Перегляд за Автор "Budianska, V."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументReal Country Experiences: On-line Teaching in Wartime After Pandemic in Ukraine(International Journal of Interactive Mobile Technologies (iJIM), 2023) Kostikova, I.; Holubnycha, L.; Marmaza, O.; Budianska, V.; Pochuieva, O.; Marykivska, H.The manuscript points on the new challenges in higher education in terms of wartime in Ukraine after the world pandemic. The real country experience in English on-line teaching and learning is defined as it was important during the lockdown and it is suitable now in wartime in Ukraine. The aim of the research is to show helpful ideas, experience, to stress the advantages for English on-line teaching and learning. Some general theoretical methods as analysis and synthesis, and the empirical one as questionnaires discovered the advantages of the issue under study. The research has pointed out to the results: on-line teaching and learning prove the development of all the English language skills; off-line teaching and learning are basically useful for the students with high motivation. The Moodle platform (version 3.7), the University platform “Educational Electronic Information Complex” (EEIC), Zoom, Meet, Skype, Microsoft Teams are used for on-line teaching and learning. The most common advantages are the prospect to watch learning material on a laptop or mobile phone screen, to start any type the recordings as audio as video in the best quality. The conclusion is it is necessary to find a balance between on-line and off-line learning, communication, and interaction. У публікації йдеться про нові виклики у вищій освіті в умовах воєнного часу в Україні після світової пандемії. Визначено реальний досвід країни у викладанні та вивченні англійської мови онлайн, який був важливим під час локдауну та є актуальним у воєнний час в Україні. Мета дослідження - показати корисні ідеї, досвід, підкреслити переваги викладання та вивчення англійської мови онлайн. Деякі загальнотеоретичні методи, такі як аналіз та синтез, та емпіричні методи, такі як анкетування, дозволили виявити переваги досліджуваного питання. Дослідження показало, що он-лайн викладання та навчання сприяє розвитку всіх навичок англійської мови; офлайн викладання та навчання в основному корисні для студентів з високою мотивацією. Для онлайн викладання та навчання використовується платформа Moodle (версія 3.7), університетська платформа "Навчально-інформаційний електронний комплекс" (НІК), Zoom, Meet, Skype, Microsoft Teams. Найпоширенішими перевагами є можливість переглядати навчальний матеріал на екрані ноутбука або мобільного телефону, запускати будь-які типи записів, як аудіо, так і відео, у найкращій якості. Висновок: необхідно знайти баланс між он-лайн та оф-лайн навчанням, спілкуванням та взаємодією.
- ДокументSlavic Scholar and Educator Pyotr Bezsonov (1827–1898): A Life and Legacy(Richtmann Publishing Ltd., 2021-05-10) Kaplin, A.; Honcharova, O.; Hlushych, V.; Marykivska, H.; Budianska, V.; Lavinda, S.Nowadays the name of Pyotr Bezsonov, the acknowledged in pre-revolutionary Russia scholar, is known to but a narrow circle of researchers as some myths and stereotypes about him have proved difficult to overwhelm. Yet, he traced in the history of Slavic studies as an assiduous collector of ancient Russian and Slavic literature works and explorer of Bulgarian, Belarusian and Serbian folklore, folk songs in particular, a scrutinizer of the Slavic languages and dialects, a talented pedagogue and editor. Based on the genuine sources, such as letters, documents and memoirs, as well as nineteenth century publications, which have become the bibliographic rarities, this article aims to present the revised biography of the scholar through revealing the hitherto unknown or underestimated facts of his life and research activity; also, to highlight his achievements in the field of Slavic history, literatures and linguistics; finally, to determine the place deserved by Bezsonov in Russian and European culture as a whole. The special attention is given to the Kharkiv period, related to the years of his professorship at Kharkiv University. Нині ім’я визнаного в дореволюційній Росії вченого Петра Безсонова відоме лише вузькому колу дослідників, оскільки деякі міфи та стереотипи про нього було важко подолати. Проте, він простежується в історії славістики як старанний збирач творів давньоруської та слов'янської літератури та дослідник болгарського, білоруського та сербського фольклору, зокрема народних пісень, дослідник слов'янських мов і діалектів, талановитий педагог і редактор. На основі справжніх джерел, таких як листи, документи та спогади, а також публікації ХІХ ст., які стали бібліографічною рідкістю, ця стаття має на меті представити переглянуту біографію вченого через розкриття досі невідомих чи недооцінених фактів його життя та науково-дослідницької діяльність; також висвітлити його досягнення в галузі слов'янської історії, літератур та мовознавства; нарешті, визначити місце, яке заслужив Безсонов в російській та європейській культурі загалом. Особлива увага приділяється харківському періоду, пов’язаному з роками його професорської роботи в Харківському університеті. В настоящее время имя признанного в дореволюционной России ученого Петра Бессонова известно лишь узкому кругу исследователей, поскольку некоторые мифы и стереотипы о нем трудно было преодолеть. Тем не менее, он прослеживается в истории славистики как усердный собиратель произведений древнерусской и славянской литературы и исследователь болгарского, белорусского и сербского фольклора, в частности народных песен, исследователь славянских языков и диалектов, талантливый педагог и редактор. На основе подлинных источников, таких как письма, документы и воспоминания, а также публикации XIX в., ставшие библиографической редкостью, эта статья имеет целью представить пересмотренную биографию ученого через раскрытие до сих пор неизвестных или недооцененных фактов его жизни и научно-исследовательской деятельности; также осветить его достижения в области славянской истории, литературы и языкознания; наконец, определить место, которое заслужил Бессонов в русской и европейской культуре в целом. Особое внимание уделяется харьковскому периоду, связанному с годами его профессорской работы в Харьковском университете.