Перегляд за Автор "Устименко, В. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПідготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до роботи в учнівському інструментальному колективі(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Устименко, В. С.; Беземчук, Л. В.У статті досліджено проблему формування підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва до роботи в учнівському інструментальному колективі. Розкрито сутність організаційно-педагогічної діяльності в учнівському інструментальному колективі. В статье исследована проблема формирования подготовки будущего учителя музыкального искусства к работе в ученическом инструментальном коллективе. Раскрыта сущность организационно-педагогической деятельности в ученическом инструментальном коллективе. The article deals with the problem of forming a future music teacher to work in a student's instrumental collective. The essence of the organizational and pedagogical activity in the student's instrumental collective is revealed.
- ДокументСтимулювання позитивної мотивації майбутніх вчителів музичного мистецтва до вдосконалення виконавської майстерності(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Устименко, В. С.; Устименко, Н. С.; Беземчук, Л. В.Істотною характеристикою будь-якої діяльності, зокрема музичновиконавської, є її вмотивованість. Формування позитивної мотивації відбувається завдяки організації педагогічних впливів на майбутнього вчителя музичного мистецтва, використанню методів педагогічного стимулювання. Тож, ефективному формуванню виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва сприяє стимулювання позитивної мотивації до вдосконалення виконавської майстерності, що є першою педагогічною умовою. Существенной характиристикой какой-либо деятельности, в том числе музкально-исполнительской, есть ее мотивированность. Формирование позитивной мотивации осуществляется благодаря организации педагогических влияний на будущего учителя музыкального искусства, использованию методов педагогического стимулирования. Поэтому, эффективному формированию исполнительского мастерства будущего учителя музыкального искусства способствует стимулирование позитивной мотивации к усовершенствованию исполнительского мастерства, что и есть первым педагогическим условием. Anessential characteristic of the any activity, including music-performance, is its motivation. The formation of the positive motivation is dueto the organization of pedagogical influences on the future teacher of music art, the use of methods of pedagogical stimulation. Therefore, the effective formation of the performing skills of the future music teacher is facilitated by the stimulation of positive motivation to improve the performing skills, which is the first pedagogical condition.