Перегляд за Автор "Чжен, Дай"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКомплексний підхід у підготовці майбутніх дизайнерів у КНР: національні традиції та Європейський досвід викладання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-10-28) Паньок, Т. В.; Чжен, Дай; Цзю, ДутінУ статті розглянуто комплексний підхід у підготовці майбутніх дизайнерів в Китаї. У сучасному світі дизайн є одним із найбільш популярних і важливих видів людської діяльності, який охоплює всю сферу життя. Неможна недооцінювати його значення для суспільства, тому що вплив сучасних концепцій і проектів, створених молодими дизайнерами, залишає свій слід у культурі і діє на емоційний і психологічний світ людини. Комплексний підхід у навчанні майбутніх дизайнерів сприяє глибокому освоєнню базових знань за рахунок їх універсального використання в різних ситуаціях. Цей підхід передбачає певні, організаційні форми (індивідуальні, групові, колективні), із залученням найрізноманітніших засобів навчання: тестів, схем, графіків, креслень, моделей, телекомунікацій тощо. У цьому сенсі можна говорити про технологізацію навчального процесу, спрямовану на реалізацію педагогічних завдань. Посилення комплексного підходу сприяє також інтеграція знань та умінь майбутніх дизайнерів, що сприяє розвитку багатовимірної творчої особистості, яка володіє інтегральним стилем професійного мислення, здатної активно діяти у професійній сфері. The article examines a comprehensive approach to training future designers in China. In today's world, design is one of the most popular and important human activities, covering the whole sphere of life. Its importance to society cannot be underestimated, because the influence of modern concepts and projects created by young designers leaves its mark on the culture and affects the emotional and psychological world of a person. An integrated approach in the education of future designers promotes a deep mastery of basic knowledge through their universal use in different situations. This approach implies certain, organizational forms (individual, group, collective), involving a variety of learning tools: tests, diagrams, charts, drawings, models, telecommunications, etc. In this sense, we can talk about the technologization of the learning process aimed at the implementation of pedagogical tasks. The integration of knowledge and skills of future designers contributes to strengthening the integrated approach, which contributes to the development of multidimensional creative personality, who has an integral style of professional thinking and is able to act actively in the professional sphere.