Перегляд за Автор "Шрамко, О. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ У ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Шрамко, О. О.У статті проаналізовано конкурентоспроможність організації. Під конкурентоспроможністю продукції розуміється ступінь її привабливості споживача. У цьому під привабливістю розуміється можливість задоволення цілої сукупності вимог споживачів. Визначено основні умови забезпечення рівня конкурентоспроможності підприємства. Оцінка рівня конкурентоспроможності підприємства передбачає визначення факторів, що впливають на думку споживачів про підприємство та його продукцію та як результат – зміна частки ринку підприємства. Всі фактори, що впливають на конкурентоспроможність підприємства, діляться в залежності від середовища, що їх формує, на зовнішні і внутрішні. The article analyzes the competitiveness of an organization. The competitiveness of products is understood as the degree of its attractiveness to the consumer. In this case, attractiveness is understood as the ability to satisfy the entire set of consumer requirements. The main conditions for ensuring the level of competitiveness of an enterprise are determined. Assessment of the level of competitiveness of an enterprise involves determining factors that influence consumers' opinions about the enterprise and its products and, as a result, a change in the enterprise's market share. All factors that influence the competitiveness of an enterprise are divided into external and internal, depending on the environment that forms them.
- ДокументУправління процесом забезпечення конкурентоспроможності підприємства(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Шрамко, О. О.У роботі розглянуто зміст поняття «конкурентноспроможність підприємства», шляхи підвищення конкурентноспроможності підприємства, особливості удосконалення управління процесом забезпечення конурентноспроможності підприємства, розроблена кваліметрична модель оцінки рівня управлінської діяльності керівника із означеної проблеми, здійснено аналіз стану реалізації управління цим процесом на прикладі ТОВ «ІНТЕРЛАЙТ» й на підставі отриманих результатів розроблено заходи щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку. The work examines the meaning of the concept of "enterprise competitiveness", ways to increase the enterprise's competitiveness, features of improving the management of the process of ensuring the enterprise's competitiveness, developed a qualitative model for assessing the level of managerial activity of the manager from the given problem, analyzed the state of implementation of the management of this process on the example of "INTERLITE" LLC and on on the basis of the obtained results, measures were developed to increase the competitiveness of the enterprise on the market.