; Lazarieva, O.; Lazarieva, K.; Mainaiev, F.; Rybalko, L.; Bilous, T. L.The monograph is dedicated to scientifi c achievements of Department of General Pedagogy and Pedagogy of Higher School in H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. It contains works on modern transformations of education in Ukraine in methodological, theoretical, methodic and technological aspects. The monograph reveals new scientifi c approaches in theory of pedagogy, since they have been implemented, experimentally verifi ed and approved in educational practice. New terms and concepts are defi ned in the monograph, and it reveals the pedagogical conditions for improving the quality of education and upbringing, for they have been identifi ed and tested in experimental work. Socialpedagogical, historical and managerial aspects of improving the realization of the human right to education are outlined. Монографія присвячена науковим досягненням кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. У ній представлені роботи за сучасними перетвореннями освіти в Україні в методологічних, теоретичних, методичних і технологічних аспектах. Монографія розкриває нові наукові підходи в теорії педагогіки, оскільки вони реалізовані, експериментально підтверджені і затверджені в навчальній практиці. У монографії визначені нові терміни і поняття, що розкривають педагогічні умови для підвищення якості освіти і виховання, оскільки вони були ідентифіковані і випробувані в експериментальній роботі. Викладено соціально-педагогічні, історичні та управлінські аспекти вдосконалення реалізації права людини на освіту. Монография посвящена научным достижениям кафедры общей педагогики и педагогики высшей школы Харьковского национального педагогического университета имени Г. С. Сковороды. В ней представлены работы по современным преобразованиям образования в Украине в методологических, теоретических, методических и технологических аспектах. Монография раскрывает новые научные подходы в теории педагогики, поскольку они реализованы, экспериментально подтверждены и утверждены в учебной практике. В монографии определены новые термины и понятия, раскрывающие педагогические условия для повышения качества образования и воспитания, поскольку они были идентифицированы и испытаны в экспериментальной работе. Изложены социально-педагогические, исторические и управленческие аспекты совершенствования реализации права человека на образование.
- ДокументEducational Studios: Theory and Practice(Premier Publishing, 2018) Agarkova, N.; Bilous, T.; Brizhak, N.; Chernovol-Tkachenko, R.; Chornovol-Tkachenko, R.; Davydova, Zh.; Deynychenko, G.; Deinychenko, V.; Deynichenko, T.; Dovzhenko, T.; Gurina, V.; Gorbacheva, I.; Havrilova, L.; Ionovа, O.; Jose da Costa, G.; Kabanska, O.; Kabatska, O.; Kabus, N.; Kalashnyk, L.; Kalashnyk, N.; Kaplun, S.; Karaman, O.; Kin, O.; Kirychenko, S.; Krishchuk, B.; Kurinnyi, Ia.; Kutsenko, T.; Lazariev, M.; Lazarieva, K.; Lazarieva, O.; Lebedieva, K.; Levchenko, Ya.; Linnik, O.; Luparenko, S.; Mainaiev, F.; Marmaza, O.; Martyniuk, A.; Naboka, O.; Naumenko, S.; Nebytova, I.; Panasenko, E.; Pisotskaya, M.; Podcherniaieva, N.; Popova, O.; Popov, V.; Rakhlis, V.; Rogova, T.; Roman, N.; Romanyshyna, L.; Romanyshyna, O.; Rybalko, L.; Sapozhnikov, S.; Sharapova, O.; Sliusarenko, O.; Smolyanyuk, N.; Sobchenko, T.; Tkachov, A.; Tkachovа, N.; Trubavina, I.; Tsapko, A.; Tverdokhlib, G.; Tverdokhlib, T.; Vasylieva, S.; Voronova, N.; Yanlin, W.; Yurkiv, Ya.; Zahrebelnyi, O.; Zelenskyi, B.; Zelenskyi, R.; Zhelanova, V.; Zhukov, V.; Zolotukhina, S.; Zelenska L.The monograph is dedicated to scientifi c achievements of Department of General Pedagogy and Pedagogy of Higher School in H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University. It contains works on modern transformations of education in Ukraine in methodological, theoretical, methodic and technological aspects. The monograph reveals new scientific approaches in theory of pedagogy, since they have been implemented, experimentally verifi ed and approved in educational practice. New terms and concepts are defi ned in the monograph, and it reveals the pedagogical conditions for improving the quality of education and upbringing, for they have been identifi ed and tested in experimental work. Socialpedagogical, historical and managerial aspects of improving the realization of the human right to education are outlined. Монографія присвячена науковим досягненням кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. Вона містить роботи з сучасних перетворень освіти в Україні. Монографія розкриває нові наукові підходи в теорії педагогіки, оскільки вони були впроваджені, експериментально перевірені та затверджені на навчальній практиці. У монографії окреслено нові терміни та поняття, а також це розкриває педагогічні умови для підвищення якості освіти та виховання, оскільки вони були ідентифіковані та випробувані в експериментальній роботі. Викладено соціально-педагогічні, історичні та управлінські аспекти вдосконалення реалізації права людини на освіту. Монография посвящена научным достижением кафедры общей педагогики и педагогики высшей школы ХНПУ им. Г. С. Сковороды. Она содержит работы из современных преобразований образования в Украине. Монография раскрывает новые научные подходы в теории педагогики, поскольку они были внедрены, экспериментально проверены и утверждены на учебной практике. В монографии обозначены новые термины и понятия, а также это раскрывает педагогические условия для повышения качества образования и воспитания, поскольку они были идентифицированы и испытаны в экспериментальной работе. Изложены социально-педагогические, исторические и управленческие аспекты совершенствования реализации права человека на образование.
