Перегляд за Автор "Шведова, М. В."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗАСОБИ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДОШКІЛЬНИКІВ В УМОВАХ СУЧАСНОГО ЗДО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Шведова, М. В.У кваліфікаційній роботі досліджено розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку. Робота ґрунтується на аналізі науково-методичної літератури, методичних посібників, наукових статей, періодичних видань та напрацювань сучасних та попередніх вчених і дослідників в галузі дошкільної педагогіки. Наукова новизна роботи полягає у наявності оригінального дослідницького матеріалу по напрямку проведеного дослідження; уточнено поняття «творчі здібності»; обґрунтовано критерії і показники розвитку творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку в умовах сучасного ЗДО. Теоретична та практична цінність роботи полягає в наявності теоретичного матеріалу по дослідженню, відсіяного з-поміж іншого в процесі пошуку інформації по темі, та в систематизації матеріалу напрямку дослідження. Результати проведеного дослідження можуть бути використані вихователями закладів дошкільної освіти, викладачами та студентами закладів вищої освіти. The qualification work investigates the development of creative abilities of preschool children. The work is based on the analysis of scientific and methodological literature, manuals, scientific articles, periodicals and developments of modern and previous scientists and researchers in the field of preschool pedagogy. The scientific novelty of the work lies in the availability of original research material in the field of the study; the concept of "creative abilities" is clarified; the criteria and indicators of the development of creative abilities in senior preschool children in the conditions of modern preschool educational institutions are substantiated. The theoretical and practical value of the work lies in the availability of theoretical material on the study, which was sifted out, among other things, in the process of searching for information on the topic, and in the systematisation of the material of the research area. The results of the study can be used by teachers of preschool education institutions, teachers and students of higher education institutions.