Перегляд за Автор "Ходацька, Д."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ЧИСЛА І ВИРАЗИ» НА ЗАСАДАХ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Ходацька, Д.; Жерновникова, О.У статті схарактеризовано методичні особливості вивчення змістової лінії «Числа і вирази» на засадах розвивального навчання. На основі проведеного аналізу науково-методичної літератури, відмічено найбільш дієві методи. Зауважено, що вивчення змістової лінії «Числа і вирази» на засадах розвивального навчання є ефективним способом навчити дітей основам математики, розвинути їхнє критичне мислення, творчі здібності, вміння самостійно досліджувати та вирішувати проблеми. The article characterizes the methodological features of studying the content line "Numbers and Expressions" on the basis of developmental education. Based on the analysis of the scientific and methodological literature, the most effective methods were noted. It is noted that studying the content line "Numbers and Expressions" on the basis of developmental education is an effective way to teach children the basics of mathematics, develop their critical thinking, creative abilities, and the ability to independently investigate and solve problems.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Жерновникова, О.; Скидан, Р.; Ходацька, Д.; Міллєр, Г.Стаття присвячена висвітленню особливостей вивчення математики в умовах інклюзивної освіти. Автори розглядають принципи інклюзивного навчання, методи та прийоми роботи з учнями з особливими освітніми потребами, а також наводять практичні поради для вчителів математики. The article is devoted to highlighting the peculiarities of studying mathematics in the conditions of inclusive education. The authors consider the principles of inclusive education, methods and techniques of working with students with special educational needs, and also provide practical advice for mathematics teachers.