Перегляд за Автор "Ткаченко, І. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументНастільні ігри як умова соціалізації школярів з порушенням мовлення(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-10-26) Туріщева, Л. В.; Ткаченко, І. В.У статті висвітлюється тема настільних ігор як умови соціалізації школярів з порушенням мовлення. Настільна гра не тільки допомагає формуванню та розвитку у дитини уваги, пам'яті, уяви, асоціативного та абстрактного мислення, але й допомагає йому легко, в ігровій мотивуючій формі адаптуватися до регламентування особистої діяльності певними правилами. В статье освещается тема настольных игр как условия социализации школьников с нарушением речи. Настольная игра не только помогает формированию и развитию у ребенка внимания, памяти, воображения, ассоциативного и абстрактного мышления, но и помогает ему легко, в игровой мотивирующей форме адаптироваться к регламентированию личной деятельности определенными правилами. The article highlights the topic of board games as conditions for the socialization of schoolchildren with speech impairments. A board game not only helps form and develop a child's attention, memory, imagination, associative and abstract thinking, but also helps him easily, in a game motivating form to adapt to the regulation of personal activity by certain rules.
- ДокументСтворення "Живих картин" як засіб розвитку естетичного сприйняття у молодших школярів з особливими освітними потребами(Харківський національний університет імені Г. С. Сковороди, Діса плюс, 2018-10-27) Туріщева, Л. В.; Ткаченко, І. В.У статті порушено тему створення «Живих картин» як засобу розвитку естетичного сприйняття у молодших школярів з особливими освітними потребами. Емоційно насичений матеріал залишає глибокий слід у душі дитини, який у майбутньому стане основою становлення естетичного сприйняття, естетичного виховання, смаку, ідеалу, стосунків, переживання, а з часом естетичне почуття до мистецтва. В статье затронута тема создания «Живых картин» как средства развития эстетического восприятия у младших школьников с особыми образовательными потребностями. Эмоционально насыщенный материал оставляет глубокий след в душе ребенка, который в будущем станет основой становления эстетического восприятия, эстетического воспитания, вкуса, идеала, отношений, переживания, а с течением времени эстетического чувства к искусству. The article touches upon the topic of creating "living pictures" as a means of developing aesthetic perception in primary schoolchildren with special educational needs. The article deals with the topic of creating "Living Paintings" as a means of developing aesthetic perception in primary school children with special educational needs. Emotionally rich material leaves a deep trace in the child's soul, which in the future will become the basis for the formation of aesthetic perception, aesthetic education, taste, ideal, relationships, experiences, and over time, the aesthetic sense of art.