Перегляд за Автор "Шерстньова, М. С."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду соціальної реабілітації наркозалежної молоді(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-22) Шерстньова, М. С.Автором було проаналізовано вітчизняний та зарубіжний досвід соціальної реабілітації наркозалежної молоді. Наркозалежність – нагальна проблема сучасного світу. Значне зростання кількості наркозалежної молоді в Україні за останні роки та нагальна соціально-педагогічна потреба у пошуку нових шляхів, підходів та методів реабілітації наркозалежної молоді України зумовлюють актуальність вивчення вітчизняного та зарубіжного досвіду надання допомоги зазначеній категорії населення. Автором было проанализировано отечественный и зарубежный опыт социальной реабилитации наркозависимой молодежи. Наркозависимость – насущная проблема современного мира. Значительный рост количества наркозависимой молодежи в Украине за последние годы и настоятельная социально-педагогическая потребность в поиске новых путей, подходов и методов реабилитации наркозависимой молодежи Украины обусловливают актуальность изучения отечественного и зарубежного опыта оказания помощи указанной категории населения. The author analysed domestic and foreign experience of social rehabilitation of drug-dependent youth. Drug addiction is an urgent problem of the modern world. A significant increase in the number of drug-dependent young people in Ukraine in recent years and the urgent socio-pedagogical need to find new ways, approaches and methods of drug-dependent youth rehabilitation in Ukraine determine the relevance of studying domestic and foreign experience of assistance to the specified category of the population.
- ДокументДосвід підготовки майбутніх соціальних працівників і педагогів до профілакти вживання наркотичних речовин підлітками(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-11-20) Шерстньова, М. С.У статі проаналізовано наукові дослідження з проблеми підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактичної роботи; визначено особливості підготовки майбутніх соціальних працівників і педагогів до профілактики вживання наркотичних речовин підлітками у закладах загальної середньої освіти в ХНПУ імені Г. С. Сковороди; виокремлено три напрями підготовки здобувачів до профілактики вживання наркотичних речовин підлітками: теоретичний, практичний, науковий. В статье проанализированы научные исследования по проблеме подготовки будущих социальных педагогов к профилактической работе; определены особенности подготовки будущих социальных работников и педагогов к профилактике употребления наркотических веществ подростками в учреждениях общего среднего образования в ХНПУ имени Г. С. Сковороды, выделены три направления подготовки соискателей к профилактике употребления наркотических веществ подростками: теоретический, практический, научный. The article analyzes the scientific research on the training of future social workers for prevention activities; the peculiarities of preparation of future social workers and teachers at H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University for prevention of drug use by teenagers in general secondary education institutions are determined; three areas of preparation of students for the prevention of drug use by teenagers were identified: theoretical, practical, scientific.
- ДокументКомпетентності соціального педагога для роботи з профілактики вживання наркотичних речовин підлітками у закладі освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-27) Шерстньова, М. С.У статті охарактеризовано зміст компетентностей, якими має володіти соціальний працівник для проведення профілактики вживання наркотичних речовин підлітками. Узагальнення здійснено на основі аналізу Державного стандарту соціальної послуги профілактики, Етичного кодексу соціальних працівників, Стандарту підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 231 "Соціальна робота", посадової інструкції соціального педагога закладу освіти. Визначений зміст компетентностей має скласти основу для наповнення освітніх компонентів освітніх програм підготовки здобувачів зі спеціальності 231 "Соціальна робота" для забезпечення необхідного рівня професіоналізму щодо здійснення профілактики вживання наркотичних речовин підлітками. В статье охарактеризованы содержание компетенций, которыми должен владеть социальный работник для проведения профилактики употребления наркотических веществ подростками. Обобщение осуществлено на основе анализа Государственного стандарта социальной услуги профилактики, Этического кодекса социальных работников, стандарта подготовки соискателей первого (бакалаврского) уровня высшего образования по специальности 231 "Социальная работа", должностной инструкции социального педагога образовательного учреждения. Определенный смысл компетенций должен составить основу для наполнения образовательных компонентов образовательных программ подготовки соискателей по специальности 231 "Социальная работа" для обеспечения необходимого уровня профессионализма в осуществлении профилактики употребления наркотических веществ подростками. The article describes the content of competencies that a social pedagogue should have to prevent drug use by teenagers. The generalization was made on the basis of the analysis of the State standard of social service of prevention, the Code of Ethics of social workers, the Standard of preparation of students of the first (bachelor᾽s) level of higher education in specialty 231 "Social work", the job description of the social pedagogue. The defined content of competencies should form the basis for filling the educational components of educational programs for students in specialty 231 "Social Work" to ensure the necessary level of professionalism in the prevention of drug use by teenagers.