Перегляд за Автор "Хуан, Тівень"
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументНАПРЯМИ РОЗВИТКУ АКАДЕМІЧНОЇ ОБДАРОВАНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МУЗИЧНИХ ДИСЦИПЛІН В УНІВЕРСИТЕТАХ КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Хуан, ТівеньУ статті описуються напрями розвитку академічної обдарованості студентів у процесі вивчення музичних дисциплін в університетах КНР. Автор описує сучасні підходи до розвитку академічної обдарованості студентів-музикантів, аналізує вплив різних методів навчання та форм роботи на розвиток талантів, а також описує роль конкурсів та фестивалів у цьому процесі. The article describes the directions of development of academic talent of students in the process of studying musical disciplines in universities of the People's Republic of China. The author describes modern approaches to the development of academic giftedness of musical students, analyzes the influence of various teaching methods and forms of work on talent development, and also describes the role of competitions and festivals in this process.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ СТУДЕНТІВ-МУЗИКАНТІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ В КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-12) Хуан, ТівеньАвтором зазначено, що особливостями організації освітнього процесу студентів-музикантів в закладах вищої освіти в КНР є те, аби навчити здобувачів освіти створювати дух націоналізму у майбутній професійній діяльності, який би виховував цінування та створення музичної краси у дітей та дорослих. The author has noted in the article that the peculiarities of organization of Music students' educational process in higher educational institutions in China mean to teach students to create a spirit of nationalism in future professional activity in order to promote children and adults' appreciation and creation of musical beauty.
- ДокументПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ АКАДЕМІЧНОЇ ОБДАРОВАНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МУЗИЧНИХ ДИСЦИПЛІН В УНІВЕРСИТЕТАХ КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Хуан, ТівеньУ статті проаналізовано педагогічні умови, які сприяють розвитку академічної обдарованості студентів у процесі вивчення музичних дисциплін в університетах КНР. Розвиток академічної обдарованості студентів у процесі вивчення музичних дисциплін в університетах КНР є важливим завданням, яке потребує комплексного підходу. Створення сприятливих психолого-педагогічних умов, використання інноваційних методів навчання, індивідуальний підхід до студентів, залучення їх до науково-дослідницької роботи та сприятливе матеріально-технічне забезпечення – ось лише деякі з основних чинників, які сприяють цьому процесу. The article analyzes pedagogical conditions that contribute to the development of academic talent of students in the process of studying musical disciplines in universities of the People's Republic of China. The development of academic talent of students in the process of studying musical disciplines in the universities of the People's Republic of China is an important task that requires a comprehensive approach. The creation of favorable psychological and pedagogical conditions, the use of innovative teaching methods, an individual approach to students, their involvement in research work, and favorable material and technical support are just some of the main factors that contribute to this process.
- ДокументРОЗВИТОК СИСТЕМИ ОСВІТИ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ У КИТАЇ(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, ГО «Фонд розвитку науки та освіти «ІНТЕЛЕКТ», 2021) Бао, Шуцзюань; Хуан, ТівеньУ статті викладено основні підходи до організації освіти обдарованих дітей у Китаї. Встановлено, що стратегії та зміст навчання обдарованих дітей в Україні та Китаї мають як подібність, і специфічні особливості. Наведено аналіз системи організації освіти обдарованих дітей у Китаї, що регулюється державою. The article outlines the main approaches to the organization of education of gifted children in China. It is established that the strategies and content of education of gifted children in Ukraine and China have both similarities and specific features. An analysis of the state-regulated education system for gifted children in China is presented.