- ДокументТraining the students of natural-mathematical specialties in engineering design at higher institutions of pedagogicfal education(Premier Publishing s.r.o., Vienna-Prague, 2018) Deynychenko, G.; Deynychenko, V.; Deynychenko, T.The article is devoted to the actual issues of preparing students of natural and mathematical specialties for technical design in the process of their professional training in higher pedagogical educational institutions. The relevance of the problem of preparing a future teacher for technical design is related to a competent approach that provides the formation of technical and design competency, which allows the means technical construction to solve creatively the didactic and methodical tasks. The work for the first time considered scientific and technical creativity as a component of the future teacher’s training in the natural-mathematical profile; developed, theoretically substantiated and experimentally tested the integrated technology of preparing the future teacher for technical design, which involves reproductive activity, elements of contextual learning with the development of a training design project, intragroup differentiation in different programs and at the request of students, eniching the teaching of additional organization of creative activity in extracurricular time ; conditions are found that ensure the eff ectiveness of integrated technology ; criteria and indicators of readiness of students for technical designing are specified; the definitions are described “technical design”, “readiness for technical design”. Стаття присвячена актуальним питанням підготовки студентів природничо-математичних спеціальностей до технічного проектування у процесі їх професійної підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах. Актуальність проблеми підготовки майбутнього вчителя до технічного проектування пов'язана з компетентнісним підходом, який забезпечує формування технічної та конструкторської компетентності, що дозволяє засобам технічної побудови творчо вирішувати дидактичні та методичні завдання. Робота вперше розглядала науково-технічну творчість як складову підготовки майбутнього вчителя у природно-математичному профілі; розроблена, теоретично обґрунтована та експериментально апробована інтегрована технологія підготовки майбутнього вчителя до технічного проектування, що передбачає репродуктивну діяльність, елементи контекстуального навчання з розробкою навчального дизайнерського проекту, внутрішньогрупову диференціацію в різних програмах та на замовлення студентів, збагачуючи викладання додаткової організації творчої діяльності у позакласний час; встановлено умови, що забезпечують ефективність інтегрованих технологій; конкретизовано критерії та показники готовності учнів до технічного проектування; визначення описуються "технічний дизайн", "готовність до технічного проектування". Статья посвящена актуальным вопросам подготовки студентов естественно-математических специальностей к техническому проектированию в процессе их профессиональной подготовки в высших педагогических учебных заведениях. Актуальность проблемы подготовки будущего учителя к техническому проектированию связана с компетентностного подхода, который обеспечивает формирование технической и конструкторской компетентности, позволяет средствам технической построения творчески решать дидактические и методические задачи. Работа впервые рассматривала научно-техническое творчество как составляющую подготовки будущего учителя в естественно-математическом профиле; разработана, теоретически обоснована и экспериментально апробирована интегрированная технология подготовки будущего учителя к техническому проектированию, предусматривающий репродуктивную деятельность, элементы контекстуального обучения с разработкой учебного дизайнерского проекта, внутригрупповую дифференциацию в различных программах и на заказ студентов, обогащая преподавания дополнительной организации творческой деятельности во внеклассное время; установлены условия, обеспечивающие эффективность интегрированных технологий; конкретизированы критерии и показатели готовности учащихся к техническому проектированию; определение описываются "технический дизайн", "готовность к техническому проектированию".