Перегляд за Автор "Чугунов, Б. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАДАПТАЦІЯ ДО ІНКЛЮЗИВНОГО ПРОСТОРУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ З АГРЕСИВНОЮ ПОВЕДІНКОЮ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Чугунов, Б. В.У статті розглянуто адаптацію до інклюзивного простору молодших школярів із інтелектуальними порушеннями. Для успішної адаптації учнів з інтелектуальними порушеннями важливий індивідуальний підхід педагога до кожного учня. Соціальна адаптація дітей ґрунтується на їхньому знайомстві з соціальною дійсністю. При цьому важливо враховувати вікові особливості дитини, оскільки ці критерії є соціальними за природою і їхній пріоритетний розвиток забезпечується в процесі соціалізації. Для того щоб процес соціалізації дітей з інтелектуальними порушеннями проходив найбільш повноцінно, необхідно проводити ознайомлення дітей з соціальною дійсністю в єдності мотиваційного, когнітивного і діяльнісно-практичного аспекту їх життєдіяльності. The article examines the adaptation to the inclusive space of younger schoolchildren with intellectual disabilities. For the successful adaptation of students with intellectual disabilities, the individual approach of the teacher to each student is important. Social adaptation of children is based on their familiarity with social reality. At the same time, it is important to take into account the age characteristics of the child, since these criteria are social in nature and their priority development is ensured in the process of socialization. In order for the process of socialization of children with intellectual disabilities to take place in the most complete way, it is necessary to familiarize children with social reality in the unity of the motivational, cognitive and activity-practical aspects of their life.
- ДокументВПЛИВ ВИКОРИСТАННЯ ТЕРАПЕВТИЧНИХ МЕТОДІВ НА ЗМЕНШЕННЯ РІВНЯ АГРЕСИВНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Чугунов, Б. В.У статті окреслено загальні види терапевтичних методів, які можна використовувати при роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями, які проявляють агресивну поведінку та проаналізовано значення впливу психотерапевтичних методів на корекцію агресивної поведінки дітей молодшого шкільного віку. The article outlines the general types of therapeutic methods that can be used when working with children with intellectual disabilities who exhibit aggressive behavior and analyzes the importance of the influence of psychotherapeutic methods on the correction of primary schoolchildren’s aggressive behavior.