Перегляд за Автор "Тарасова, Л. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЛексические средства описания природы в поэзии Гу Чэна(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-03-19) Тарасова, Л. В.В статье проанализированы лексические особенности описания природы в поэзии Гу Чэна, одним из главных представителей «туманной поэзии». Гу Чэн привнес новые оттенки в поэзию, он показывает нам различия между миром людей и миром природы, которая смогла заменить ему общение с людьми. Его творчество меняет понимание мира в целом, заставляет задуматься о настоящем и помогает по-иному взглянуть на природу как на главный источник «настоящего, естественного» человека. Эпитеты-колоративы использовались поэтом не только для описания природы, но и для создания определенной атмосферы. У статті проаналізовано лексичні особливості опису природи в поезії Гу Чена, одним з головних представників «туманної поезії». Гу Чен привніс нові відтінки в поезію, він показує нам відмінності між світом людей і світом природи, яка змогла замінити йому спілкування з людьми. Його творчість змінює розуміння світу в цілому, змушує задуматися про сьогодення і допомагає по-іншому поглянути на природу як на головне джерело «справжньї, природної» людини. Епітети-колоратіви використовувалися поетом не тільки для опису природи, а й для створення певної атмосфери. The article analyses the lexical features of nature description in the poetry of Gu Cheng, one of the main representatives of "foggy poetry". Gu Cheng has brought new nuances in poetry, he shows us the differences between the world of people and the world of nature, which was able to replace his communication with people. His work changes the understanding of the world as a whole, makes us think about the present and helps us see nature in a different way as the main source of the "real, natural" man. The epithets-coloratives were used by the poet not only to describe nature, but also to create a certain atmosphere.
- ДокументЛексические средства описания природы в поэзии Гу Чэна(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-03-19) Тарасова, Л. В.В работе акцентировано внимание на эпитеты-колоративы, которые в основной своей массе, использовались в поэзии для описания природы. Гу Чэн привнес новые оттенки в поэзию, он показывает нам различия между миром людей и миром природы, которая смогла заменить ему общение с людьми. Природа стала не просто объектом изображения, а основным источником вдохновения. В своих стихотворениях он не использовал имена людей или персонажей, он сравнивал все с природными явлениями, таким образом, создавая загадочность. В роботі акцентовано увагу на епітети-колоративи, які в основній своїй масі, використовувалися в поезії для опису природи. Гу Чен привніс нові відтінки в поезію, він показує нам відмінності між світом людей і світом природи, яка змогла замінити йому спілкування з людьми. Природа стала не просто об'єктом зображення, а основним джерелом натхнення. У своїх віршах він не використовував імена людей або персонажів, він порівнював все з природними явищами, таким чином, створюючи загадковість. The paper focuses on the epithets-coloratives, which, for the most part, have been used in poetry to describe nature. Gu Cheng brought new nuances to poetry, he shows us the difference between the human world and the world of nature, which was able to replace the communication with people. Nature became not just an object of representation but the main source of inspiration. He did not use the names of people or characters in his poems, he compared everything to natural phenomena, thus creating mystery.
- ДокументХУДОЖНІ ТРОПИ У РОМАНІ АЛАЯ “ПОРОЖНЯ ГОРА”(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-24) Тарасова, Л. В.У публікації досліджено вживання художніх тропів у романі Алая "Порожня гора", в якому письменник увиразнює картину зображуваного, з метою підсилення образів, ситуацій, емоційно впливаючи художнім словом на стан читача. Завдяки вживаним епітетам, в нашій уяві постають у всіх деталях образи героїв роману, відтворюються емоційні стани персонажів. Алай влучно підбирає кожне слово, щоб через зовнішність героїв твору, читач зміг відчути їхній внутрішній світ. Майстерне володіння Алаєм художнім словом демонструє хист і талант письменника. The publication examines the use of artistic tropes in Alai's novel The Hollow Mountain, in which the writer expresses the picture of the depicted in order to enhance images and situations, emotionally influencing the reader's state with the artistic word. Thanks to the epithets used, the images of the novel's characters appear in our imagination in all their details, and the emotional states of the characters are reproduced. Alai accurately chooses every word so that the reader can feel their inner world through the appearance of the characters. Alai's mastery of the artistic word demonstrates his talent and talent as a writer.