Перегляд за Автор "Чайка, О."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФАКТОРИ ВПЛИВУ НА РІВЕНЬ ФІЗИЧНОЇ АКТИВНОСТІ ТА БЛАГОПОЛУЧЧЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-10-25) Михайлов, М.; Цимбалюк, Ж.; Чайка, О.В роботі визначається роль шкільних втручань на покращення фізичної активності та благополуччя учнів. Мета роботи − дослідити вплив шкільних втручань, спрямованих на фізичну активність, на рівень фізичної активності та загальний добробут дітей, а також оцінити методи вимірювання фізичної активності і благополуччя. Матеріали та методи дослідження: для проведення дослідження було використано систематичний огляд наукових праць, знайдених у базах даних EBSCOhost PsycInfo, Medline і Web of Science. Результати. Результати огляду показали, що більшість втручань значно підвищили рівень фізичної активності серед дітей. Однак вплив на показники добробуту був менш значущим і потребує додаткових досліджень. Методологічні проблеми в підходах до вимірювання можуть обмежувати точність висновків. Висновки. Шкільні втручання ефективні для підвищення фізичної активності дітей, але їхній вплив на загальний добробут потребує глибшого вивчення. Подальші дослідження мають зосередитися на стандартизації методів вимірювання добробуту. The work determines the role of school interventions in improving physical activity and well-being of students. The purpose of the work is to investigate the impact of school interventions aimed at physical activity on the level of physical activity and general well-being of children, as well as to evaluate methods of measuring physical activity and well-being. Research materials and methods: a systematic review of scientific papers found in the EBSCOhost PsycInfo, Medline, and Web of Science databases was used to conduct the study. The results. The results of the review showed that most interventions significantly increased the level of physical activity among children. However, the impact on well-being indicators was less significant and requires further research. Methodological problems in measurement approaches may limit the accuracy of findings. Conclusions. School-based interventions are effective in increasing children's physical activity, but their impact on overall well-being needs further study. Further research should focus on standardizing well-being measurement methods.