Перегляд за Автор "Шкоріна, Є. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНЯТ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Шкоріна, Є. В.; Гордієнко, І. В.У публікації досліджено особливості ігрової діяльності дошкільнят з інтелектуальними порушеннями. Ігрова діяльність впливає на розвиток творчих здібностей дітей, особистісних якостей, гра створює позитивний емоційний фон, на якому всі психічні процеси протікають найбільш активно. Гра, ігрова діяльність є засобом психолого-педагогічного впливу на формуючу особистість дитини з метою розвитку її інтелектуальних, комунікативних і творчих здібностей, розкриття її потенціалу у реальному житті. Зазначено, що професійне втручання у вигляді терапевтичної гри здатне служити засобом розвитку дитини з інтелектуальними порушеннями, корекції й супроводу всієї родини, яка виховує дитину. The publication examines the peculiarities of play activities of preschoolers with intellectual disabilities. Game activity affects the development of children's creative abilities, personal qualities, the game creates a positive emotional background on which all mental processes are most active. The game, game activity is a means of psychological and pedagogical influence on the forming personality of the child with the aim of developing his intellectual, communicative and creative abilities, revealing its potential in real life. It is noted that professional intervention in the form of a therapeutic game can serve as a means of development of a child with intellectual disabilities, correction and support of the entire family raising the child.
- ДокументОсобливості ігрової діяльності сучасних дошкільнят з інтелектуальними порушеннями(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Шкоріна, Є. В.У кваліфікаційній роботі викладено проведений аналіз психолого-педагогічної літератури стосовно проблеми особливостей ігрової діяльності дітей-дошкільнят із інтелектуальними порушеннями та визначено сутність ігрової діяльності, процес розвитку гри протягом дошкільного дитинства, види ігор у дітей дошкільного віку, проблеми ігрової діяльності дітей старшого дошкільного віку в нормі та при інтелектуальних порушеннях. Представлені результати дослідження ігрової діяльності дітей старшого дошкільного віку із інтелектуальними порушеннями на основі порівняння ігрової діяльності з дітьми старшого дошкільного віку з нормотиповим розвитком та визначено особливості їх ігрової діяльності. The qualification work presents the analysis of the psychological and pedagogical literature about the problem of the peculiarities of the play activity of preschool children with intellectual disabilities and the essence of play activity, the process of play development during preschool childhood, types of games for preschool children, problems of play activity with older preschool children in norm and with intellectual disabilities. The article presents the results of a study in the play activity of older preschool children with intellectual disabilities based on a comparison of play activity with older preschool children with normo-typical development and the peculiarities of their play activity.