Перегляд за Автор "Халілі, А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ SMART-ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ: ДОСВІД ПАЛЕСТИНИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Халілі, А.В статті розглянуто SMART-освіту як навчальний процес з використанням технологічних інновацій та Інтернету, який надає учасникам освітнього процесу можливість придбання професійних компетентностей на основі системного багатовимірного бачення з урахуванням безперервного оновлення змісту. Перехід до SMART-технологій формує нові вимоги до педагогічних працівників: педагоги мають бути не тільки добре обізнаними у своїй професійній діяльності, а й мати широкий світогляд, світосприйняття, вміти використовувати різні технології для роботи як з інформаційними ресурсами, так і з учнями. Палестинці вважають розвиток технології важливим інструментом їхнього виживання, пом’якшуючи їх щоденні труднощі, сприяючи надзвичайним ситуаціям, доводять справедливість використання SMART-технологій серед учнів базової середньої школи. В статье рассмотрено SMART-образование как учебный процесс с использованием технологических инноваций и Интернета, который предоставляет участникам образовательного процесса возможность приобретения профессиональных компетенций на основе системного многомерного видения с учетом непрерывного обновления содержания. Переход к SMART-технологиям формирует новые требования к педагогическим работникам: педагоги должны не только хорошо разбираться в своей профессиональной деятельности, но и иметь широкий кругозор, мировоззрение, уметь использовать различные технологии для работы как с информационными ресурсами, так и с учениками. Палестинцы считают развитие технологии важным инструментом их выживания, смягчая их ежедневные трудности, способствуя чрезвычайным ситуациям, доводят справедливость использования SMART-технологий среди учащихся базовой средней школы. This article describes SMART-education as a learning process using technological innovations and the Internet, which provides participants in the educational process the opportunity to acquire professional competencies based on a systematic multidimensional vision, taking into account the continuous updating of the content. The transition to SMART technology creates new requirements for teachers: teachers must not only be knowledgeable in their profession, but they must also have a broad outlook and worldview and be able to use various technologies to work with both information resources and students. Palestinians consider the development of technology as an important tool for their survival, mitigating their daily difficulties, contributing to emergencies, bringing justice to the use of SMART technology among basic secondary school students.
- ДокументПИТАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ ШКОЛЯРІВ У ПАЛЕСТИНІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Халілі, А.Проаналізовано питання математичної освіти школярів у Палестині. З’ясовано основні напрями реформування освіти школярів, які спрямовані на використання компетентнісного підходу до вивчення математики. Проведений аналіз засвідчує, що математична освіта школярів в Палестині має довгий шлях становлення та розвитку, має історично складені традиції, використання яких підвищить якість освіти та рівень математичних знань учнів. The issues of mathematical education of schoolchildren in Palestine have been analyzed. The basic directions of reforming education of schoolchildren which are directed on using of the competent approach of studying mathematics have been clarified. The analysis shows that the mathematical education of schoolchildren in Palestine has a long way of formation and development. It has historically complex traditions the usage of which will increase the quality of education and the level of mathematical knowledge of students.