Перегляд за Автор "Сітнік, І. І."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументГрафіка як естетична складова становлення майбутнього вчителя образотворчого мистецтва(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Сітнік, І. І.У кваліфікаційній роботі виявлено що, найбільш традиційним різновидом графіки є малюнок. Перші малюнки в існуванні людини можно знайти на скелях та вазах античного періоду, мініатюрах середньовіччя. Основою для малюнку були каміння, вологий пісок та глина. З часом цей вид мистецтва перенесли на кераміку та тканину. В епоху Відродження, у вигляді ескізів, етюдів та замальовок, малюнок стає самостійним виробом, який виготовляється за допомогою різноманітних матеріалів. Досліджено, що графічне мистецтво є обов’язковою умовою як один із найсильніших впливів на формування естетичності особистості. Це розкриває естетику не тільки в образотворчій діяльності, а й загострює її емоційне сприйняття всього світу естетичної цінності. Естетична функція освіти не обмежується мистецтвом. Естетичне сприйняття екстраполюється на всі сфери життя. Мистецтво виступає каталізатором будь-якого естетичного відношення. Описано поетапність роботи над триптихом за байками Г. С. Сковороди за допомогою графічних засобів. У практичній частині, враховуючи мету, та призначення, важливим є художнє оформлення елементів триптиха. Триптих розроблюється за наступними етапами: ознайомлення з текстовим наповненням байок Г. С. Сковороди; вивчення аналогів; розробка тематичного плану графічного триптиху ; визначення формату ілюстрацій триптиху; визначення типу композиції та розміщення основних елементів ; виготовлення підсумкової роботи по байкам “Ворон і чиж”, “Дві курки” та “Орел і черепаха”. Розроблено методичні матеріали до теми: “Мистецтво графіки. Абстрактна композиція ” для учнів 7-го класу. За допомогою яких формуються предметні компетенції у учнів: продовжується знайомство з графікою як з одним із видів образотворчого мистецтва, вчяться робити ескізи абстрактної композиції, збагачують словник та правильне слововживання; формуються поведінкові компетенції: виховуються в учнів уважність, охайність, спостережливість, стимулюються розвиток допитливості, культуру поведінки та праці, виховується любов і цікавість до творів образотворчого мистецтва; та формуються навички мислення високого рівня: у дітей розвиваються образне, просторове мислення, вони вчаться міркувати та аналізувати, розвивають творчу фантазію та художній смак, це сприяє творчому самовираженню учнів. In the qualification work, it was found that the most traditional type of graphics is a drawing. The first drawings in human existence can be found on rocks and vases of the ancient period, miniatures of the Middle Ages. The basis for the picture was stones, wet sand and clay. Over time, this art form was transferred to ceramics and fabric. In the Renaissance, in the form of sketches, the drawing becomes an independent product, which is made with the help of various materials. It has been studied that graphic art is a prerequisite as one of the strongest influences on the formation of personal aesthetics. This reveals aesthetics not only in artistic activity, but also sharpens her emotional perception of the entire world of aesthetic value. The aesthetic function of education is not limited to art. Aesthetic perception is extrapolated to all spheres of life. Art acts as a catalyst for any aesthetic relationship. The staged work on the triptych based on the fables of H. S. Skovoroda's. Frying pans using graphic tools. In the practical part, taking into account the purpose, the artistic design of the elements of the triptych is important. The triptych is developed in the following stages: familiarization with the text content of H. S. Skovoroda's fables; study of analogues; development of a thematic plan of a graphic triptych; definition of the format of the triptych illustrations; determination of the type of composition and placement of the main elements; production of the final work on the fables "The Raven and the Siskin", "Two Chickens" and "The Eagle and the Tortoise". Methodical materials have been developed for the topic: "The art of graphics. Abstract composition" for students of the 7th grade. With the help of which the students' subject competencies are formed: familiarity with graphics as one of the types of fine art continues, they learn to make sketches of abstract compositions, enrich vocabulary and correct vocabulary; behavioral competences are formed: attentiveness, tidiness, observation are brought up in students, the development of curiosity, the culture of behavior and work is stimulated, love and curiosity for works of fine art are fostered; and high-level thinking skills are formed: children develop imaginative, spatial thinking, they learn to reason and analyze, develop creative imagination and artistic taste, this contributes to the creative self-expression of students.
- ДокументРОЛЬ ТА ЗНАЧЕННЯ ГРАФІКИ В ОБРАЗОТВОРЧОМУ МИСТЕЦТВІ(International Science Group, 2022-10-11) Сітнік, І. І.; Алтухова, А. В.У публікації досліджено значення графіки в образотворчому мистецтві. Гра́фіка — це один з видів образотворчого мистецтва, для якого характерна перевага ліній і штрихів, використання контрастів білого та чорного та менше, ніж у живописі, використання кольору. Твори виконуються як в монохромній, так і поліхромній гамі. Зазначено, що без графіки та її використовування з давнього часу до сьогодення, образотворче мистецтво не розвинулося до сучасних кордонів та ми не отримали стільки дивовижних витворів та відомих митців. The publication examines the importance of graphics in visual arts. Graphics is one of the types of visual arts, which is characterized by the predominance of lines and strokes, the use of contrasts of white and black, and less than in painting, use of color The works are made in both monochrome and polychrome colors. It is noted that without graphics and its use from ancient times to the present day, visual arts would not have developed to modern boundaries and we would not have received so many amazing works and famous artists.
- ДокументФормування фахових естетичних компетентностей майбутніх вчителів образотворчого мистецтва засобами графічного мистецтва(Scientific Collection «InterConf+», 2022-11-19) Алтухова, А. В.; Сітнік, І. І.У статті висвітлюються питання формування фахових естетичних компетентностей майбутніх вчителів образотворчого мистецтва засобами графічного мистецтва. Висвітлені дефініції «естетика», «естетична культура», «естетичне сприйняття» та «графіка». Проаналізовано деякі аспекти існуючих наукових досліджень. Підкреслено потенціал вивчення графіки як естетичної складової. Окреслені принципи формування професійно-творчої самореалізації вчителів образотворчого мистецтва. The article highlights the issue of the formation of professional aesthetic competences of future teachers of fine arts by means of graphic art. Definitions of "aesthetics", "aesthetic culture", "aesthetic perception" and "graphics" are highlighted. Some aspects of existing scientific research are analyzed. The potential of studying graphics as an aesthetic component is emphasized. The principles of formation of professional and creative self-realization of fine art teachers are outlined.