Перегляд за Автор "Boichuk, Yu."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументPsychophysiological Factors Of Special Working Capacity In Contact Command Game Kinds Of Sports (Rugby On An Example)(2018) Kozina, Zh.; Kalinichenko, V.; Cretu, M.; Boichuk, Yu.; Prokopenko, I.; Ahmetov, R.; Tararak, N.; Kutek, T.; Osiptsov, A.; Kostiukevych, V.; Guba, A.; Trubchaninov, M.; Polianskyi, A.; Rostovska, V.; Drachuk, A.; Stasiuk, I.The purpose of the work consisted in determining the factor structure of psychophysiological properties and physical preparedness of young rugby players 16-17 years and determining the influence of psycho-physiological properties on the special ability of players.Rugby players of the junior team of the sports club KhTZ (16-17 years old) took part in the study (n=20). The experiment was conducted in September 2017 in the preparatory period at the stage of specialized basic training.To determine the psychophysiological state of athletes in the first and last week of the experiment, psychophysiological indices were recorded using the computer program "Psychodiagnostics".There are 4 factors in the structure of athletes' preparedness -representatives of team contact game sports (on the example of rugby) : "The ability to quickly become involved in work", "Special performance", "Mental stability," The ability to adapt". The models of multiple linear regression between results in running at 400 m for athletes -representatives of contact command game sports are drawn up. The most influential indicators for the special (anaerobic-glycolytic) performance of athletes were determined based on the results in running at 400 m: running at 3 km, running at 30 m, time of a simple visual-motor reaction, working time on the second table in the Schulte test. It is shown that the special working capacity of athletes in team game contact sports is determined not only by physical fitness data, but also by psychophysiological functions. Мета роботи полягала у визначенні факторної структури психофізіологічних властивостей та фізичної підготовленості юних регбістів 16-17 років та визначенні впливу психофізіологічних властивостей на особливі здібності гравців. Регбі гравці юнацької команди спорту клуб ХТЗ (16-17 років) взяли участь у дослідженні (n = 20). Експеримент проводився у вересні 2017 року в підготовчий період на етапі спеціалізованої базової підготовки. Для визначення психофізіологічного стану спортсменів на першому та останньому тижні експерименту психофізіологічні показники фіксувались за допомогою комп’ютерної програми «Психодіагностика». 4 фактори в структурі підготовленості спортсменів - представники командних контактних ігрових видів спорту (на прикладі регбі): "Здатність швидко включатись у роботу", "Спеціальна ефективність", "Психічна стійкість," Здатність до адаптації " .Сроблено моделі множинної лінійної регресії між результатами в бігу на 400 м для спортсменів - представників контактних командних ігрових видів спорту. Найбільш впливові показники особливої (анаеробно-гліколітичної) працездатності спортсменів були визначені за результатами бігу на 400 м: біг на 3 км, біг на 30 м, час простої зорово-рухової реакції, ш час на другому столі в тесті Шульте. Показано, що особлива працездатність спортсменів у командно-ігрових контактних видах спорту визначається не лише даними фізичної підготовленості, а й психофізіологічними функціями. Цель работы заключалась в определении факторной структуры психофизиологических свойств и физической подготовленности юных игроков в регби 16-17 лет и определении влияния психофизиологических свойств на особые способности игроков. Игроки регби юношеской спортивной команды Клуб ХТЗ (16-17 лет) принимали участие в исследовании (n = 20). Эксперимент проводился в сентябре 2017 года в подготовительном периоде на этапе специализированной базовой подготовки. Для определения психофизиологического состояния спортсменов на первой и последней неделе эксперимента психофизиологические показатели регистрировали с помощью компьютерной программы «Психодиагностика». 4 фактора в структуре подготовленности спортсменов - представители командного контактного игрового спорта (на примере регби): «способность быстро вовлекаться в работу», «специальные показатели», «психическая устойчивость», «способность к адаптации» Составлены модели множественной линейной регрессии между результатами бега на 400 м для спортсменов-представителей контактных командных видов спорта. Наиболее влиятельные показатели для особых (анаэробно-гликолитических) характеристик спортсменов были определены на основе результатов в беге. на 400 м: бег на 3 км, бег на 30 м, время простой зрительно-моторной реакции, ш время работы на втором столе в тесте Шульте. Показано, что особая работоспособность спортсменов в командно-игровых контактных видах спорта определяется не только данными о физической подготовленности, но и психофизиологическими функциями.
