Перегляд за Автор "Титаренко, О."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЕМОТИВНО-ЕКСПРЕСИВНИЙ МОДУС ТЕКСТІВ ОКСАНИ ЗАБУЖКО: ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНИЙ РІВЕНЬ ТЕКСТОВОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Харківське історико-філологічне товариство, 2020) Титаренко, О.
- ДокументУмови формування культури поведінки молодших школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-11) Титаренко, О.В статті розглянуто процес виховання культури поведінки молодших школярів. Основними умовами цього є узгодженість позаурочної виховної роботи з моральним вихованням у процесі навчальних занять, взаємодія всіх вчителів, що працюють в класі, громадських організацій, батьків, пред'явлення однакових вимог до поведінки учнів, обстановка в школі, поведінка вчителя, його зовнішній вигляд, тон і стиль звертання з іншими вчителями, батьками, учнями, спільна робота педагогічного колективу і родини учня, усвідомлення дитиною своєї поведінки, своїх дій. The article deals with the process of education of the culture of behavior of junior schoolchildren. The main conditions for this is the consistency extracurricular educational work with moral education in the process of classes, interaction of all teachers working in the classroom, public organizations, parents, the presentation of the same requirements to the behavior of students, the situation in the school, teacher's behaviour, appearance, tone and style of treatment of others teachers, parents, pupils, joint work of the teaching staff and the family pupil's family, the child's awareness of his/her behaviour and actions.
- ДокументФормування загальнонавчальних умінь учнів як складової навчання в початковій школі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-17) Титаренко, О.В статті розглянуто формування загальнонавчальних умінь. Успішність навчання учнів значною мірою визначається рівнем оволодіння ними загальнонавчальними вміннями, до яких належать організаційні (опанування школярами раціональних способів організації свого навчання), загальнопізнавальні (уміння спостерігати, розмірковувати, запам'ятовувати й відтворювати матеріал), загальномовленнєві (основні елементи культури слухання і мовлення), контрольно-оцінні (засвоєння учнями способів перевірки та самоперевірки, оцінювання одержаних результатів) уміння. The article deals with the formation of general educational skills. The success of students' learning is largely determined by the level of mastery of general educational skills, which include organizational (mastering by students of rational ways of organizing their learning), general cognitive (ability to observe, reflect, memorize and memorize and reproduce material), general speaking (basic elements of the culture of listening and speaking). elements of the culture of listening and speaking), control and evaluation (mastering by students methods of checking and self-checking, evaluation of the results obtained) skills.