Перегляд за Автор "Шаталова, М."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОрганізація ігрової діяльності молодших школярів на уроках «Я досліджую світ» (з порушенням слуху)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-10) Шаталова, М.У статті розглянуто використання ігрових технологій на уроках «Я досліджую світ» молодших школярів з порушенням слуху. Зазначено, що важливо використовувати ігри на уроках «Я досліджую світ» в початкових класах, бо вони формують стійкий інтерес подальшого вивчення предмета, упевненість в собі, а також сприяють активізації пізнавальної та творчої діяльності учнів, розвивають їх мислення, пам'ять, кмітливість, увагу, виховують ініціативність, збагачують мову, закріплюють словниковий запас. Гра як вид діяльності, спрямована на пізнання дитиною з порушеннями слуху навколишнього світу, розвиток її мислення, почуттів, волі. The article examines the use of game technologies in the lessons "I explore the world" of younger schoolchildren with hearing impairment. It is noted that it is important to use games in the lessons "I explore the world" in primary grades, because they form a stable interest in further study of the subject, self-confidence, and also contribute to the activation of cognitive and creative activity of students, develop their thinking, memory, intelligence, attention, cultivate initiative, enrich language, consolidate vocabulary. The game as a type of activity is aimed at a hearing impaired child's knowledge of the world around him, the development of his thinking, feelings, and will.