- ДокументScientific and Methodic Model of Formation of Future Teachers’ Inclusive Competence(Research Journal of Pharmaceutical, Biological and Chemical Sciences, India, 2019-02) Boichuk, Yu.; Chernovol-Tkachenko, R.; Dovzhenko, T.; Ionova, O.; Luparenko, S.; Maslova, N.; Shyshenko, V.The article focuses on revelation of the scientific and methodic model of formation of future teachers’ inclusive competence and the ways of realization of the model in educational establishments. Future teachers’ inclusive competence is considered to be an important integral component of their readiness for professional activity in the field of inclusive education. The scientific and methodic model includes certain blocks. They are aim block (it includes the aim, tasks and principles), content block (it includes the structural elements of inclusive competence), operational block (it describes the stages and the complex of means of formation of inclusive competence) and evaluative-resultant block (it describes the levels and the results of the implementation of the model). The article depicts the stages of formation of future teachers’ inclusive competence, namely: preparatory, cognitive, practical and analytical stages. The formation of future teachers’ inclusive competence is determined by criteria and indicators. They are: personal criterion (level of development of inclusive competence of future teacher’s personality), procedural criterion (level of future teachers’ awareness regarding the specificity of inclusive education and level of development of special inclusive skills), analytical-evaluative criterion (level of person’s capacity for self-improvement and self-assessment). Стаття присвячена розкриттю науково-методичної моделі формування інклюзивної компетентності майбутніх учителів та шляхів реалізації моделі у навчальних закладах. Інклюзивна компетентність майбутніх учителів є важливою складовою їхньої готовності до професійної діяльності у галузі інклюзивної освіти. Науково-методична модель включає певні блоки. Це цільовий блок (містить мету, завдання та принципи), змістовий блок (містить структурні елементи інклюзивної компетентності), оперативний блок (описує етапи та комплекс засобів формування інклюзивної компетентності) та оцінно-результативний блок (описує рівні та результати реалізації моделі). У статті зображено етапи формування інклюзивної компетентності майбутніх учителів, а саме: підготовчий, пізнавальний, практичний та аналітичний етапи. Формування інклюзивної компетентності майбутніх учителів визначається критеріями та показниками. Це: особистісний критерій (рівень розвитку інклюзивної компетентності особистості майбутнього вчителя), процесуальний критерій (рівень обізнаності майбутніх учителів щодо специфіки інклюзивної освіти та рівень розвитку спеціальних інклюзивних навичок), аналітично-оцінний критерій (рівень здатності людини до самовдосконалення та самооцінки). Статья посвящена раскрытию научно-методической модели формирования инклюзивной компетентности будущих учителей и путей реализации модели в учебных заведениях. Инклюзивная компетентность будущих учителей является важной составляющей их готовности к профессиональной деятельности в области инклюзивного образования. Научно-методическая модель включает определенные блоки. Это целевой блок (содержит цели, задачи и принципы), содержательный блок (содержит структурные элементы инклюзивной компетентности), оперативный блок (описывает этапы и комплекс средств формирования инклюзивной компетентности) и оценочно-результативный блок (описывает уровне и результаты реализации модели). В статье отражены этапы формирования инклюзивной компетентности будущих учителей, а именно: подготовительный, познавательный, практический и аналитический этапы. Формирования инклюзивной компетентности будущих учителей определяется критериями и показателями. Это: личностный аспект (уровень развития инклюзивной компетентности личности будущего учителя), процессуальный критерий (уровень осведомленности будущих учителей о специфике инклюзивного образования и уровень развития специальных инклюзивных навыков), аналитически-оценочный критерий (уровень способности человека к самосовершенствованию и самооценки).
- ДокументАdult vocational education system in Ukraine and Central Europe(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Boichuk, Yu.; Boiarska-Khomenko, A.; Shtefan, L.The article identifies that adult vocational education in Ukraine needs significant reform, taking into account progressive changes in the European educational space. Common and different approaches to the implementation of adult vocational education were identified. Common aspects are: integration into the European educational space; taking into account international trends in the development of vocational education of adults; the desire to improve the system of vocational education of adults on the basis of harmonization of national traditions with world requirements and standards; focus on the development of adult vocational education in the context of lifelong learning; awareness of the need to reform the system of vocational education of adults in accordance with the requirements of society, the economy and the modern labor market, etc. Distinctive aspects of the system of vocational education of adults in Ukraine are: imperfection of the legal framework for determining the purpose, objectives, functions of vocational education of adults, regulating the activities of educational entities, defining their rights and responsibilities, the nature of interaction with the state ; insufficiently high level of economic support for the development of vocational education of adults, imperfection of the principles and forms of funding; uncertainty of the functions of central and local executive bodies for the organization of vocational education of adults; lack of normative regulation of issues of systemic recognition and certification of professional qualifications and competencies acquired in non-formal and informal education; imperfection of the system of accreditation and evaluation of previous professional experience; lack of sufficient capacity of state organizations for development, coordination, management of the adult education system; insufficiently high educational and qualification level, competence and competitiveness of managerial, pedagogical, scientific personnel in the field of adult vocational education and others. У статті визначено, що професійна освіта дорослих в Україні потребує суттєвого реформування з урахуванням прогресивних змін у європейському освітньому просторі. Було виявлено спільні та відмінні підходи до впровадження професійної освіти дорослих. Спільними аспектами є такі: інтеграція в європейський освітній простір; врахування міжнародних тенденцій розвитку професійно-технічної освіти дорослих; прагнення до вдосконалення системи професійно-технічної освіти дорослих на основі гармонізації національних традицій зі світовими вимогами та стандартами; орієнтація на розвиток професійної освіти дорослих у контексті навчання впродовж життя; усвідомлення необхідності реформування системи професійно-технічної освіти дорослих відповідно до вимог суспільства, економіки та сучасного ринку праці тощо. Відмінними аспектами системи професійно-технічної освіти дорослих в Україні є: недосконалість нормативно-правової бази щодо визначення мети, завдань, функцій професійно-технічної освіти дорослих, регулювання діяльності суб’єктів освітнього процесу, визначення їх прав та обов’язків, характер взаємодії з державою; недостатньо високий рівень економічного забезпечення розвитку професійно-технічної освіти дорослих, недосконалість принципів і форм фінансування; невизначеність функцій центральних та місцевих органів виконавчої влади з організації професійно-технічної освіти дорослих; відсутність нормативного врегулювання питань системного визнання та атестації професійних кваліфікацій та компетенцій, здобутих у неформальній та інформальній освіті; недосконалість системи акредитації та оцінки попереднього професійного досвіду; відсутність достатнього потенціалу державних організацій для розвитку, координації, управління системою освіти дорослих; недостатньо високий освітньо-кваліфікаційний рівень, компетентність і конкурентоспроможність управлінських, педагогічних, наукових кадрів у сфері професійної освіти дорослих та інші.