Перегляд за Автор "Щербакова, О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВплив традицій на завдання вищої освіти в Китаї і за Кордоном(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-06) Щербакова, О.Автор звнртається до теми впливу традицій на завдання вищої освіти в Китаї. The author turns to the topic of the influence of traditions on the tasks of higher education in China.
- ДокументМодернізація природничо-математичної освіти у контексті stem(Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти», Тернопільський ОКІППО, 2018-04-25) Доценко, С. О.; Москаленко, В. В.; Щербакова, О.Стратегічним вектором модернізації національної освіти є перехід до STEM-освіти, що сприяє підвищенню якості підготовки висококваліфікованих спеціалістів, готових до діяльності у нових соціокультурних умовах, здатних приймати оригінальні та адекватні до ситуації рішення, бачити перспективи та планувати стратегії й тактики розвитку ефективної міжособистісної взаємодії. У цих умовах особливої актуальності набуває оновлення змісту природничо-математичної освіти. Стратегическим вектором модернизации национального образования является переход к STEM-образованию, что способствует повышению качества подготовки высококвалифицированных специалистов, готовых к деятельности в новых социокультурных условиях, способных принимать оригинальные и адекватные ситуации решения, видеть перспективы и планировать стратегию и тактику развития эффективного межличностного взаимодействия. В этих условиях особую актуальность приобретает обновление содержания естественно-математического образования. The strategic vector of modernization of national education is the transition to STEM education, which contributes to improving the quality of training highly qualified specialists who are ready to work in new socio-cultural conditions, are able to make original and adequate situation decisions, see prospects and plan strategies and tactics for developing effective interpersonal interaction. Under these conditions, updating the content of natural-mathematical education is of particular relevance.