Перегляд за Автор "Улаєва, Л. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ВПРАВ З НИЗЬКИМ УДАРНИМ НАВАНТАЖЕННЯМ ПРИ ТРЕНУВАЛЬНИХ ЗАНЯТТЯХ ЛЮДЕЙ СТАРШОГО ВІКУ(Національний фармацевтичний університет, 2021-04-22) Улаєва, Л. О.; Собко, І. М.Розглянуто переваги використання вправ з низьким ударним навантаженням, доведено доцільність використання цих вправ для людей старшого віку. Надані рекомендації по методиці вживання цих вправ у повсякденному житті, обґрунтовані найкращі види рухової активності з низьким ударним навантаженням. Рассмотрены преимущества использования упражнений с низкой ударной нагрузкой, доказана целесообразность использования этих упражнений для старшего возраста. Представлены рекомендации по методике применения этих упражнений в повседневной жизни, обоснованы лучшие виды двигательной активности с низкой ударной нагрузкой. The advantages of using exercises with low shock load are considered the expediency of using these exercises for older people is proved. Recommendations on the method of using these exercises in everyday life are given the best types of motor activity with low shock load are substantiated.
- ДокументДОСЛІДЖЕННЯ ФАКТОРІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ВИБІР ПРОФЕСІЇ ФІЗИЧНОГО ТЕРАПЕВТА(Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, ПП «Видавництво «Гілея», 2019-12) Ільницька, Г. С.; Ільницька, Л. В.; Очередько, Л. В.; Улаєва, Л. О.; Спузяк, В. Б.Підготовка фізичних терапевтів є одним із важливих питань кадрової політики країни у здоров’язберігаючій сфері, ефективне вирішення яких забезпечує успішний розвиток відновлювальної медицини як складової системи охорони здоров’я. Нормативні і змістовні основи професійної діяльності спонукають сучасних фахівців фізичної терапії до певної низки професійних знань, умінь і навичок, до основи їх формування – прямої мотивації професійного вибору. Навчальні заклади, що готують майбутніх спеціалістів з фізичної реабілітації, знаходяться у ситуації, де необхідно поєднати теорію із сучасною практикою сьогодення та здатністю вирішувати практичні проблеми, пов’язані з фізичною терапією та ерготерапією, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов. Подготовка физических терапевтов является одним из важных вопросов кадровой политики страны в здоровьесберегающей сфере, эффективное решение которых обеспечивает развитие восстановительной медицины как составляющей системы здравоохранения. Нормативные и содержательные основы профессиональной деятельности побуждают современных специалистов физической терапии до определенного ряда профессиональных знаний, умений и навыков, в основу их формирования - прямой мотивации профессионального выбора. Учебные заведения, готовящие будущих специалистов по физической реабилитации, находятся в ситуации, где необходимо соединить теорию с современной практикой настоящее и способностью решать практические проблемы, связанные с физической терапией и эрготерапией, характеризующихся комплексностью и неопределенностью условий. The preparedness of physical therapists is one of the important issues of the country's personnel policy in the field of health care, the effective solution of which ensures the successful development of restorative medicine as an integral part of the health care system. The normative and substantive bases of professional activity encourage modern specialists of physical therapy to a certain range of professional knowledge, skills and skills to the basis of their formation – direct motivation for professional choice. Educational institutions that prepare future specialists in physical rehabilitation are in a situation where it is necessary to combine theory with modern practice of the present and the ability to solve practical problems related to physical therapy and ergotherapy, characterized by complexity and uncertainty.