Перегляд за Автор "Шекетера, О. Л."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументСУТНІСТЬ МАРКЕТИНГУ ТА ЙОГО СУЧАСНА КОНЦЕПЦІЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Шекетера, О. Л.У статті проаналізовано маркетинг — це планування і виконання всебічної діяльності, пов’язаної з товаром, з метою здійснення оптимального впливу на споживача для забезпечення максимального споживання за оптимальної ціни та одержання в результаті цього довгострокового прибутку. Наведено основні принципи та загальні функції маркетингу. Найважливішими елементами маркетингу є стратегія, її програма і принципи, а також тактика. The article analyzes marketing - it is the planning and implementation of comprehensive activities related to the product, in order to exert optimal influence on the consumer to ensure maximum consumption at the optimal price and obtain long-term profit as a result. The main principles and general functions of marketing are given. The most important elements of marketing are strategy, its program and principles, as well as tactics.