Перегляд за Автор "Чернишова, О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ: ВИКЛИКИ СУЧАСНОСТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Чернишова, О.; Штонда, О.У статті розглянуто поняття онлайн-навчання математики в умовах сучасності, оскільки проблема організації онлайн-навчання математики в сучасній школі не лише відповідає на сучасні виклики, але й визначає новий вектор розвитку освіти, забезпечуючи підготовку учнів до життя в цифровому суспільстві. Виокремлено недоліки та виклики, які виникають при використанні традиційних методів, проведено порівняння системи та рівня онлайн освіти в Україні та США, обґрунтовано специфіку навчання математики онлайн. Проаналізовані перспективи та надані рекомендації, що створюють основу для подальшого розвитку онлайн-навчання математики, забезпечуючи ефективну та інноваційну освітню практику. The article deals with the concept of online mathematics education in modern conditions, since the problem of organizing online mathematics education in a modern school not only responds to modern challenges, but also determines a new vector of education development, ensuring the preparation of students for life in a digital society. The article highlights the shortcomings and challenges that arise when using traditional methods, compares the system and level of online education in Ukraine and the United States, and substantiates the specifics of online mathematics education. Prospects are analyzed and recommendations are made that create the basis for further development of online mathematics education, ensuring effective and innovative educational practice.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ДО ЗНО З МАТЕМАТИКИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Штонда, О.; Чернишова, О.У тезах на основі аналізу наукової літератури досліджується унікальний комплекс факторів, що впливають на ефективність навчання та адаптацію педагогічного процесу до індивідуальних особливостей учнів. The theses, based on the analysis of scientific literature, examine a unique set of factors affecting the effectiveness of learning and the adaptation of the pedagogical process to the individual characteristics of students.