Перегляд за Автор "Chetveryk, V."
Зараз показано 1 - 6 з 6
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументDeveloping Critical Thinking in Language and Literary Education(European Open Science Space, 2024-10-14) Veretiuk, T.; Chetveryk, V.This article reviews the development of critical thinking skills in language and literary education. У розвідці розглядається питання розвитоку навичок критичного мислення в мовній та літературній освіті
- ДокументElements of Content and Language Integrated Learning (CLIL) in Higher Education Conditions(International Scientific Unity, 2024-05-24) Chetveryk, V.; Veretiuk, T.The paper explores the potential of incorporating elements of Content and Language Integrated Learning (CLIL) in higher education contexts. У статті досліджується потенціал використання елементів предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) у закладах вищої освіти.
- ДокументMultimedia Resources in Foreign Language Learning for Intercultural Competence Development(H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, 2023-11-10) Chetveryk, V.The presented paper analyzes multimedia resources in foreign language learning for the development of intercultural competence. Представлена стаття аналізує мультимедійні ресурси у вивченні іноземної мови для розвитку міжкультурної компетенції.
- ДокументProfessor Leonid Ushkalov’s Skovorodiana(Revista Amazonia Investiga, 2021-08-31) Levchenko, N.; Вozhko, Y.; Hontarenko, I.; Baibekova, L.; Chetveryk, V.The article analyzes the contribution of Professor Leonid Ushkalov’s scientific works to the intellectual matrix of Kharkiv Philological School and Skovoroda studies. He outlined in his researches such complex problems of literary and philosophical reasonings by H. Skovoroda as the source of his works; genre-artistic features of his poetry versification; afable definition by Skovoroda as an independent literary genre of philosophical style, and a parable as a model of a fable and philosophical dialogue peculiar fusion; vivid mythological and biblical imagery and the original structure of treatises; deployment in magnificent Baroque forms and in biblical, mythological, emblematic images in the plane of Christian Neoplatonism of philosophical and theological thoughts in the theologian’s «Socratic» dialogues; Skovoroda’s Biblical noematics and heuristics as a text comprehensive allegory of the Holy Bible; the influence of works by Skovoroda on the new, modern and contemporary Ukrainian literature and a great number of other issues, each of which has the prospect of deploying into a separate Skovoroda studies discourse. In particular, it is stated that L. Ushkalov offered more than three hundred themes for further works about H. Skovoroda’s creative activity. У статті проаналізовано внесок наукових праць професора Леоніда Ушкалова в інтелектуальну матрицю Харківської філологічної школи та студії Сковороди. У своїх дослідженнях він окреслив такі складні проблеми літературно-філософських міркувань Г. Сковороди як джерело його творів; жанрово-художні особливості його поетичної версифікації; визначення байки Сковородою як самостійного літературного жанру філософського стилю та притчі як моделі байки та своєрідного злиття філософського діалогу; яскраві міфологічні та біблійні образи та оригінальна структура трактатів; розгортання у чудових формах бароко та в біблійних, міфологічних, емблематичних образах у площині християнського неоплатонізму філософських та богословських думок у «сократичних» діалогах богослова; Біблійна ноематика та евристика Сковороди як текстова всебічна алегорія Святої Біблії; вплив творів Сковороди на нову, сучасну та сучасну українську літературу та велику кількість інших питань, кожна з яких має перспективу розгорнутись в окремому дискурсі Сковороди. Зокрема, зазначено, що Л. Ушкалов запропонував понад триста тем для подальших робіт про творчу діяльність Г. Сковороди В статье проанализирован вклад научных трудов профессора Леонида Ушкалова в интеллектуальную матрицу Харьковской филологической школы и студии Сковороды. В своих исследованиях он очертил такие сложные проблемы литературно-философских рассуждений Г. Сковороды как источник его произведений; жанрово-художественные особенности его поэтической версификации; определение басни Сковородой как самостоятельного литературного жанра философского стиля и притчи как модели басни и своеобразного слияния философского диалога; яркие мифологические и библейские образы и оригинальная структура трактатов; развёртывание в замечательных формах барокко и в библейских, мифологических, эмблематических образах в плоскости христианского неоплатонизма философских и богословских мнений в «сократических» диалогах богослова; Библейская ноематика и эвристика Сковороды как текстовая всесторонняя аллегория Святой Библии; влияние произведений Сковороды на новую, современную и современную украинскую литературу и большое количество других вопросов, каждый из которых имеет перспективу развернуться в отдельном дискурсе Сковороды. В частности, указано, что Л. Ушкалов предложил более трехсот тем для дальнейших работ о творческой деятельности Г. Сковороды
- ДокументSocial Networks as an Additional Tool for Learning Ukrainian as a Foreign Language(International Scientific Unity, 2024-06-26) Veretiuk, T.; Chetveryk, V.The paper reviews the use of social networks as an additional tool for learning Ukrainian as a foreign language. У розвідці розглядається використання соціальних мереж як додаткового засобу для вивчення української мови як іноземної.
- ДокументThe Potential of Artificial Intelligence Tools in Foreign Language Teaching and Learning(International Scientific Unity, 2024-10-16) Chetveryk, V.; Veretiuk, T.This paper reviews the potential of artificial intelligence tools in developing foreign language communicative competence. У розвідці розглядається потенціал інструментів штучного інтелекту для розвитку іншомовної комунікативної компетенції.