Перегляд за Автор "Шевченко, К. О."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФормування емоційної компетентності майбутніх фахівців закладу дошкільної освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Шевченко, К. О.У магістерській роботі, розглянуто процес формування емоційної компетентності у майбутніх фахівців дошкільної освіти через використання ігрових проблемно-практичних ситуацій. Здійснено аналіз психолого-педагогічної літератури для визначення особливостей цього процесу та визначено умови, які сприяють ефективному формуванню правильного розуміння та виявленню емоцій в майбутніх педагогів дошкільного закладу. Обгрунтовано вимоги до методів роботи з майбутніми педагогами, необхідного обладнання та форм організації діяльності в навчальних закладах для успішного формування емоційної компетентності. Розроблено та перевірено на практиці методику, спрямовану на покращення розуміння майбутніми педагогами важливості розвитку емоційної компетентності у дітей дошкільного віку. Досліджено також важливість відповідності змісту освітнього середовища пізнавальним потребам студентів для стимулювання їхньої зацікавленості в даній темі. In the master's thesis, the process of forming emotional competence in future specialists of preschool education through the use of game problem-practical situations is considered. An analysis of psychological-pedagogical literature was carried out to determine the features of this process and the conditions that contribute to the effective formation of correct understanding and the detection of emotions in future preschool teachers were determined. The requirements for methods of working with future teachers, necessary equipment and forms of organization of activities in educational institutions for the successful formation of emotional competence are substantiated. A methodology aimed at improving future teachers' understanding of the importance of developing emotional competence in preschool children has been developed and tested in practice. The importance of matching the content of the educational environment to the students' cognitive needs in order to stimulate their interest in this topic was also studied.