Перегляд за Автор "Шуленко, Е."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «РІВНЯННЯ І НЕРІВНОСТІ» В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Шуленко, Е.; Жерновникова, О.У контексті дистанційного навчання вивчення змістової лінії «Рівність і нерівність» має багато особливостей, які вчителі повинні враховувати при плануванні та проведенні уроків. Використання різноманітних методів і форм роботи в умовах дистанційного навчання є життєво важливим, щоб утримувати увагу учнів і сприяти кращому засвоєнню матеріалу. Використання наведених методів і рекомендацій дозволить вчителям організувати вивчення змістової лінії «Рівняння і нерівності» в умовах дистанційного навчання та гарантувати, що учні добре засвоїли матеріал. In the context of distance learning, teaching the Equality and Inequality content area has many features that teachers should consider when planning and delivering lessons. Using a variety of methods and forms of work in a distance learning environment is vital to keep students' attention and promote better learning. Using these methods and recommendations will allow teachers to organise the study of the content area ‘Equations and Inequalities’ in a distance learning environment and ensure that students learn the material well.
- ДокументПРИКЛАДНІ ЗАДАЧІ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Жерновникова, О.; Шуленко, Е.; Зайцева, О.; Розвелієв, Ш.Стаття розкриває роль та значення прикладних задач у вивченні математики в школі. Автори описують класифікацію прикладних задач, методичні рекомендації щодо їх використання, а також наводять приклади задач з різних тем шкільного курсу. The article reveals the role and significance of applied problems in the study of mathematics at school. The authors describe the classification of applied problems, methodical recommendations for their use, and also give examples of problems from various topics of the school course.