Перегляд за Автор "Яковлєва, А. А."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВЗАЄМОДІЯ ЛОГОПЕДА З БАТЬКАМИ ДІТЕЙ, ЯКІ МАЮТЬ ДИСЛАЛІЮ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-09) Яковлєва, А. А.У статті досліджено взaємодiю логопеда з бaтьками дітей, які мають дислaлію. Здійснено практичний аналіз вaжливості ролі бaтьків у корекційній роботі дитини з дислалiєю, підкреслено вaжливість підтримки та співпрацi між логопедом та батьками для покращення мовленнєвого розвитку, надано рекомендaції бaтькам щодо підтримки дитини з дислaлiєю вдомa. Взaємодія логопеда та бaтьків повинна бути комплексною, а саме склaдaтися із колективних, індивідуальних, нaочних форм. Зазначено, що взaємодія всіх учaсників корекційно-логопедичного процесу відігрaє одну iз головних ролей у корекції порушень звуковимови дітей. Спільнa роботa є досить ефективним способом корекції. Взaємодiя логопедa з бaтьками є вaжливим елементом роботи з дітьми, які мaють дислaлію, вонa сприяє більш успішному прогнозу розвитку мовлення у цих дітей. The article examines the interaction of speech therapists with parents of children with dyslalia. A practical analysis of the importance of the role of parents in the corrective work of a child with dyslalia was carried out, the importance of support and cooperation between a speech therapist and parents to improve speech development was emphasized, and recommendations were given to parents regarding the support of a child with dyslalia at home. The interaction between the speech therapist and parents should be complex, namely, it should consist of collective, individual, visual forms. It is noted that the interaction of all participants in the correctional speech therapy process plays one of the main roles in the correction of children's sound-speech disorders. Joint work is a fairly effective way of correction. The interaction of speech therapists with parents is an important element of work with children who have dyslalia, it contributes to a more successful prognosis of speech development in these children.
- ДокументЗАЛУЧЕННЯ БАТЬКІВ ДІТЕЙ ІЗ ДИСЛАЛІЄЮ ДО СПІВПРАЦІ У ПРОЦЕСІ ЛОГОКОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Яковлєва, А. А.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз психологічних і педагогічних аспектів розвитку дітей з дислалією, а також визначено вплив залучення батьків до корекційної роботи. Проведено констатувальний експеримент для оцінки сформованості звуковимовної сторони мовлення у дошкільників та рівня залучення батьків до процесу логокорекції. На формувальному етапі розроблено та експериментально перевірено програму залучення батьків до логокорекційної роботи, спрямовану на покращення ефективності корекційної діяльності. Отримані результати підтвердили важливість співпраці між логопедом, батьками та дитиною. In the qualification work, a theoretical analysis of the psychological and pedagogical aspects of the development of children with dyslalia was carried out, and the influence of parents' involvement in correctional work was determined. A confirmatory experiment was conducted to assess the formation of the sound-pronunciation side of speech in preschoolers and the level of parents' involvement in the process of logo correction. At the formative stage, a program for involving parents in logo correction work was developed and experimentally tested, aimed at improving the effectiveness of correction activities. The obtained results confirmed the importance of cooperation between the speech therapist, parents and the child.
- ДокументТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ КОНСУЛЬТУВАННЯ БАТЬКІВ ДІТЕЙ З ДИСЛАЛІЄЮ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Яковлєва, А. А.У статті досліджено консультування батьків дітей з дислалією, визначено зміст та прийоми роботи логопеда з такими батьками. Залучення батьків до корекційного процесу передбачає узгодження єдності вимог до дитини, відповідальність за виконання завдань, активну участь у закріпленні навичок правильної вимови, тобто посильну участь батьків у всіх заходах, спрямованих на подолання порушення. Зазначено, що необхідно проводити роботу як раннього початку корекції порушення мовлення, так і залучення батьків до цього процесу, які повинні отримати своєчасні консультації про цілі та стан корекційної роботи фахівця, про результати, які досягнуті дитиною під час корекційного втручання, з метою інформації та введення нових методів та прийомів під час роботи з дитиною. The article examines the counseling of parents of children with dyslalia, defines the content and techniques of the speech therapist's work with such parents. Involvement of parents in the correction process involves agreeing on the unity of requirements for the child, responsibility for completing tasks, active participation in consolidating the skills of correct pronunciation, that is, strong participation of parents in all measures aimed at overcoming the violation. It is noted that it is necessary to carry out the work of both the early start of correction of speech impairment and the involvement of parents in this process, who should receive timely consultations about the goals and status of the correctional work of the specialist, about the results achieved by the child during the correctional intervention, for the purpose of information and input new methods and techniques when working with a child.