Перегляд за Автор "Чернявська, Н. І."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументТиждень математики як чинник формування комунікативної компетентності учня(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Чернявська, Н. І.У статті розглянуті різні підходи до визначення поняття компетентності та компетенції; тлумачення поняття комунікативної компетентності; формування певних комунікативних компетенцій різними заходами тижня математики. В статье рассмотрены различные подходы к определению понятия компетентности и компетенции; толкование понятия коммуникативной компетентности; формирование определенных коммуникативных компетенций различными мерами недели математики. The article considers various approaches to the definition of the concept of competence and competence; interpretation of the concept of communicative competence; the formation of certain communicative competencies by various measures of the week of mathematics.
- ДокументУдосконалення організації співпраці педагогів, батьків учнів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Мітра, 2020-11-11) Чернявська, Н. І.В статті розглянуто організацію співпраці батьків, педагогів та учнів для кращої освіти учнів. Існує необхідність побудови нової адекватної концепції освіти через призму взаємовідносин між суб’єктами освітнього процесу. Цього можна досягти тільки за допомогою єдиної діяльності. Головною задачею, яка вирішується при створенні моделі взаємодії учнів, педагогів та батьків, є конструювання освітнього процесу, створення умов для повноцінного розвитку особистості дитини, її самоактуалізації. В статье рассмотрена организация сотрудничества родителей, педагогов и учеников для лучшего образования учащихся. Существует необходимость построения новой адекватной концепции образования через призму взаимоотношений между субъектами образовательного процесса. Этого можно достичь только с помощью единой деятельности. Главной задачей, которая решается при создании модели взаимодействия учащихся, педагогов и родителей, является конструирование образовательного процесса, создание условий для полноценного развития личности ребенка, его самоактуализации. The article deals with the organisation of cooperation between parents, teachers and students for a better education of students. There is a need to build a new adequate concept of education through the prism of the relationship between the subjects of the educational process. This can be achieved only through unified activities. The main task, which is solved by creating a model of interaction between students, teachers and parents, is to design the educational process, to create conditions for the full development of a child's personality, his/her self-actualization.