Перегляд за Автор "Шеплякова, І."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументСТОРІТЕЛІНГ ЯК МЕТОД СОЦІАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ З УЧНІВСЬКОЮ МОЛОДДЮ В ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ(Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2024-05-09) Шеплякова, І.; Маслова, В.У статті обґрунтувано доцільність використання методу сторітелінгу в соціально-виховної роботі з учнівською молоддю у закладах професійно-технічної освіти. Наведено основні функції сторітелінгу в освітньому процесі. Зазначено, що використання методу сторітелінгу дозволяє доступно, цікаво, емоційно, динамічно розповісти слухачам необхідну інформацію. Сторітелінг є актуальним інструментом передавання інформації та досягнення і підвищення результативності діяльності. Саме тому необхідним є поширення практики використання цього методу в соціально-виховної роботі з учнівською молоддю в закладах професійно-технічної освіти задля підвищення її ефективності. The article substantiates the expediency of using the storytelling method in socio-educational work with student youth in vocational and technical education institutions. The main functions of storytelling in the educational process are given. It is noted that the use of the storytelling method makes it possible to tell listeners the necessary information in an accessible, interesting, emotional, dynamic way. Storytelling is a relevant tool for transmitting information and achieving and increasing the effectiveness of activities. That is why it is necessary to spread the practice of using this method in social and educational work with school youth in institutions of vocational and technical education in order to increase its effectiveness.