Перегляд за Автор "Черкашина, Т. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКомплекс засобів підготовки майбутніх соціальних працівників до усиновлення дітей-сиріт у центрі соціально-педагогічної реабілітації(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-21) Черкашина, Т. В.В статті на основі аналізу літератури визначено поняття «підготовка майбутніх соціальних працівників до усиновлення дітей-сиріт в центрі соціально-психологічної реабілітації», складові професійних компетенцій соціальної спрямованості: соціальний захист, соціальна опіка, соціальний патронаж, соціальна допомога. На основі аналізу теорії і практики розкрито суть, мету, завдання і зміст комплексу засобів підготовки майбутніх соціальних працівників до усиновлення дітей-сиріт в центрі соціально- психологічної реабілітації. Based on the analysis of the literature, the article defines the concept of "preparing future social workers for the adoption of orphans in the center of sociopsychological rehabilitation", which constitutes professional competencies of a social orientation: social protection, social guardianship, social patronage, social assistance. Based on the analysis of theory and practice, the essence, purpose, tasks and content of the complex of means for preparing future social workers for the adoption of orphans in the center of socio-psychological rehabilitation are revealed.
- ДокументПідготовка майбутніх соціальних працівників до роботи з дітьми-сиротами, які підлягають усиновленню на базі Центру соціально-психологічної реабілітації дітей(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Черкашина, Т. В.Кваліфікаційна робота присвячена проблемі пошуку ефективних засобів підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з дітьми-сиротами, які підлягають усиновленню на базі Центру соціально-психологічної реабілітації дітей. Мета дослідження передбачала теоретичне обґрунтування, розробку та експериментальну перевірку комплексу засобів професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми-сиротами, які підлягають усиновленню на базі Центру соціально-психологічної реабілітації дітей. Теоретичне значення дослідження вбачаємо в обґрунтуванні та розробці комплексу засобів підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми-сиротами, які підлягають усиновленню на базі Центру соціально-психологічної реабілітації дітей; удосконаленні змісту, форм і методів професійної підготовки здобувачів вищої освіти зі спеціальності «Соціальна робота» в означеному контексті; уточненні структури готовності майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми-сиротами, які підлягають усиновленню на базі Центру соціально-психологічної реабілітації дітей (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний компоненти), визначенні рівнів готовності майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми-сиротами, які підлягають усиновленню на базі Центру соціально-психологічної реабілітації дітей. Практичне значення результатів дослідження полягає в розробці та упровадженні в процес освітньо-професійної підготовки майбутніх соціальних працівників навчально-методичних матеріалів, що забезпечують їхню підготовку до роботи з дітьми-сиротами, які підлягають усиновленню на базі Центру соціально-психологічної реабілітації дітей, визначенні методичних рекомендацій для викладачів закладів вищої освіти з організації освітнього процесу, спрямованого на підвищення рівня готовності майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми-сиротами, які підлягають усиновленню на базі Центру соціально-психологічної реабілітації дітей. Результати дослідження можуть бути використані в процесі професійної підготовки здобувачів вищої освіти спеціальності «Соціальна робота», а також під час проходження виробничої практики у закладах вищої освіти здобувачів спеціальності 231 «Соціальна робота». The qualification work is devoted to the problem of finding effective means of training future social workers to work with orphans who are subject to adoption on the basis of the Center for the Social and Psychological Rehabilitation of Children. The purpose of the study was to theoretically substantiate, develop and experimentally test a set of training tools for future social teachers to work with orphans to be adopted on the basis of the Center for the Social and Psychological Rehabilitation of Children. We see the theoretical significance of the study in the substantiation and development of a set of means for preparing future social teachers to work with orphans who are subject to adoption on the basis of the Center for the Social and Psychological Rehabilitation of Children; improving the content, forms and methods of professional training of applicants for higher education in the specialty "Social work" in the specified context; clarification of the structure of readiness of future social teachers to work with orphans who are subject to adoption on the basis of the Center for Social and Psychological Rehabilitation of Children (motivational, cognitive, activity components), determining the levels of readiness of future social teachers to work with orphans, who are subject to on the basis of Center for Social and Psychological Rehabilitation of Children. The practical significance of the results of the study lies in the development and implementation in the process of educational and professional training of future social teachers of educational and methodological materials that ensure their preparation for working with orphans to be adopted on the basis of the Center for the Social and Psychological Rehabilitation of Children, the definition of methodological recommendations for teachers of institutions of higher education on the organization of the educational process aimed at increasing the level of readiness of future social teachers to work with orphans to be adopted on the basis of the Center for the Social and Psychological Rehabilitation of Children. The results of the study can be used in the process of professional training of applicants for higher education in the specialty "Social work", as well as during the internship in institutions of higher education for applicants for the specialty 231 "Social work".