Перегляд за Автор "Хрипливець, О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМоральне виховання дітей молодшого шкільного віку у співпраці з батьками(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-17) Хрипливець, О.В статті розглянуто моральне виховання дітей молодшого шкільного віку у співпраці з батьками. Завдання школи – зробити сім'ю помічником, партнером і другом як для самої дитини, так і для школи. Це можливо лише в тому випадку, якщо школа спрямовує свої зусилля не на осуд, критику сімейного виховання, що трапляється досить часто, а на роз'яснення батькам причин проблемної ситуації, її корекцію і на профілактику ускладнень. The article deals with the moral education of primary school children in cooperation with parents. The task of the school is to make the family an assistant, partner and friend for both the child and the school. This is possible only in if the school directs its efforts not to condemn, criticize family education, which happens quite often, but on explaining to parents the causes of the problem situation, its correction and prevention of complications.
- ДокументПрактичні аспекти морального виховання дітей молодшого шкільного віку у співпраці з батьками(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-11) Хрипливець, О.В статті визначено зміст, форми педагогічної просвіти батьків, які учитель повинен враховувати, загальну підготовку і життєвий досвід батьків, їхню освіту, громадську позицію, особливості сімей, національні традиції, рівень виховного потенціалу конкретної родини та її мікроклімат. У процесі цієї роботи батьки будуть отримувати знання про завдання і методи всебічного виховання дітей – фізичного, розумового, морального, естетичного. The article defines the content, forms of pedagogical education of parents, which the teacher should take into account, general training and life experience of parents, their education, social position, family characteristics, national traditions, the level of educational potential of a particular family and its microclimate. In the process of this work, parents will gain knowledge about the tasks and methods of comprehensive upbringing of children – physical, mental, moral, aesthetic.