Перегляд за Автор "Якименко, В. М."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА ДЕРЖАВНИХ УСТАНОВ З ЗАХИСТУ ПРАВ СІМЕЙ МІГРАНТІВ У ФРАНЦІЇ(Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-13) Якименко, В. М.У статті проаналізовано зміст соціальної, правової, фінансової, медичної та психолого-педагогічної допомоги сім’ям мігрантів у Французькій Республіці. З’ясовано, що захистом прав сімей мігрантів та їхніх дітей активно займаються такі організації та державні установи, як: Cimade, Gisti, Baam, Dom’asile, Médecins sans frontières, Les Restos du Coeur, OFII та деякі інші. The article analyses the content of social, legal, financial, medical, psychological and pedagogical assistance to migrant families in the French Republic. It is found that the following organisations and state institutions are actively involved in protecting the rights of migrant families and their children: Cimade, Gisti, Baam, Dom'asile, Restaurants of the Heart, Doctors without borders, OFII and others.
- ДокументПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ДО СПІВПРАЦІ З ДІТЬМИ-МІГРАНТАМИ У ФРАНЦІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Якименко, В. М.У статті проаналізовано підготовку вчителя до співпраці з дітьми-мігрантами у Франції. Вивчення та узагальнення науково-педагогічних матеріалів приводить до висновку, що підготовка вчителя у Франції до співпраці з дітьми із сімей мігрантів передбачає уміння здійснювати міжособистісну взаємодію, шанобливе ставлення до зазначеної категорії дітей, володіння вчителем високими моральними принципами і прийомами спілкування; здатність до сприйняття дітей мігрантів; психологічну готовність до ведення діалогу з ним. Зазначено, що підготовка вчителя до співпраці з дітьми-мігрантами у Франції спрямована на здобуття майбутнім учителем необхідної суми педагогічних, психологічних, методичних та спеціальних знань. The article analyzes the teacher's preparation for cooperation with migrant children in France. The study and generalization of scientific and pedagogical materials leads to the conclusion that the preparation of a teacher in France for cooperation with children from migrant families requires the ability to carry out interpersonal interaction, a respectful attitude towards the specified category of children, the teacher's possession of high moral principles and communication techniques; ability to perceive migrant children; psychological readiness for dialogue with him. It is noted that teacher training for cooperation with migrant children in France is aimed at the future teacher acquiring the necessary amount of pedagogical, psychological, methodical and special knowledge.