Перегляд за Автор "Частка, М. Є."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументНаступність у формуванні математичної компетентності дошкільників та учнів початкової школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018) Частка, М. Є.У статті розкрито сутність наступності у навчанні, виділено основні ознаки впровадження наступності в освітній процес. Проведено аналіз змісту математичної компетентності дошкільників та учнів початкової школи. Намічено шляхи реалізації наступності у процесі формування математичної компетентності у дошкільників та учнів початкової школи. В статье раскрыт смысл преемственности в обучении, выделены основные признаки внедрения преемственности в образовательный процесс. Проведен анализ содержания математической компетентности дошкольников и учеников начальной школы. Рассмотрены пути реализации преемственности в процессе формирования математической компетентности у дошкольников и учеников начальной школы. The article reveals the meaning of succession in learning, highlights the main features of the introduction of succession, into the educational process. An analysis of the content of the mathematical competence of preschool child ren and elementary school students was conducted. The ways of realization of succession, in the process of formation of mathematical competence at preschool children and pupils of elementary school are considered.