Перегляд за Автор "Чорноус, В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ УЧНЯМИ-ГУМАНІТАРІЯМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Штонда, О.; Чорноус, В.; Гуцул, Р.У статті описуються особливості вивчення математики учнями-гуманітаріями. Автор аналізує психологічні особливості учнів-гуманітаріїв, які впливають на їхнє ставлення до математики та її вивчення, а також описує сучасні підходи до вивчення математики учнями гуманітарного профілю. The article describes the peculiarities of the study of mathematics by humanities students. The author analyzes the psychological features of humanities students, which affect their attitude to mathematics and its study, and also describes modern approaches to the study of mathematics by students of the humanitarian profile.
- ДокументЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИЧНОГО АНАЛІЗУ В ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Чорноус, В.; Чібісов, О.У статті висвітлено переваги використання цифрових технологій у навчанні математичного аналізу. Зауважено, що використання цифрових технологій може значно покращити процес навчання студентів математичного аналізу. Цифрові технології можуть зробити навчання більш динамічним, інтерактивним, захоплюючим і ефективним. The article highlights the advantages of using digital technologies in teaching mathematical analysis. It is noted that the use of digital technologies can significantly improve the process of teaching students of mathematical analysis. Digital technologies can make learning more dynamic, interactive, exciting and effective.