Перегляд за Автор "Тарасенко, В."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИДИ ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВЧИХ ТЕКСТІВ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ВИКОРИСТАННЯ ПРИ НАВЧАННІ КИТАЙСЬКОЇ МОВИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-29) Тарасенко, В.У статті розглянуто види лінгвокраїнознавчих текстів та особливості їх використання при навчанні китайської мови. Лінгвокраїнознавчий текст – це текст, який містить необхідну для такого вивчення інформацію. У ньому зазвичай присутній спеціально дібраний однорідний мовний матеріал, який відображає культуру країни і який є збагаченим фоновою та конотативною лексикою. Зазначено, що сучасний викладач китайської мови має у своєму розпорядженні різноманітний арсенал засобів, які допомагають йому формувати лінгвокультурну компетенцію учнів. Кожен вид лінгвокраїнознавчого тексту є цінним інструментом навчання, бо кожен з них тою чи іншою мірою містить автентичну інформацію про мовно-культурне середовище країни, мова якої вивчається, кожен має свої особливі функції, переваги та недоліки. The article examines the types of linguistic and regional studies texts and the peculiarities of their use in teaching the Chinese language. Linguistics text is a text that contains the information necessary for such a study. It usually contains specially selected homogeneous language material that reflects the country's culture and is enriched with background and connotative vocabulary. It is noted that the modern teacher of the Chinese language has at his disposal a diverse arsenal of tools that help him form the linguistic and cultural competence of students. Each type of linguistic and country studies text is a valuable teaching tool, because each of them to one degree or another contains authentic information about the linguistic and cultural environment of the country whose language is being studied, each has its own special functions, advantages and disadvantages.